Skocz do zawartości

szymko

Użytkownik
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Bytom

Osiągnięcia szymko

  1. Problem jest prawie nieobecny. Są słabe ogniwa, ale na zestawie za 1kzł to normalne. Trzeba mocno rozkręcić głośność. Jedyne, co bym zmienił to radio, ale nikt widocznie nie ma nic ciekawego do zaproponowania. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
  2. Masz jakąś ładowarkę pod zapalniczkę podpiętą? Spróbuj wyjąć. U mnie są szumy z badziewnych ładowarek (anker/samsung/tronsmart/nokia jest ok, m-life, belkin, noname bee) w radiu, na innych źródłach jest ok. Nawet filtr zakłóceń nie pomógł.
  3. Kable sygnałowe i prądowe poprowadzone różnymi stronami samochodu? U mnie było słychać jakby turbo z głośników (alternator zapewne), ale po przedłożeniu kabli sygnałowych na drugą stronę ustało. Też podejrzewaliśmy, że masę gdzieś wcięło.
  4. Ogólnie nie odzwyczaję się od wygody słuchania po bt, słyszę jednak, że w domu mając aim sc808 muzyka z google music lepiej brzmi. Zakładam, że w tanich modelach radia raczej wrzuca się procesory nie dorastające do pięt starym sound blasterom. Wygląda to tak, że oczywiście wzmak alpine pozwala mi cieszyć się bardziej muzyką, niż pod radiem, ale mimo wszystko słyszę, że detaliczność i czystość dźwięku mam lepszą w domu na tanich monitorach 2.0 modecom'a za 150-200zł oraz karcie dźwiękowej za 300-400zł. Co w takim razie poradzicie? Wiem, że chcę mieć rybę i zjeść rybę (jakość sprzed ery taniości i bt z najnowszym standardem), ale może coś da się poradzić, bez wydawania kroci...
  5. Jeszcze zapytam jak działa bt w radiach cda-98xx, moduł parrot. Z jakim bitrate'm idzie muzyka po bt. Nic ciekawszego póki co nie znalazłem poza alpine'ami z przełomu wieku. Wiadomo, cudów po bt nie będzie, ale nie chciałbym zejść poniżej tego, co mam tj ~350kbps w ute-72bt. Do jakościowego słuchania cd. Ewentualnie, czy coś nowszego, najlepiej z apt-x jest obecnie jest warte uwagi do ~500zł. Ogólnie doszedłem do wniosku, że obecnie jest dobrze, marzy mi się tylko trochę lepszy procesor dźwięku w radiu, bo wydaje mi się, że obecnie zmiana cyfrowego na analogowy dźwięk jest słabym ogniwem. Znalazłem kenwood kce-bt45u, trochę wyższy model, jednak z tego, co czytam ta firma ostatnio nie robi dobrej jakości sprzętu.
  6. https://www.facebook.com/AutoMotoSerwisChannel/photos/a.631667296893344.1073741845.593006337426107/980657528660984/?type=3&theater Ciekawe jakie będę wyniki testów.
  7. Najlepiej, byś miał wbudowane android car. Jest to najbardziej przyszłościowe rozwiązanie, które jest w wielu nowych samochodach, nawet malutkiej toyocie aygo, w zwykłej salonowej wersji. Póki co z produktów w naszym kraju zostaje wyżej wymieniony pioneer. Możesz też zaczekać do przyszłego roku, na pewno większa oferta będzie, choć wątpię, by było taniej, bo ceny w usa zaczynają się od ~700$
  8. Musiałbym dokupić drugi wzmacniacz, pewnie lepsze kable zasilania, nowe kable dla głośników, oporniki, kondensatory... Po zalaniu zbyt dużo kaski to dla mnie. Jakaś konkretna zwrotnica jest warta uwagi?
  9. Będę miły, jak już pisałem l-pad -3db włożony, jednak czuję, że dalej całość nie wyrabia. Pan z essy pisał mi, że ogólnie ta budżetowa zwrotnica jest zbyt łagodnie nachylona i potrafi zniekształcenia wprowadzać. Ogólnie chodziło mi o to, czy jest sens wkładać jakieś mniej budżetowe głośniki do tego wzmacniacza i radia. Z konkretną zwrotnicą i większą "wydolnością". Bo jakoś nie chce mi się wierzyć, że wzmak przy takiej mocy daje przestery.
  10. Otwór na kabel + dość konkretnie uszczelniony, pięknie może nie jest, ale tego nie oczekuję. Wracając do kwestii audio, jak myślicie, co jest słabym punktem, głośniki el comp 6, czy alpine 3555, a może radyjko jest słabej jakości nawet na rca? Michał sprawdził, kable są ok, piec ma papu w postaci odpowiedniego napięcia, wstawiliśmy te l pady do wysokotonowych. Mimo to wątpliwości co w tym zestawie jest słabym ogniwem, przy dużej głośności. Podejrzewam, że tania zwrotnica w udimension nie radzi sobie z cięciem większego prądu. Co myślicie?
  11. Nie ja to robię, przeczytałbyś dokładnie, to byś wiedział. Schnie na ogrzewaniu podłogowym + farelka + osuszanie ręczkami poprzez naciskanie. Od wtorku do niedzieli jest 5 dni. Wtedy odbieram, bo na już mam dość w tym tygodniu autobusów na uczelnię.
  12. Diagnoza: Zatkany odpływ podszybia. Woda leciała przez wentylację i nie do końca zatkany (tutaj znikome ilości) otwór dla linki maski. Zalane gąbki również grodzi silnika (wyciszenie), tunelu środkowego. Kilka dni i powinno być gotowe. Polecam kontrolę odpływu wody z podszybia po jesieni, bo liście/pyłki/nasiona robią swoje.
  13. Spróbuj wejść w ustawienia radia, znaleźć opcje bt, wyczyścić listę i wybrać opcję parowania. Powinno być np. pod przyciskiem setup. Niektóre radia nie pozwalają na sprarowanie "z zewnątrz", tylko przez ustawienia.
  14. Spokojnie, jest w dobrych rękach, myślę, że będzie dobrze. Leciała woda ze wszystkich drenów oraz z podszybia, pewnie została jakaś woda jeszcze z zatkanego odpływu, nawet po nocy w garażu. Najważniejsze, że to nie płyn chłodniczy, a podłoga zdrowiutka.
  15. Astra zawieziona, na pewno to nie płyn chłodniczy, bo poziom jest kilka mm poniżej średniego poziomu w wyrównawczym. Prawdopodobnie zatkany jest (liście, pyłki itd...) odpływ podszybia i być może jeszcze jakaś uszczelka poszła w tej okolicy. Na szczęście z otworów drenujących ładnie kapie. Najdziwniejsze jest to, że na wysokości pedałów, w górnej części wykładziny jest sucho, a 10cm niżej siedzi woda. Nie, do suchego przez noc by nie wyschło, gdy dalsza część ma kontakt z wodą. Jutro będę wiedział więcej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...