Skocz do zawartości

Wachuu

Użytkownik
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Katowice

Osiągnięcia Wachuu

  1. Witajcie serdecznie. Nie będę się rozpisywał. Szukam radia do 2500 złotych Mam do wyboru GMS 8906 Hybrid lub "markowego" Kenwood DMX8020DABS. Chciałbym wybrać GMS bo idealnie pasuje do mojej deski rozdzielczej bez stosowania ramek. JEDNAKŻE.. Słyszałem, że ten GMS będzie grał dużo gorzej niż wspomniana stacja Kenwooda. Czy to prawda? Jeśli tak, to czy odczuję różnicę na moim sprzęcie? Czy ten GMS ma w środku lepszy DSP niż identyczne stacje o tych samych parametrach (PX6, 4GB RAM, 64GB ROM) z Aliexpress? Bo wydaje mi sie, że GMS to identyczna stacja z lekko zmienionym androidem.. STEG MT650C + uDimension Jr 2.370 JL Audio 12w3v3 + Emphaser ea2190 Pomóżcie proszę.. Bo nie wiem czy wybrać wygodnego i ładnego GMSa, czy wziąć zwykłe 2DIN i mieć potencjalnie lepszą jakość, wystarczające android auto i możliwość przeniesienia tego radia w przyszłości do innego samochodu..
  2. Kupiłem te DD w bardzo okazyjnej cenie. Zobaczę jak się sprawdzą i najwyżej je sprzedam i kupię coś słabszego, bardziej pod SQ ;) Albo wymienię przód na mocniejszy, bo wzmacniacz na to pozwoli. Będę eksperymentował. Nigdy wcześniej nie miałem żadnego zestawu. Dziękuję za info! U mnie chyba nie będzie sensu żeby pchać 70mm2 zamiast 50, to zostawię
  3. W takim razie przestudiuję dokładniej zawartość forum i wtedy wybiorę, ale coraz to bardziej nastawiam się na 180, tym bardziej po tym co napisałeś ;) Ponoć do tego 1.8T wchodzi Plug&Play, a ja mam skrzywienie psychiczne i jakakolwiek "modyfikacja" w samochodzie mnie drażni, bo kojarzy mi się z partactwem. Dziękuję jeszcze raz.
  4. Witam serdecznie wszytkich forumowiczów ;) Jestem Marcin, mam 20 lat. Pochodzę z okolic Katowic. Aktualnie posiadam pierwszy samochód którym jest TT 8N które stało się moim oczkiem w głowie. Jako, że zawsze chciałem mieć mocne car audio, od tego też zacząłem, ale jestem pewien, że zaraz po tym wezmę się za modyfikacje mechaniczne. Pozdrawiam!
  5. Wybacz, nawet nie zauważyłem tego tematu, zaraz się przywitam ;) Dziękuję za informację. A myślisz, że te dodatkowe 40 amper gdybym wybrał alternator 220 zamiast 180 załatwiłoby sprawę ładowania aku prostownikiem? Razem z pakietem 1000F zamiast pojedynczego 500.
  6. Jest sens sprawdzania tego bilansu na obecnej instalacji elektrycznej? Mam seryjny alternator 90A i kwasówkę 72ah, obydwa z nich już umierają. Bo z tego co zrozumiałem to musiałbym najpierw zakupić nowe podzespoły o których wspomniałem a potem dopiero sporządzić bilans i przekonać się ile mam do dyspozycji.
  7. Witajcie. Stoję przed budową instalacji elektrycznej do mojego systemu. Największy problem stanowi dla mnie wybór alternatora, ponieważ maksymalnie dostępny do mojego silnika który nie będzie wymagał przeróbek ma "jedynie" 180A. Nie wiem czy będzie to wystarczająco jak na ten system. Auto nie służy mi do długich tras, a głównie do przejażdżek po mieście tam i z powrotem. Nie jestem typem osoby która przez cały czas słucha muzyki na 100% możliwości audio, jednak od czasu do czasu chciałbym odkręcić i nie mieć po tym problemu z akumulatorem ;) System jaki posiadam to: Przód: STEG MT650C + uDimension ProZ 4-110 Tył: 2x Digital Designs 712D4 + uDimension ProZ 1-3000D Instalacja elektryczna miałaby wyglądać w następujący sposób: - Alternator 180A - Akumulator główny AGM Optima Yellow 75ah - Big3 zrobione przewodami spawalniczymi 50mm2 - Przewód zasilający spawalniczy 50mm2 - Dodatkowo do bagażnika z czasem drugi akumulator optima 55/75ah i dodatkowy pakiet superkondensatorów (lub dwa pakiety). Zastanawia mnie czy alternator 180A się sprawdzi w takim systemie. Jeśli nie, to czy 220/250A starczy? I czy montował ktoś taki alternator 220/250 z 3.0/4.0tdi do silnika poprzecznego 1.8T AJQ? Jestem ciekaw czy jest to możliwe bez ingerencji w same mocowania silnika, bo o ile jakieś dodatkowe blaszki lub inne śruby przeżyję, tak nie chcę robić fuszery przy samym silniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...