Skocz do zawartości

dawcior-al

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Wwa

Osiągnięcia dawcior-al

  1. Czy w przypadku kupna woofera + średniaka impedancja znowu nie ulegnie zmianie? Przecież jest jeszcze tweeter
  2. To nie dobrze. Obawiam się, że kupione w używce zaraz się rozlecą. Chyba będę szukać używanych, skoro są takie dobre. Czy wymieniałeś może zawieszenia w tych głośnikach volvo? Zobaczyłem ten film: https://www.youtube.com/watch?v=hBQtteLvc14 Czy można w przednich drzwiach zamienić np. niebieskie na żółte?
  3. Też tak myślałem, a sprzedawca mówił mi, że szeregowo. W kolejnym modelu głośniki już były 2 Ohm.
  4. Witam, trafiłem na to forum, ponieważ mam problem z głośnikami w Volvo V70. Nie planuję budowy takiego super car audio jak Wy tutaj robicie, ale muszę wymienić obecne głośniki z racji tragicznego ich stanu. Zanim jeszcze przejdę do sedna, bo dostałem kilka takich sugestii aby szukać głośników używanych. Mam auto z 2005 roku i zawieszenia są popękane. 2005 rok to końcówka produkcji, więc używki będą podobnej jakości. Do wydania mam około 600zł i moją uwagę przykuł taki zestaw na przód i na tył - HERTZ EV C 165 Planowałem wymianę głośników nisko-średnio tonowych na te hertz, a tweetery chciałem zostawić fabryczne. Tylko pojawił się jeden problem. Głośniki Volvo mają impedancję 8 Ohm, a hertz ma 4 Ohm. Głośniki są podłączone razem tzn. kabel od wzmacniacza idzie do głośnika niskotonowego, a potem do tweetera (plus do plus, minus do minus). Przy tweeterze jest kondensator. Czy jest to połączenie szeregowe czy równoległe? Głośniki są zasilane wzmacniaczem premium Volvo pod siedzeniem. Czy mogę podłączyć te hertz do tweeterów i wzmacniacz się nie uszkodzi? Pozdrawiam
  5. Cześć. Jestem Dawid i trafiłem tutaj z powodu moich problemów z audio w V70. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...