Skocz do zawartości

kbosak

Użytkownik
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kbosak

  • Urodziny 30.05.1977

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zainteresowania
    Lotnictwo, Paralotnie, Strzelectwo, Robotyka, Makiety TT, Szpiegostwo Przemysłowe

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Co do zasady, jak coś żre dużo prądu, to kabel + musi być tak dobry jak kabel minus bo jak nie, to prąd po minusie będzie wracał poprzez wszystkie urządzenia do tego minusa przyspawane, z różnym efektem. Rzecz w tym, że dla dużych prądów i niewielkich częstości, karoseria samochodu może i przewodzi te sto amperów bez topienia się więc nikt nie uważa że ten 'kabel' jest za chudy, ale jak patrzysz na impedancję czyli oporność dla dużych częstości, to potrafi mieć wyższą oporność niż okoliczne kable plusowe. Kończy się to tym że prądy dużych częstości wpadają w odbiornik prądu z radością wielkim dużym beztlenowym plusem, a wracają czym popadnie. (w rzeczywistości jest na odwrót bo wpadają elektrony minusem a wracają plusem ale to nieważne, kwestia konwencji nazewniczej czym jest plus a czym minus). Zjawiskiem opisującym fakt że dal różnych częstości prądu zmiennego różne przedmioty mają inną oporność jest impedancja. Rozwiązaniem jest podłączyć audio do lokalnego punktu masy, ale dorzucić dobry kabel skręcany wielożyłowy miedziany może nawet srebrem kryty (10-20pln za metr) z tego punktu masy do innego punktu masy na przodzie pojazdu niedaleko aku. Są takie w sklepach z modelami latającymi. Tego typu problemy często są w motocyklach, i tam dołączenie grubego kabla pod tyłkiem (w okolicach aku) do czegoś, i np przykręcenie go w okolicach przodu ramy a drugą wiązką (z reguły 8 gauge silicone wire od muldental elektronik) do silnika, magicznie eliminuje np. wpływ zapłonu na elektronikę.
  2. Oj coś widzę że były nowocześniejsze modele z mechanicznym otwieraniem na silniczek... Więc nie 9815RB, co najmniej CDA-9833 też ma windę. Na pewno CDA-9883 już nie ma windy.
  3. Pytanie dziwne, ale mam peugeot 1007 i szukam czegoś w stylu nieosiągalnego Phantom Face, ale raczej w normalnym formacie. Mam też sentyment do 7895RB który miałem od 2002 ale mi ukradli w 2008. Z tego co widzę to CDA-9813R jest fajny i mi działa, na dodatek ma fajne pomarańczowe podświetlenie co pasuje do samochodu. Trudno po manualach znalezć który jeszcze jest automatyczny, bo w pewnym momencie nastąpiło przejście na ręcznie odtwierane klapki (tak mam też DEH-80PRS i nie ma tego czaru mechaniki ani wyglądu, jedzie plastikiem). Ja wiem że wymaganie wydaje się wydawać debilne, ale taki styl mojego samochodu. Czytam sobie Ale tam jedno za drugim jest otwierane manualnie... CDA-9813RB ma na przykład AUX i mi to wystarczy, ale fajnie jakby miał bluetooth lub lepszy equalizer ORAZ mechaniczne otwieranie. Było coś takiego w produkcji?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...