Skocz do zawartości

Macio

Użytkownik
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Macio

  1. Opcja z 5 kanałówka wydaje mi się sensowna, wtedy 4 kanały na przód i osobno sub - tylko musiałbym dołożyć sygnałówek tak ? Jest na aukcji allegro za 1599 zł z Krakowa DLS A7, tylko jeszcze ktoś musiałby to sensownie wysterować. Docelowo można by dołożyć potem średniak i zrobić zwrotke pod zestaw średniak-tweeter tak ? dobrze rozumiem ?
  2. Ok, to następne pytanie. Co w kwocie do 1500 mógłbym podpiąć pod ten zestaw ? Czy w takiej kwocie znajdę coś co zasili mi przód + sub w mostku ?Nie koniecznie nowe
  3. Ok, kupię jutro plastelinę i spróbuję innych kątów.
  4. W drzwiach wygłuszonych na dystansach R6A, tweetery w trójkątach lusterek robione obudowy, niestety nie dobrze ukierunkowane, bo można powiedzieć że prawie ustawione lewy w prawy i prawy w lewy - wiem, źle. Może przez to być aż taki problem ?
  5. Napisałem w 1 poście : wzmacniacz : Ground Zero GZHA 4150II Co do kogoś kto ogarnie, mam taką osobę, tyle że kawał drogi z Krakowa do Wrocka do niej. No i własnie proponował te tweetery.
  6. W systemie jest jeden wzmacniacz, przód + mostek do suba. Rozumiem. Może faktycznie na początek zmienić sam tweeter
  7. Witajcie. Aktualnie w samochodzie (Honda Civic 2003 hatchbach 3D) zamontowane mam : radio : Alpine CDA-9833R przód : DLS R6A wraz z tweeterami T25 sub : JL Audio 12W3V3 wzmacniacz : Ground Zero GZHA 4150II I gra to... niespecjalnie. Jest dużo dołu, dużo góry (ale męczącej) i jak dla mnie totalnie brak środka. Zastanawiam się, co zmienić żeby uzyskać szerszą, pełniejszą scenę z mniej wybijającym się górnym pasmem za to uzupełnionym środkiem. Znajomy poleca mi zestaw na przód DLS Nordica 6,2 bądź zestaw składający się z tweetera TEC LS 29 Neo oraz woofera TEC LS 155 Revelator. Dajcie proszę znać co uważacie, że można by zrobić, bo w tym momencie nie jestem zadowolony z efektu jaki jest w aucie.
  8. Dziś podjechałem jeszcze raz do firmy, pożyczyłem nówki sztuki tweetery od R6A, podłaczyłem i... moje uszy z przyjemnością wysłuchały partii gitarowych z "coming back to life" Pink Floyda !!! Zero trzasków, zero piasku, zero przesterów. Co się okazało - winne są przetworniki, moje już pojechały z powrotem do sklepu w celu wymiany. Podłaczyłem też z ciekawości moje T25 prosto pod zwrotkę w bagażniku, żeby ominąć tor od zwrotki samochodem do drzwi - dalej przestery, więc jestem pewien, że instalacja jest ok, a winowajcą był przetwornik. Dziękuję bardzo forumowiczom za rady, mam nadzieję, że to koniec przebojów z przednim zestawem i spokojnie będę mógł zacząć rozglądać się za uzupełnieniem zestawu o 25cm subwoofer w zamkniętej budzie (jaki? )
  9. W domu mam wieżę Philips FW 850C, nie mam pojęcia czy pracuje w 4Ohm, wzmacniacz w niej podobno ma 2 x 130 watt w RMS ale to raczej bajki, kolumny są 6 Ohm`owe. Jeszcze jedno - do wzmacniacza podłączyłem w bagażniku odtwarzacz CD, efekt ten sam więc to nie radio ani kable sygnałowe, wzmacniacz podmieniony na inny - to samo, więc również nie on. Pozostaje droga kabli od zwrotki do drzwi i głośniki...
  10. Najprawdopodobniej mój problem występował również z folią, tylko ucieszony posłuchałem tylko chwilkę innych utworów, w których efekt był mniej słyszalny. Dziś natomiast podłączyłem do wzmacniacza domowe kolumny i gra to idealnie, żadnych przesterów. Winowajcą jest więc T25, teraz muszę znaleźć drugi taki na podmianę i testy, bo nie sądzę, żeby była to kwestia wygrzania głośnika.
  11. Hej, dalej drążę temat z zakłóceniami w tweeterach T25 w moim aucie, zostały do sprawdzenia jedynie zwrotnice i tweeter. Czy ktoś z Was mieszkających w Krakowie mógłby mi wypożyczyć na 10 minut jedną zwrotnicę/tweeter do testów ? Zwrotki mam w bagażniku, więc można bez problemu przepiąć i sprawdzić. Oczywiście piwo w zamian jak najbardziej oferuję
  12. To u mnie było, w drzwiach trochę pomogło, wywaliłem zwrotki do bagażnika i dalej lipa
  13. Nie tylko w gitarach, w wokalu również, w klawiszach - po prostu przy konkretnej częstotliwości pojawiają się zniekształcenia. Nie ma związku z uruchomieniem silnika w aucie, przy zgaszonym silniku jest również problem. Zwrotnice od dziś są w bagażniku, ale bez poprawy ad 1 - podłaczyłem, efekt występuje tak samo, czyli nie jest to wina sygnałówek oraz radia, które notabene było również sprawdzane. ad 2 - tego zapomniałem sprawdzić, zobaczę jutro. Zwrotnice powędrowały do bagażnika, efekt jest mniejszy, ale słyszalny i bardzo irytujący dalej
  14. Jutro biorę się za przełożenie zwrotek do bagażnika, sprawdzę od razu te punkty gdyby dalej było nie tak.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...