Skocz do zawartości

Unserx

Użytkownik
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Koło

Ostatnie wizyty

298 wyświetleń profilu
  1. Unserx

    Alternator

    Właśnie zamontowałem alternator od 2loud4you do bmw e39 i jest dramat, na jałowych obrotach nie ładuje a po podwyższenia obrotów straszne skoki napiecia do 16v. Pisałeś o innych regulatorach napięcia, gdzie mogę je znaleźć ewentualnie skontaktować z Bsrtoszem Sz.? Chciałbym jakoś wykarmić audio o mocy ok. 2000 W RMS
  2. Wyregulowałem wzmacniacz tak jak napisałeś i to trochę cicho gra, może być wina nieodpowiedniej skrzyni? Ewentualnie jakich proporcji powinien być dobrany zestaw
  3. level input na max, bass boost 40-50% Nie mam takiego sprzętu
  4. Witajcie, Patryk z Koła, bmw e39, zdobywanie info i budowa car audio w swoim projekcie
  5. Siemanko, może od początku Samochód bmw 39 alternator 80a akumulator 70ah przewód od alternatora do karoserii dołożony 20 mm² z karoserii do aku też, przewód plusowy alternator akumulator jest seryjny z akumulatora do kondensatora hifonics HFC 2000 2.0 farad przewód 35mm² z bezpiecznikiem 120a dalej do wzmacniaczy 20mm² wzmacniacz mono grunch GPX1100.1D 600w max 300RMS 4Ohm i sub kicker CompD10 600w 300w RMS 4 Ohm wzmacniacz esx SXE 150.4 i zestaw hifonics VX6.2C Problem jest w wzmaku ze subem, sub przy dużej głośniści sub się wyłącza i świeci się czerwona lampka, sądzę żę jest dobrze wyregulowany, spadki na wzmaku do ok 13.1v, i podobnie na aku, myśle że to jest jeszcze ok Mógłby mi ktoś pomóc wyeliminować problem, może te sprzęty nie pasują do siebie, wszelkie porady i informacje są mile widziane. Mi już ręce opadają. Kilka lat temu miałem sub z wzmakiem 600w 250w RMS i to lepiej grało niż ten. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...