Skocz do zawartości

Finał dBDRA & dBTC & WPP


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

SS NW mam ostatnie miejsce :wink2: hehe

Dzięki dla towarzyszy, z którymi byłem w tej klasie :padam:

Zacięta walka po między 1 a 5(moim) miejscem było 1.1dB :orany:

 

Gratulacje dla T.O.S'owców, Democar'a i dB-Max'a w Street za rekordy!!

Nie wiem dokładnie jak w innych klasach, ale pozamiatane jest kilka rekordów :super:

 

Willu dzięki za nasz transport do Katowic i Wyprawę Nocną :zdrowko:

 

Tym optymistycznym akcentem Granatowa Megana zagrała ostatni raz.... :rozpacz:

Jutro z rana demontaż sprzętu. Cały idzie na sprzedanie wraz autem, które razem ugrały rekord w FUNI i ME na finałach w Niemczech(oczywiście z wielką pomocą teamu BARBUS :padam: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i spowrotem w Warszawie.

Całokształt imprezy na plus - myślę, że podołaliśmy temu wyzwaniu i pokazaliśmy, że możemy zrobić w PL imprezę na poziomie europejskim. Pierwszy dzień spokojniejszy i turniej Bass Race przebiegł dość szybko i można było zacząć nocne wojaże po Katowicach. Club Garage a potem Spiż dobry zestaw (dobra muza i dobre towarzystwo) - ZABAWA PRZEDNIA :ok:

(tylko na następny raz przywieziemy chyba jednak swoje dB Girls co by więcej płci w sukienkach było na parkiecie :D )

Jedna mała wpadka sędziowska z puszczeniem wyścigu finałowego w Bass Race 120-129.9, burzy idealny przebieg całego dnia - za to oczywiście przepraszamy zawodników, których to dotknęło. Niemniej jednak myślę, że w żaden sposób nie naruszyło to w sposób znaczący regulaminu, ani szans obu zawodników na wyrównaną walkę. Jak to zwykle bywa w sporcie trzeba być przygotowanym na wszystko by być najlepszym - myślę więc, że to lekcja dla wszystkich zarówno sędziów jak i zawodników na przyszłość.

O nocnym baletach się już nie rozpisuje, ale niech żałuje ten kogo nie było. Dzięki za mile spędzony wieczór dla nowych kolegów ( tu duży ukłon w stronę Wula CRX, który ugościł nas zawodowo a i % były dobrze schłodzone :P )

P.S. Szyszunia nie wiedziałem, że tak wywijasz na parkiecie :D

Niedziela i Finały dB Drag Racing oraz dB Tuning Cup.

Drugiego dnia dołączyło do kilku zawodników dragowóch i już od samego rana jak zobaczyłem, jakie auta stały na placu wiedziałem, że będzie się działo. Martwi trochę postawa zawodników zagranicznych (na swoje usprawiedliwienie wysłali mi wiele maili z przeprosinami, że nie mogli wesprzeć tej imprezy swoją obecnością lecz dowiedzieli się o niej na 4 dni przed faktej i żaden z nich nie był w stanie złożyć swojego auta, które przygotowują już do Mistrzostw Świata)

Myślę, że swoją postawą i przede wszystkim wynikami pokazaliśmy, że zasługujemy na prowadzenie takich imprez w przyszłości i mam wielką nadzieję, że w przyszłym sezonie również zostaniemy gospodarzami Mistrzostw Regionalnych, na które przyjedzie już cała śmietanka ze środkowej Europy.

Wielkie gratulacje dla nowych rekordzistów Polski - 6 nowych rekordów :hurra: :hurra: (na naszym forum jest już zaktualizowana tabelka)

W szczególności ukłony dla zawodników:

Szyszunia Team Vibe - który jako drugi zawodnik w PL przekroczył barierę 160dB

Darek Hifonics Team - który jako pierwszy Polak ustanowił aktualny rekord świata w kategorii Extreme OS 3+

Wszystkie wyniki są już zarzucone na stronie

http://www.termpro.com/asp/officialeven ... &Method=11 - dBDR

http://www.termpro.com/asp/officialeven ... &Method=12 - BR

Najwięcej emocji dostarczyła nam klasa Super Street NW, w której wystartowała największa liczba zawodników. Wszystkie auta miały bardzo wyrównany poziom, o czym świadczy dogrywka w finale między Howserem Audio i Bochynkiem dB Max. Ostatecznie ten drugi cieszył się z ciężko wypracowanego zwycięztwa

P.S. Bochynek mam nadzieję, że ten puchar osłodzi ci trochę wspomnienia z tej imprezy pomimo faktu, że samochód odmówił posłuszeństwa i pozostał w Katowicach :kwasny:

W dB Tuning Cup mieliśmy kilku nowych zawodników, którzy trafili do finału w ostatniej chwili przechodząc eliminacje dzień wcześniej.

Mam nadzieję, że ta formuła zawodów przypadła wam do gustu i w przyszłym sezonie będziemy mieli zarzartą walkę w 2 planowanych klasach tego turnieju. W premierowym roku tego konkursu niepodzielnie krulowam Mayday Audio (który w pszyszłym roku ustąpi miejsca nowym zawodnikom, by samemu móc pozostać sędzią naszej organizacji)

Na koniec najważniejsza informacja, na którą trzeba było czekać cały rok. Mistrzowie Polski na sezon 2010:

SYLWEK DB MAX - MISTRZ POLSKI DB DRAG RACING 2010- 128pkt.

MARCIN DEMOCAR.PL - MISTRZ POLSKI BASS RACE 2010 - 106pkt.

MAYDAY AUDIO - MISTRZ POLSKI DB TUNING CUP 2010 - 128pkt.

:super: :super: :super:

Na podsumowanie chciałbym jeszce raz podziękować firmom, które zasponsorowały trofea finałowe, które myślę dumnie postawicie w swoich warsztatach. Sponsorem głównym pucharów została firma JBL, a wysokość naszych trofeów zwiększyły również firmy Stopol i marka Kicx oraz dystrybutor wszystkiego co upiększa dłonie waszych kobiet firma www.alepaznokcie.pl

Podziękowania również dla firm dystrybuujących sprzęt car audio, które były z nami przez cały sezon i dołożyły wszelkich starań by podnieść poziom wizualny naszych imprez przedstawiając swoje democar, a także wspomagały nas swoją wiedzą i pozycją na tym rynku w Polsce. Zdecydowanie polecamy więc wspierać: Rockford Fosgate, Focal, JBL, JL Audio, Hifonics, Vibe, Audio System, Mosconi - dokonując zakupów ich towarów, bo razem z towarem dostajecie całą otoczkę i zabawę na najwyższym światowym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu duży ukłon w stronę Wula CRX

 

no pięknie pierwszy start i taka opinia :krzeslem: mam nadzieję że to literówka :wink:

 

Pozdrowienia dla Wszystkich uczestników imprezki jak i tej dziennej tak i nocnej.

Gratulacje dla zwycięzców! i miłego zimowego grzebania.

 

Ja sezon zakończyłem z padniętą cewą- dobrze że na ostatnim starcie, a nie w połowie np. w Niemczech-byłaby kaplica.Pozdrawiam i do następnego pewnie równie miłego spotkania

 

PS

i może mała sugestia- może warto zaopatrzyć się w krokodylki do miernika niż poszukiwać miejsca gdzie sie można w przewód wbić

Edytowane przez wilu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdą jest, że jako trzeci.

 

Wielkie gratulacje.

 

Mówisz zapewne o wyniku Marbelki Focalowej, ale ona nigdy nie była na zawodach dBDRA i zdaje się, że już nie ma szans być bo o ile się nie myle została rozebrana, a szkoda bo też bym wolał, żeby było nas więcej w klubie 160dBzzzzzzzz :)

Edytowane przez dB Drag Racing
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pięknie pierwszy start i taka opinia :krzeslem: mam nadzieję że to literówka :wink:

 

Pozdrowienia dla Wszystkich uczestników imprezki jak i tej dziennej tak i nocnej.

Gratulacje dla zwycięzców! i miłego zimowego grzebania.

 

Ja sezon zakończyłem z padniętą cewą- dobrze że na ostatnim starcie, a nie w połowie np. w Niemczech-byłaby kaplica.Pozdrawiam i do następnego pewnie równie miłego spotkania

 

PS

i może mała sugestia- może warto zaopatrzyć się w krokodylki do miernika niż poszukiwać miejsca gdzie sie można w przewód wbić

sorki zdecydowanie literówka :rolleyes:

dzięki jeszcze raz za gościnę na swoim podwórku i za dużo emocji w klasie SS NW. Mam nadzieję, że do przyszłego sezonu się poskładasz na nowo i CRX jeszcze pokaże na co go stać.

Co do wbijania w przewody to taka praktywa na mistrzostwach wyższej rangi. Kiedyś przy kilku startach na Mistrzostwach Świata przy zapięciu na krokodylki miernik spadł w trakcie pomiaru i było niefajnie bo wynik musiał być powtórzony. Od tamtej pory zapinane są dwa mierniki i raczej bezpośrednio w kabel niż na klemę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Team DEMOCAR też dotarł do domku z nowymi trofeami :zdrowko:

Najlepsze puchary jakie kiedykolwiek widziałem na Polskich zawodach, Michał :ok:

Utrzymany przez Marcina tytuł MISTRZA POLSKI w BASS RACE cieszy bardzo :hurra:

Marbelka też się spisała i finały zakończone nowym Rekordem Polski w Street B, wynik 152,4 db :hurra:

Szczególne gratki dla Szszuni 160 db :ok: i Teamu Barbus w Street A :ok:

Edytowane przez democar.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz zapewne o wyniku Marbelki Focalowej, ale ona nigdy nie była na zawodach dBDRA i zdaje się, że już nie ma szans być bo o ile się nie myle została rozebrana, a szkoda bo też bym wolał, żeby było nas więcej w klubie 160dBzzzzzzzz :)

Skoro tak napisałem to znaczy, że taki jest fakt a nie dziwne domysły/przypuszczenia/oskarżenia itd. itp.

Pisząc o trzecim "zawodniku" klubu 160+ miałem na myśli Golfa z complexu. Startowali jeszcze za czasów Pasci, gdy była agentem dBDRA.

 

Skoro poruszyłeś temat Marbellki Focalowej, to ich 160,1dB już się nie liczy ? Ehhh... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak napisałem to znaczy, że taki jest fakt a nie dziwne domysły/przypuszczenia/oskarżenia itd. itp.

Pisząc o trzecim "zawodniku" klubu 160+ miałem na myśli Golfa z complexu. Startowali jeszcze za czasów Pasci, gdy była agentem dBDRA.

 

Dane jakie podaje opieram na oficjalnych statystykach widniejacych na stronie www.dbdrag.com, która aktualizuje te wyniki wraz z rozwojem technologi urządzenia pomiarowego (Term Laba), który jak wiadomo zmienił swoje oblicze w ostatnich kilku latach. Oficjalnie mamy więc dwóch zawodników, a nieoficjalnie kto wie?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dane jakie podaje opieram na oficjalnych statystykach widniejacych na stronie www.dbdrag.com, która aktualizuje te wyniki wraz z rozwojem technologi urządzenia pomiarowego (Term Laba), który jak wiadomo zmienił swoje oblicze w ostatnich kilku latach. Oficjalnie mamy więc dwóch zawodników, a nieoficjalnie kto wie?? :D

Co nie zmienia faktu, że oficjalnie przekroczyli już dawno te 160. Obaj wiemy jak jest z tymi statystykami z tamtych lat i nie tylko. Wiedza internetowo-statystyczna to nie wszystko.

 

Za czasów glazury był wyposażony w Rockforda (sześć (chyba) pietnastek). 160 przekroczyli (po przebudowie) już na dwóch osiemnastkach Kickera pędzonych po jednym wzmaku na cewkę.

Edytowane przez barbus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu, że oficjalnie przekroczyli już dawno te 160. Obaj wiemy jak jest z tymi statystykami z tamtych lat i nie tylko. Wiedza internetowo-statystyczna to nie wszystko.

 

Za czasów glazury był wyposażony w Rockforda (sześć (chyba) pietnastek). 160 przekroczyli (po przebudowie) już na dwóch osiemnastkach Kickera pędzonych po jednym wzmaku na cewkę.

 

w jakiej bzl klasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam były różne klocki i różne zabudowy.

Były RF 6 szt. w skrzynkach zamkniętych i otwartych zasilane wzmakami 6szt (stare RF, szare), i 6 akumulatorów Stinger. Radio RF lub Alpina 7944, rarytas w tamtych czasach.

Inny zestaw to były Kickery kwadratowe i wzmaki Kickera.

Pomiary były na Audiocontrol, więc to też nie to samo co TermLab.

Zabawa była przednia a nocki też były zarwane przed zawodami :D , tylko to było chyba 10 lat temu ? i takie wyniki już były :ok:

Edytowane przez democar.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...