Skocz do zawartości

kal800

Użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia kal800

  1. Mi chodzi o androida a nie o chińczyka. Mam jak najgorsze doświadczenia z czymkolwiek, co chodzi na tym "systemie".
  2. Android w head unicie??? Mam nadzieje, że nie-chińczyki na tym nie chodzą, bo jak tak, to chyba jednak zostanę przy fabrycznym...
  3. @mirek - co to za chińczyk?
  4. BT to BT, nie ma o czym mówić. Zastanawiam się tylko czy pomiędzy Clarion USB a HEC USB można będzie postawić znak równości K
  5. Prawdopodobnie i tak większość czasu będzie BT z Clariona - na krótkich dojazdach to najwygodniejsze, telefon się paruje i muzyka idzie od razu. Na dłuższe trasy mogę jechać z USB przez Clariona (chociażby, żeby Car Play działał), ale tak czy inaczej sobie HEC USB założę. Z tą gęstą muzyką szału nie ma - mało jest jeszcze dostępnego materiału - ja używam Tidala w wersji Master i coś tam się pojawia, ale nie tyle ile by człowiek chciał. pozdrawiam Kal800
  6. @noelo - możesz wytłumaczyć, dlaczego miało by być gorzej? Z tego co widzę, to ten Clarion czyta pliki o gęstości 192/24, po drodze nie ma żadnych konwersji, a złącze TOSLINK spokojnie taką przepustowość dostanie. Z BT to inna historia - podejrzewam, że ten HEC BT ma lepszy odbiornik - nie mogę doczytać jak to wygląda w Clarionie. @michas - dzięki. fajnie, tylko że ta kosteczka kosztuje tyle co nowa stacja )
  7. Dobra to jeszcze pytanko. Czy jak podłącze się przez Clariona do Helixa czy to przez USB czy Bluetooth, to czy będę miał gorszą jakość niż przez HEC BT i USB? No bo tak - HEC BT 600, HEC USB 600, Dyrektorek 1200, razem 2400, tyle co Clarion Kal
  8. Dzięki bardzo. Zatem wszystko jasne. Tylko Clarion wchodzi w grę. Myślałem, żeby podłączyć pod Helixa fabryczne radio przez analogowe złącze i miałbym FM chociaż ogarnięte, a przez telefon bezpośrednio by szła muzyka, zostałby temat HF do ogarnięcia, ale niestety to radio nie ma wyjścia analogowego - tylko światłowód do wzmacniacza BOSE. Z drugiej strony mogę radio streamować też z telefonu, a fabryczne radio by tylko dało nawigację...
  9. To ja wiem - od strony procka, wszystko gra - USB oraz BT. Ale mi chodzi o jednostkę centralną. Chciałbym obsługiwać nawigację oraz telefon, ewentualnie słuchać radia i jednocześnie słuchać muzyki w najwyższej możliwej jakości z tego samego telefonu. Kal
  10. Hej, Podłączę się do wątku, ponieważ mam zagwozdkę. Wyrzucam fabryczny zestaw i będę chciał zainstalować nowy z DSP (Helix). Kwestią jest jednostka centralna. Najważniejszym powodem, dla którego chciałbym się pozbyć fabrycznego radia jest brak możliwości streamingu i w sumie taka se jakość systemu BOSE, który posiadam, natomiast oprócz tego chciałbym mieć handsfree, nowoczesną nawigację oraz integrację z telefonem - odczytywanie wiadomości, mejli, itp. czyli krótko mówiąc Apple Car Play. Nawet już wybrałem jednostkę - Alpine ILX-702D, ale wyskoczył problem - nie ma wyjścia cyfrowego i jedyną opcją, żeby spiąć radio z procesorem, to wyjściem analogowym z niezliczonymi konwersjami D/A po drodze. Pytanie - jak ten temat ogarnąć? Można się podpiąć bezpośrednio do procesora - albo przez moduł BT, albo przez USB, natomiast nie mam pojęcia jak wtedy będzie wyglądała obsługa samej jednostki centralnej, ponieważ nie miałem nigdy styczności z Car Play. Czy jest możliwość, żeby normalnie z wszystkiego korzystać - obsługiwać nawigację, wiadomości, telefon, ale żeby sam dźwięk był kierowany z telefonu do procesora albo kablem albo poprzez BT? Jakąś tam opcją jest Clarion NX-807, który złącze TOSLINK posiada, natomiast z tego co widziałem brakuje mu integracji z samochodem (sterowanie z kierownicy, klimatyzacja, czujniki parkowania) i chyba Car Play działa tylko na kablu, nie bezprzewodowo, jak Alpine. Dzięki z góry Kal
  11. WItam serdecznie, Jestem Krzysiek, jestem z Gdyni, uwielbiam muzykę w dobrej jakości, przede wszystkim w domu, ale w aucie również. Ostatnio, z powodzeniem udało mi się zamienić fabryczną jednostkę centralną w aucie żony na bardziej nowoczesną z bardzo dobrym rezultatem - udało się pozbyć zmieniarki, odtwarzać muzykę bezpośrednio z telefonu zachowując sterowanie z kierownicy. To samo chciałbym zrealizować w swoim samochodzie i tutaj sprawa jest trochę poważniejsza. Moje auto to Porsche Cayenne pierwszej generacji z fabrycznym systemem BOSE (wzmacniacze na światłowodach, wbudowany subwoofer, mnóstwo przetworników pomontowanych w całym aucie. Z pewnych względów chciałbym ten system nagłośnienia zostawić. Może to nie jest szczyt marzeń jeżeli chodzi o brzmienie, tym nie mniej gra to na tyle dobrze, że na ten moment nie chciałbym robić totalnej rewolucji. Na czym mi zależy: - Kompatybilność Apple Carplay - absolutny priorytet - Możliwość podłączenia do systemu BOSE. Alpine oferuje kostkę, którą się wpina metodą Plug and Play do systemu BOSE, ale ta kostka jest zgodna z head unitami bez wsparcia Apple Carplay, być może jest jakaś inna, która to oferuje - Pozostała integracja - przyciski na kierownicy, dane komputera pokładowego (zużycie paliwa, kilometraż, itp), dane park assist, klimatyzacji, itp. - Ergonomia - dobry, responsywny, pojemnościowy ekran Na całość chciałbym przeznaczyć 4-5 tys. przy czym zakładam, że na elementy poboczne typu ramki, kable, interfejs BOSE, itd pójdzie około 2 tys, zatem na jednostkę centralną mógłbym przeznaczyć 2-3 tys. Bardzo proszę o rekomendacje. pozdrawiam Kal800
×
×
  • Dodaj nową pozycję...