Skocz do zawartości

kamillasak

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Tarnów

Ostatnie wizyty

99 wyświetleń profilu
  1. Co się dało to zakupiłem wcześniej, licząc że ma wystarczyć :D. No i kwestia też tego że nie mam za bardzo przestrzeni na dłubanie przy samochodzie.
  2. Samemu mi pewnie z tym zejdzie kilka dni, a wiadomo z kimś ogarniętym zawsze szybciej. Nie chciałbym też niczego zepsuć, ani zrobić niezgodnie ze sztuką (typu prowadzenie przewodów), żeby później musieć to poprawiać. Ale pewnie jeśli nikogo nie znajdę, to na samodzielnych próbach się zakończy.
  3. Szukam czegoś bliżej, bo nie chciałbym auta zostawiać. Tylko najlepiej jechać tam z autem, pomóc z robotą i wrócić, bo za jeden dzień raczej tego nie ogarnie. A firmy raczej chętne nie będą na taki układ.
  4. Już pisałem, nie mają mocy przerobowej na ludzi z własnym sprzętem, mają kolejki na klientów którzy już u nich sprzęt kupili.
  5. Cześć, ktoś z okolic Tarnowa kto montuje sprzęt? Mam wszystkie klocki, chodzi głównie o montaż i ustawienie, najlepiej po godzinach lub weekend. Jestem również do dyspozycji i pomocy w rozbieraniu plastików itp. Radio, wzmacniacz, okablowanie, głośniki przód z przeróbką 130 na 165. Koszty i czas do dogadania.
  6. Wszystko co chciałem wiedzieć to się dowiedziałem na ten moment. Przyjdzie czas montażu, pewnie pojawią się następne pytania. Jak na ten moment dzięki za pomoc.
  7. Racja, mój błąd. Jakie są zalety takiego rozwiązania nad puszczeniem całości (tweeter + woofer) ze wzmacniacza? Jeśli podepnę w taki sposób, czy woofer w drzwiach mam podpiąć przez zwrotnicę z zestawu, czy całość regulować z poziomu wzmacniacza?
  8. co do ustawień radia to dopiero po montażu będę grzebał w ustawieniach z instrukcją. tweetery w takim przypadku pod które gniazdo/piny podpiąć? Radio ustawić w 3 way, tweetery do pinów B6/B7 i B2/B3, a reszta pod RCA?
  9. Dlatego chcę mieć możliwość je wyciszyć w razie gdyby bardzo przeszkadzały. Decyzja padnie pewnie w trakcie montażu, gdy już będą jakieś efekty jak to wszystko gra. Często jeżdżę z pasażerami na tyle, dobrze by było żeby i tam coś było słychać. Nawet gdybym je przyciszył względem reszty.
  10. Witam, niedługo będę się brał za montaż małego systemu w audi a3 8l w wersji 5d. Fabryczne radio zastąpi Kenwood X5200BT, do tego wzmacniacz Pioneer gm-x944. Sprzęt do zasilenia to przód u dimension el comp 6 (przeróbka na 165mm), tył zostaje fabryczny, sub w boczek AudioSystem R08. Główne pytanie, to jak to połączyć aby mieć kontrolę nad wszystkim. Wzmacniacz zasili przód + suba, tylne głośniki chciałbym aby były pod radiem, by dało się je wyciszać itp. Czyli, jeśli dobrze rozumiem, 2 wyjścia RCA z radia do wzmacniacza na przód + suba w mostku, a co z głośnikami tylnymi? Są one spięte do fabrycznego subwoofera, prawdopodobnie zostawię ten mały wzmacniacz z niego (system nokii), więc wpięcie wszystkich kostek rozwiąże problem, czy trzeba to jakoś inaczej ugryźć? Posiadam adapter do połączenia radia z systemem z Audi. Dodatkowo, użyć oryginalnej zwrotnicy, czy tweetery też jakoś pod radio?
  11. Edit: do wyboru samo radio. UTE 92BT czy KMM BT306? A może jeszcze coś innego?
  12. Witam, poszukuję pomocy w znalezieniu wzmacniacza, rynek wtórny, jakaś 4-kanałówka z możliwością mostka. Będzie zasilał przód (docelowo m165, teraz jakieś hertze 130, prawdopodobnie dsk) + mostek do audio system r08 w boczek. Do tego jakieś przyzwoite radio, również może być rynek wtórny. Z wymagań, najlepiej bt/usb, dobrze by było z głośnomówiącym. Budżet ruchomy, najlepiej wzmak 300/400, radio okolice 200-300. Samochód audi a3 8l 5d. Dziękuję z góry za propozycje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...