Skocz do zawartości

Marcin's

Użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Głogów

Osiągnięcia Marcin's

  1. Będziesz Pan zadowolony , ten pionek to straszny "szumotwór" . Na kenwoodzie gałka na maxa i cyfrowa cisza z płyty i w głosnikach cisza , pionek w tym czasie szumi jak wentylator od chłodnicy .
  2. Może być kilka przyczyn takiego stanu : - Radio się przegrzewa i wyłącza końcówkę (spróbuj na wyjętym radiu z otworu montażowego) - Masz zimny lut gdzieś na radiu i po rozgrzaniu daje o sobie znać (radio do elektronika lub sprawdzić w inym aucie lub ewentualnie podłączyć inne radio w samochodzie w celu eliminacji uszkodzenia alpinki) - Spadki napięć na zasilaniu radia (mierzyć sprawdzać testować, podstawić inny aku - wzmacniacz może dawać zwarcia na remote i radio głupieje (odłączyć wzmacniacz) - Uszkodzony jeden z głośników, głośnik po nagrzaniu lub przy większym prądzie daje zwarcie i radio wchodzie w "protect" (odłączaj kolejno głośniki i jeśli problem zniknie będziesz wiedział który był uszkodzony ) - Kiepskie połączenia na instalacji prądowej lub głośnikowej Posprawdzaj to wszystko a problem powinien się wyjaśnić .
  3. Mi to wygląda na brak masy wejścia sygnałowego lub uwalona końcówkę mocy . W razie jak by się sprzedawca wyparł to to cały wzmacniacz do tej tuby nowy kosztuje całe 35zł + wysyłka http://allegro.pl/wzmacniacz-montazowy-do-tuba-skrzynia-glosnik-i4348823166.html - wzmak Ewentualnie wykręć (plomb tam raczej nie ma ) i obadaj czy aby wszystko na swoim miejscu : przejścia sygnału , masa itp. może jakies zimne luty widoczne gołym okiem lub zwarcia , zwykły omomierz wystarczy . http://s1.pokazywarka.pl/bigImages/2247878/8300836.jpg
  4. U mnie na hollywodach 4xrca + 2xrca dls żadnego problemu nie ma więc co do kabelków hollywooda zasady nie ma że to one są lipne. Szukał bym bardziej pętli masy . Wepnij same bolce z drugiego kabla bez masy i zobacz co bedzie powinno działać na masie z 1pierwszego kabla , co najwyżej bedzie brum w glosniku .Swiadczylo by to o zapętleniu masy . Podstawowa sprawa to najpier przemieżyć kabel miernikiem czy wszystkie przejścia jak należy , jeśli nie wywalić kabel . I jeszcze prosty test na uwaloną masę w radiu : polącz mase wtyczki z obudową radia na wyłączonym radiu po czym włącz jak zagra bez zakłuceń to masa w radiu do naprawy .
  5. Jak w temacie kupię radyjko kenwood kdc-bt92sd w dobrym stanie i rozsądnych pieniądzach . Ewentualnie inne radyjko o podobnych parametrach . Warunki konieczne : - W ładnym stanie wizualnym i 100% sprawne technicznie - Bluetooth - czasówki - mile widziana zwrotnica aktywna - usb Clarion 702 i 703 odpada na starcie . Propozycje prosze na PW
  6. Logica 7 nie montuja juz od kilku lat w nowych BMW . To że woofer ma średnicę zewnetrzną 20cm nie znaczy że membrane taką dali , była jak w 16cm głośniku . Na foto jest porównanie woofera ze standardu i logic7. http://img805.imageshack.us/img805/9944/img9241.jpg Wsadzcie tam Jechnerta 22cm (pasuje ze specjalnym pierscieniem z kompletu) a zobaczycie że są tam warunki do grania basem i to nawet niskim .Jest jeden warunek czyli minimum 120 RMS na sztuke głośnika . Ale wiadomo że basik w skrzynce zagra lepiej .
  7. W tym aucie co robiłem był zestaw z fabrycznym wzmacniaczem(nie wiem czy hifi czy profesional) i tam takie cyrki chyba dla tego że te 16cm woofery pod siedzeniem niżej by wymiękły . Nic nie kodowaliśmy bo gwarancja itp. a auto miało niecałe 800km nabite na liczniku Business gra na samym radiu . A prawdziwy liniowy sygnał to tylko przez mobridge http://www.mobridge.us/products/most-advanced-digital-analog-pre-amp .Z basem można powalczyć czymś takim http://www.audiocontrol.com/17612/645207/OEM-Integration/Two-Channel-Line-Out-Converter-with-AccuBASStm-and-Subwoofer-Control----LC2i.html
  8. Są dostępne gotowe boczki na 2 x165mm jak i na 4x 165mm jednak ich cena za komplet to około 550 EURO . http://en.jehnert.com/produkte-doorboards-soundsystems/bmw/3er/bmw-3er-e90e91-limousine-touring-m3-45166-doorboards-mit-3-wege-soundsystem?lang=en_us Najlepszy system dedykowany jaki udało mi się słyszeć i zakładać w BMW to Jehnert http://en.jehnert.com/produkte-doorboards-soundsystems/bmw/3er/bmw-3er-f30-limousine-9-15100-%C2%BBflat-line%C2%AB-woofer-system?lang=en_us Góra przejżysta i czysta , średnica ciut rozmyta (jak to swierdził znajomy audiofil " zapiaszczona ") ale poprawna .Może kwestia polipropylenowej membrany . No i potęga basu w porównaniu np z MBquartem i to niskiego basu . MBquart : Góra bardzo ostra trzeba odrazu 6db na zwrotnicach ciac . średnica taka sobie a bas jak z 16cm helixów za 200zl . Udimension : Góra i srednica bardzo dobra w swojej cenie lepsza niż MBquart , basów niestety nie slyszałem . (nie były potrzebne bo był sub 12" w bagazniku ) Dodatkowy problem w BMW z navi które mają ten osobny ekran to koniecznośc podbicia basu poniżej 53HZ i to najlepiej tak jak by odwrócic filtr 12db ponieważ oryginalnie jest filtr LOWPAS w radiu wlasnie na te 53HZ . Można zerknąc na oscyloskopie . Te MBquart rua 130 grają ładnie ale mają malą skutecznosc 86db i magnes umieszczony z przodu wystający troche poza kosz ale powinne sie zmiescić pod ori maskownice ,za to z tyłu są płaściutkie . Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...