Skocz do zawartości

johny06.88

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Gdańsk/Kolbudy
  • Zainteresowania
    Home/Car audio; IPSC

Osiągnięcia johny06.88

  1. Oczywistym jest, że każda elektronika przy niskich temperaturach działa lepiej i nie da się temu zaprzeczyć. No może z wyjątkiem LCD, które staja się mniej ciekłe niż powinny. Minusowa temperatura może mieć wpływ jedynie na gumowe zawieszenie, staje się ono twardsze i to znacznie, co może mieć słyszalny wpływ na jakość dźwięku. Moim zdaniem gdy jest zimno cały samochód pracuje inaczej, mam na myśli włączone ogrzewanie, niektóre silniki przy dużych mrozach mogą pracować na ssaniu nawet przez kilkanaście minut, a i my sami nie czujemy się dobrze, mamy dreszcze, zmysły się osłabiają. Moim zdaniem główną przyczyną pogorszenia się dźwięku to jak my go odbieramy a nie wina sprzętu. Btw, wpływ temperatury na głośniki można sprawdzić zostawiając głośnik na parę godzin w lodówce ;) i porównać w dogodnych warunkach jego brzmienie z innym głośnikiem o temperaturze pokojowej (trochę hardcorowe ale to jedyna możliwość sprawdzenia wpływu niskich temperaur na głośnik).
  2. A może polecicie jakiś inny zestaw w podobnej kategorii jakościowej? Jak już wyżej wspomniałem interesuje mnie płytki, dynamiczny, uderzający bass.
  3. Jak w temacie. Jakie są wasze opinie? Czy warto zainwestować raptem 40zł więcej i kupić 1750s, czy jest 'opłacalna' różnica w dźwięku? Z 1725s nie ma problemu z montażem, w 1750s trzeba zwrotnice wstawić i osobno kłaść wysokotonówki. Nie długo będę wstawiał woofera, poza tym nie należę to grona 'techno-carów' nie zależy mi na słyszalności w promieniu kilku metrów ale na ostrym, płytkim basie. Z tego co wiem i słyszałem cała seria 'sxe' taka jest. Ale precyzując, warto zainwestować w 1750s czy pozostać na 1725s?
  4. No ładnie, ładnie. Pełen podziw, też bym sobie z chęcią takie cudo zrobił gdybym nie używał bagażnika
  5. No szkoda, będę kombinował, zobaczymy co z tego wyjdzie.
  6. Witam, Dał byś radę wrzucić fotki jak poprowadziliście kable od akumulatora i gdzie dokładnie wierciliście dziurę? Ja chciałem kable pociągnąć po lewej stronie, tam gdzie idzie fabryczna wiązka, ale to raczej odpada, jest tam za ciasno, nie da się nawet ręki włożyć.
  7. a wie ktoś jak podłączyć ten wzmacniacz w układzie mostkowym?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...