Skocz do zawartości

wzmacniacz SPLX MF 900 oraz Subwoofer Xplod XS-L120P5W HELP&


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie! Tak jak w tytule posiadam wyżej wymieniony sprzęt.

 

Specyfikacja wzmacniacza :

* Maximum Power 900w

* 2 channel modes 2x450w

* Mosfet Bridgeable

* Adjustable input level control

* Short circuit and thermal protection

* Gold plated RCA jacks, Power and Speaker terminals

 

Mój problem polega na tym, że nie potrafię dobrać odpowiednich kabli do tego zestawu :padam:. Mam zamiar zakupić jutro kable firmy DIETZ lecz nie wiem jakiej grubości wystarczą. 20, 35??

 

Bardzo proszę o fachową odpowiedź i o pomoc, gdyż jestem nowicjuszem w sprzęcie car audio tego typu i nie mam pojęcia które będą najbardziej odpowiednie. Z góry Wszystkim Wielkie dzięki za pomoc i za odpowiedź.

 

Pozdrawiam Radek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20mm2 starcza inaczej napisze...20mm2 starcza ale zawsze lepiej miec zapas (na przyszlosc) i kupic 35mm2 http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif poszukaj na forum o kablach bo tego bylo mnostwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź i za rade, czy inni też są tego zdania że 20mm wystarczy ale lepiej zakupic 35mm? bo 10mm to zapewne za małe.. PS: podłączałem ten sprzęt u kolegi który właśnie chyba ma kable 10mm i grało tak sobie, ale to dla tego że za mało prądu dostawał wzmak i na większych kablach będzie lepiej?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacja wzmacniacza :

* Maximum Power 900w

* 2 channel modes 2x450w

* Mosfet Bridgeable

* Adjustable input level control

* Short circuit and thermal protection

* Gold plated RCA jacks, Power and Speaker terminals

 

Nie znam tego wzmaka ale widzac po tych danych to zapewne jest to jakis chinski slabiak , nie podales mocy RMS ani zabezpiecznenia na wzmaku ,