Skocz do zawartości

kylo141

Użytkownik
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kylo141

  • Urodziny 28.08.1992

Kontakt

  • GG
    6105757
  • Skype
    kylo141

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Krosno

Osiągnięcia kylo141

  1. kylo141

    Mazda Zaczka

    Coś pięknego Pozazdrościć, bardzo schludnie wyszedł bagażniczek a i furtki wykończone pierwsza klasa Ale nie wiem jak Ty prądowo wydalasz.. U mnie jest jedna sztuka SE i sugerowali mi kable 35+ a Ty ciągniesz 2 sztuki na takich kabelkach.. U mnie jest ten problem, że mam teraz 25mm2 na plusie i minus na masie:/ Wybacz, może nie doczytałem, ale masz już minus osobno ? Czy dopiero w planach ?
  2. Panowie jest teraz pytanko co do kabelków. Pojawiły się na aledro CALIBER'a 50mm2 (10metrów) i gostek krzyczy sobie 250 zł, ale pewnie nie OFC. (ALLEDRO) Od Hollywoda mogę mieć 10 metrow 53mm2 za 270 zł, również nie OFC. Powiedzcie mi czy jest aż taka ogromna różnica między zwykłymi a czystymi OFC ?? Koszt to ponad 2x miezy jednymi a drugimi...;/
  3. No akurat masowy mam takiej samej grubości.. Rzuciłem hasło, zobaczymy może ktoś faktycznie ma na zbyciu. Darek23a tez mam 1.4 na wielopunkcie, bez klimy.. a ten altek sąsiad mi chce dać za darmo,bo mu zalega, lecz nie brałem się póki co nawet za jego montaż, najpierw kupię kabelki potem altka zamontuję
  4. Kupię firmowe kabelki z dobrego materiału przekrój przynajmniej 35mm2, chciał bym plusa i minusa pociągnac osobno z akumy, czyli jakieś 10 metrów. Może akurat komuś zalegają ;) GG: 6105757
  5. Panowie ja go mam w 30 litrowym KLOZECIE i czuje, że on się troszkę w nim marnuje, ale jeśli chcę posłuchać czegoś ambitniejszego niż rap to nie narzekam.. Wiadomo, że jest wolniejszy od np PB S-10, ale jak na jego Xmax i moc, to w tej budzie jest dość szybki. Samochodem i tak nosi w takiej małej paczce Ale w otwartej to on dopiero potrafi zrobić zadymę! Tylko skrzynkę miałem zupełnie od innego głośnika, więc nic więcej nie powiem na ten temat..
  6. Otóż silnik 1.4 nie wiem dokładnie jaki altek, ale już raz spaliłem w nim mostek.. Poza tym ostatnimi czasy zaczęły mi przygasać światła Mam już altka 90A, tylko wymaga przeróbek jego mocowanie i pozostaje kwestia spalania:/ Nie dość, że ten silnik sobie lubi łyknąć to go jeszcze dodatkowo obciążę. Może lepiej kupić jakiegoś słabszego suba Tak mówiłem o CCA > KLIK Czyli 35mm2 powinno wystarczyć? O skrzynce oczywiście, że myślałem, ale nie mam nigdzie w okolicy dostępu do MDF'u, a z wióra 16mm (bo tym dysponuję) szkoda się babrać.. Jak zrobię wszystkie podwójne ścianki to będzie ważyć 2 tony i zajmie pół auta:/ Mam fotki nowe, jak siądę na spokojnie to zapodam
  7. Miałem na myśli to czy mogę zostawić minus normalnie na budzie (bez puszczania dodatkowego kabla), a do plusa dać dwa, czy koniecznie minus puszczać kablem ? Jeśli np teraz ten 25 zostawię na plusa a na masę dam 21, to będzie miało to sens ? Chodzi mi o budżetowe rozwiązanie, bo w sumie mam 19 lat i nie mam stałej roboty - szkoła:/ A oprócz nagłośnienia jest wiele innych wydatków jak np benzyna ( u mnie cena waha się koło 5,40). A w tej chwili za 10 metrów kabla 53mm2 od Hollywooda trzeba dać 270 zł No a przy drzwiach było trochę szperania, w sumie drugie jeszcze nie skończone.. BadSanta dzięki, no zastanawiałem się właśnie nad diodami, kabelek w drzwi jest już puszczony Ale cały czas do przodu
  8. Aaa.. No tak Wrzucę foty nie długo. A jest przykręcony do słupka, póki co jeszcze nie zabudowany..
  9. Miałem w tym aucie nie robić wielu przeróbek i oszczędzić, bo długo tym nie pojeżdżę pewnie, ale wyszło jak wyszło. Teraz nie chcę specjalnie pchać w coś czego potem nie będę mógł odzyskać.. Co do zasilania to jeśli puszczę dodatkowo kabel 21mm2 (wtedy będą 2 o łącznym przekroju +-46mm2) i zostawię masę ba budzie to będzie widać poprawę, czy nie ma to sensu ? Niestety nie wiem co to jest TW
  10. Dzięki panowie, zwrotki myślałem umieścić dodatkowo na dystansie, aby były bliżej maskownicy lub nawet delikatnie podświetlić Co do drzwi, to zastanawiałem się nad wykończeniem w fiberglasie, ale jakoś brakowało mi motywacji.. Ogólnie to czeka nie jeszcze wiele zabawy..
  11. Witam wszystkich! Chcę przedstawić, przebieg prac i efekt (na chwile obecną)nagłośnienia w moim Essim. Zabierałem się do napisania już dość długo, ale w końcu się udało. Z góry przepraszam za zdjęcia, które były robione starym beznadziejnym telefonem, ale niestety wtedy nie dysponowałem niczym lepszym.. Sprzęt: Jednostka: ALPINE CDA-9847R Przód: VIBE BLACK AIR 6 Sub: RE AUDIO SE-12d4 Piec sub: CARPOWER 1/1000D Piec przód: CARPOWER HPB-602 kondek: Sound Quest 1F akuma 80 Ah Kabelki Hollywood CCA-44 (4 kanały) + zasilający 25mm2 nieznanego pochodzenia Pierwsza kwestia wymiana akumulatora. Z 47Ah na 80Ah, tak,aby i na parkingu można było chwilkę pograć przy zgaszonym autku Jedyne, co ubolewa to fabryczny alternator, który mam w planach zmienić.. Co do okablowania to przewód zasilający 25mm2 jedynie na plusie, masa dodatkowa z akumulatora do budy (20mm2). Kable do przednich głośników puszczone środkiem, zasilający lewym progiem. Na bagażnik miałem wiele koncepcji, co do rozmieszczenia obecnego sprzętu. Ostatecznie monoblok wraz z kondkiem poszedł na jedno z oparć, natomiast wzmacniacz do głośników przednich pod podłogą bagażnika, a RE spocząłw Klozecie 30 l(netto). Pod podłogą: http://img259.imageshack.us/img259/2156/20111022676.th.jpg Rudy kolor na zdjęciu to nie korozja, lecz konserwacja,dodatkowo pod wzmacniaczem jest taśma dekarska, żeby, choć w jakimś stopniu uchronić przed drganiami i wilgocią. Niestety przewód sygnałowy do monobloka jak widać jest 5metrowy, ponieważ innym nie dysponowałem, a do Hollywoda musiałem niestety zastosować rozdzielacz. Bagażnik: http://img220.imageshack.us/img220/7569/20111022687.th.jpghttp://img17.imageshack.us/img17/5389/20111022688.th.jpghttp://img254.imageshack.us/img254/3346/20111022686.th.jpg Na chwilę obecną wrzuciłem głośnik magnesem na zewnątrz, ale po zamontowaniu go zgodnie z pierwotnym zamiarem zajmuje naprawdę bardzo małomiejsca. Myślę, że teraz dochodzimy do najważniejszego punktu, a mianowicie przednie drzwi, które zawsze w Eskorcie sprawiały problem.Przedstawię wam moją koncepcję(z góry przepraszam za jakość zdjęć) jak będę kończył panele to zrobię przyzwoitsze : ) Pierwszym krokiem, było zrobienie miejsca na głośniki, czyli usunięcie korbek od szyb, a co za tym idzie montaż elektrycznych szyb. Niestety nie posiadam zdjęć, ale jest to dosłownie rozwiercenie 6 nitów i wstawienie 7 nowych, razem z podłączeniem instalacji mamy cały dzień zabawy.. (ja robiłem na raty). Kolejny krok, kompletne wytłumienie wewnętrznej części„matami” trudno mi powiedzieć, co to, ale mam od kolegi za grosze, więc postanowiłem wykorzystać, na oko APP. http://img534.imageshack.us/img534/9530/20110820012.th.jpg Warstwa pod głośnikiem jest podwójna. Następnie blachy i nitowanie. http://img819.imageshack.us/img819/7169/20110820001e.th.jpghttp://img510.imageshack.us/img510/6388/20110820002.th.jpghttp://img573.imageshack.us/img573/534/20110820007.th.jpghttp://img510.imageshack.us/img510/6388/20110820002.th.jpghttp://img546.imageshack.us/img546/1038/20110820004.th.jpg Jak pewnie wiecie oryginalnie nie ma na dole miejsca na głośnik, jest pełna blacha: http://img249.imageshack.us/img249/7240/20110924001.th.jpg Na tej fotce akurat już jest wycięta dookoła. PO wycięciu wygląda to mniej więcej tak: http://img521.imageshack.us/img521/9463/20110924003.th.jpg Dlaczego nie pełne koło ? Ponieważ jest tam mocowanie od prowadnicy do szyby. http://img822.imageshack.us/img822/2803/20110820005.th.jpg http://img502.imageshack.us/img502/231/20110820.th.jpg Mamy otwór i zanitowane wszystkie otwory (z wyjątkiem jednego, na niego przyjdzie czas, teraz potrzebuję mieć tam dostęp), czas na taśmę dekarską: http://img440.imageshack.us/img440/5851/20110820013.th.jpghttp://img254.imageshack.us/img254/7832/20110820014.th.jpghttp://img232.imageshack.us/img232/723/20110820015.th.jpghttp://img407.imageshack.us/img407/439/20110820017.th.jpghttp://img232.imageshack.us/img232/3899/20110820018.th.jpghttp://img401.imageshack.us/img401/9486/20110820019.th.jpghttp://img402.imageshack.us/img402/2448/20110820020.th.jpg Dystanse wykonałem z płyty wiórowej 16mm, (ponieważ takim materiałem dysponuję) potrójny dystans dał pożądany efekt. Pierwszy na stałe zamocowany i dokładnie uszczelniony taśmą dekarską: http://img848.imageshack.us/img848/2503/20110820030.th.jpghttp://img196.imageshack.us/img196/3433/20110820031.th.jpghttp://img249.imageshack.us/img249/2351/20110820032.th.jpghttp://img41.imageshack.us/img41/6101/20110820033.th.jpghttp://img819.imageshack.us/img819/3723/20110820035.th.jpghttp://img401.imageshack.us/img401/2843/20110820039.th.jpg Kompletnie wyłożone taśmą drzwi: (ze względu na porę,zdjęcia koszmarne) http://img163.imageshack.us/img163/9430/20110820034.th.jpg Zwrotnica zajęła miejsce fabrycznego głośnika i jest zamontowana bez obudowy co daje fajny efekt wizualny:) http://img836.imageshack.us/img836/9966/20111022691.th.jpg Kompletne złożone drzwi wyglądają tak: http://img515.imageshack.us/img515/2994/20111022690.th.jpg W niedalekiej przyszłości zamierzam z zewnątrz to ładnie wykończyć. Postaram się dalsze prace relacjonować na bieżąco. Dziękuję za wytrwałość w czytaniu, mam nadzieję, że ktoś z tego skorzysta
  12. A nie myślałeś o Alpinkach serii V12 ? W twoim budżecie na alledro jest nawet wybór w tych wzmakach PS: Jest taki MRV-F505 bogaty w wiele filtrów i mocowo myślę, że jest w sam raz.. Z chęcią bym go zakupił pod swoje VIBE BLACK AIR, ale obecnie mi budżet nie pozwala
  13. stochus Dużo masz jeszcze tych ATLASÓW do sprzedania ? Bo tak wszędzie coś o nich wrzucasz <lol2> A w temacie: Miałem coś 3 lata POWERBASS'a S-10 w 21l (brutto) w kombi i naprawdę, rewelacyjne uzupełnienie dolnego pasma. A ostatnio kumpel kupił RE-10d4 i powiem szczerze, że jak na tą moc byłem miło zaskoczony, różnica jest taka, że ten jest w szczelinie 28l. RE mniejsza moc, niższa skuteczność PB większa moc i wyższa skuteczność (u mnie przy 530rms, grał pięknie..) Kwestia gustu A z sugerowanych przez kolegę głośników, LANZAR to największy "tłuk".. PS: Kolego danielcio, poszperaj troszkę, a zobaczysz co ludzie piszą na temat RE, one mają apetyt na dużo więcej mocy, są i tacy co podają 2x więcej mocy, ale to już głównie dB dragowcy
  14. W przypadku takiego głośnika to szkoda by było brać nowy, bo ten stracił już troche na wartości, a po ostatnich podwyżkach na ESSIE, taki manewr, średnio się opłaca.. Jeśli to się rozleci to naprawdę sugeruję klej do szyb:) Ale po tym co koledzy pisali powinien dać radę Powodzenia życzę przy uruchamianiu:)
  15. Mam takiego samego RE i w moim zawieszenie było uszkodzone jak go kupiłem. Passat napisał mi wprost, że części zamienne są niedostępne, więc zaryzykowałem i skleiłem KLEJEM DO SZYB. Jak pewnie wiecie jest bardzo mocny i elastyczny, (nawet kolor ładnie pasuje). Głośnik gra już jakiś czas u mnie i klejenie jest naprawdę trwałe Później był u Passata i potwierdził, że ten klej zda egzamin Miejmy nadzieję, że Twoje rozwiązanie również się sprawdzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...