Witam, auto Honda Accord VII z silnikiem 2,4 (2004r.) i PSS. Po długich zmaganiach w końcu coś z tego wyszło jednak nie wszystko jest skończone, powoli będę aktualizował temat. Jest to moja pierwsza instalacja więc konstruktywne uwagi mile widziane. Od razu może napiszę dla wszystkich którzy będą chcieli robić CA w tym samochodzie - po różnych kombinacjach najlepszym rozwiązaniem jest włożenie dodatkowego radia i nie zabieranie się za fabryczną instalacje. Finalnie w tym momencie udało się zrealizować całość za pomocą konwerterów Hi-Low. Na przód Helix AAC.2, na subwoofer Hollywood HLC-1 (poszukiwana jednostka Alpine 9833R w dobrym stanie). Z fabrycznej instalacji zostały TW Pioneer, jednak na montaż czekają TW Wavecor. Zestaw: KABLE: * Zasilanie - 50mm OFC (+) / 35mm OFC (+, -) do wzmacniacza * Głośnikowe - Bandridge 2,5mm OFC * RCA - AIV Silverado 6ch TW - na ten moment fabryczne Pioneer WF - Helix P206 SUB - RF SP-412 + CL 30l (btw. bardzo dobra robota - mastah22) PIEC - Helix A6 Zwrotki wrzucone jakieś Pioneer'a do podłączenia, jednak przyszłościowo chciałbym to wszystko aktywnie podłączyć. Instalacja prądowa w miarę łatwo udało się przeprowadzić z komory silnika do wnętrza samochodu poźniej progiem do bagażnika (+ z aku, - do mocowania siedzenia z tyłu). W tym momencie są jeszcze zrobione peszle samochodowe na kabel w komorze silnika. Następnie zrobione kable głośnikowe i sygnałowy (wszystko w progach). Zwrotnice pod siedzeniami. W następnym etapie zabrałem się za drzwi jednak moje mechanizmy w szybach nie były idealne, na ten moment znalazłem i wymieniłem stronę pasażera więc wygłuszyłem drzwi prawe a lewe dalej czekają na realizację wygłuszenia blachy wewnętrznej. Jedynie od strony kierowcy wygłuszona zewnętrzna blacha i tapicerka. Trochę zabawy było jednak sama przyjemność gdy słyszy się efekt. Tapicerka wygłuszona GMS-012R a drzwi STP Gold + blachy aluminiowe 2mm na otwory technologiczne. Na koniec trzeba było coś wymyślić w bagażniku więc wyciąłem pare płyt, dałem do tapicera i przykręciłem do tylnej półki. Nie jest to profesjonalna robota ale jest praktyczne i nie zajmuje dużo miejsca. Na ten moment tak to wygląda jednak w planach wygłuszenie blachy wewnętrznej od strony kierowcy, Wavecor'y w słupkach i aktywnie podłączony Alpine 9833. Następnie chciałbym wyciągnąć WF przed tapicerkę ale musze zaprzyjaźnić się z żywicą.