Skocz do zawartości

Tronic

Użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Kontakt

  • GG
    57621060

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Torun
  • Zainteresowania
    Elektronika/Elektromechanika

Osiągnięcia Tronic

  1. Podobnie jest w cordi, musiałbym kiedyś nagrać dźwięk podczas jazdy Ale mam szczerze że raczej nic nie będzie słychać i nie będzie czego nagrywać ... if you know what i mean
  2. Może trochę na temat ? Mój zalany jest LiquiMoly MoS2 , to też trochę przyczyniło się do dźwięku pracy.
  3. Nie mówiłem że auto jest ciche, bo bym go nie wygłuszał , tylko że silnik jest cichszy niż TDi i bardzo gładko chodzi. Podszybie zacząłem oklejać alubutylem 2.5mm , czy na podszybie też lepszym wyjściem będzie pochłaniający GMS ? . W pewnym sklepie polecali mi piankę LT15mm lecz ta mnie jakoś nie przekonuje (ponoć większa gęstość) a z tego co mi wiadomo w komorze silnika liczy się pochłanianie a nie odbicie. I tak zakładałem że kauczuk 25mm od wewnątrz mi odizoluje a GMS od strony silnika mi pochłonie. Dobrze myślę ? Też odniosłem wrażenie że spora część hałasu przedostaje się gumą od maglownicy, myślałem o wypełnieniem jej filcem i docięciem pianki 25mm idealnie na styk.
  4. I Tym samym może to wpłynąć na hałas wewnątrz ? Myślę od dłuższego czasu o takiej osłonie wyłożoną GMS'em Nagranie to tak bardziej jako ciekawostka, nagrane telefonem przy lekko wietrznej pogodzie i nie słychać tak efektu
  5. Pół elektroniczna pompa ma już "ssanie" sterowane elektrozaworem (podciśnieniowo) i nie ma klamki jak w starych golfach , ma czujnik piezoelektryczny który pozwala sterownikowi (tak, rzadkość ale niektóre miały) ocenić czas wtrysku, kąt i kilka innych bajerów. A także elektronicznie przestawiany kąt wtrysku by silnik pracował ciszej w pewnych obrotach. W załączniku link do dźwięku pracy silnika po rozgrzaniu (piszczenie to jeszcze nie zrobiony wtedy napinacz) http://www51.zippyshare.com/v/Ln6FAWBg/file.html
  6. Pisałem wcześniej że wygłuszyłem grodź od wewnątrz pianką Kaiflex 25mm oraz Alubutylem 2.5mm lecz efekty mnie nie zadowalają. Silnik akurat nie jest jakoś specjalne głośny, jest cichszy od TDI a po rozgrzaniu pracuje jak benzyna (serio !) , półelektroniczna pompa i dwusprężynowe wtryski robią robotę W Takim A8 z powiedzmy 2.5 V6 TDi który jest o wiele głośniejszy jest znacznie ciszej, więc myślę że silnik nie należy do niewyciszalnych. Tylko mam niesamowity mentlik w głowie jeśli chodzi o materiały, głównie odpowiedni typ pianki który stłumi możliwie jak najlepiej bo nic od strony kabiny nie zmienię gdyż została wygłuszona.
  7. Cześć Od pewnego czasu myślę jak najlepiej wygłuszyć silnik, (1.9TD AAZ) przeczytałem masę różnych tematów ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi by jakoś na niej oprzeć swój wybór, moją uwagę na tym forum przykuł post użytkownika "dareken" który opisał wygłuszenie maski materiałem GMS010b Aktualnie na grodź silnika mam naklejony Alubutyl 2.5mm oraz piankę Kaiflex 25mm lecz efekt mnie nie zadowala, i tu moje pytanie: Czy taki GMS 010B oraz vibrofiltr 4.0 da mi najlepsze efekty, jeśli chodzi o wyciszenie silnika ? , czy jestem wstanie zbliżyć się poziomem wytłumienia silnika np do Phaetona, używając odpowiednich materiałów ?
  8. Cześć Mam na imię Adrian , pasjonuję się elektroniką oraz elektromechaniką. Zamierzam gruntownie wygłuszyć swoje autko (Cordoba 96r) oraz stworzyć możliwie jak najlepsze środowisko pod nagłośnienie bose )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...