Skocz do zawartości

mateo_mateo

Użytkownik
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia mateo_mateo

  1. wczoraj zrobilem duza trase dzisiaj po nocy po otwarciu auta 12.4V po zamknieciu i odczekaniu az sie auto uspi mam 12.7V w trasie mam 13.7V przy odzysku energii 14.7V dopoki auto odpala i szum nie wroci zostawiam temat
  2. z tego co sprawdzilem to mam najnowszy model - 61219302358ale na oko problem u mnie polega na bledym odczycie stanu akumulatora - DDE twierdzi ze jest jak nowy (0% zuzycie) a tymczasem on jest juz czesciowo zuzyty i nie trzyma parametrow. na dniach podjade zrobic test akumulatora i sprobuje znalezc kogos kto potrafi sprawdzic alternator oscyloskopem ale zasadniczo w BMW z systemem start stop, zaraz po odpaleniu silnika DDE podnosi mocno napiecie ladowania aby odbudowac ladunek stracony na rozrusznik i nawet 15.4V jest poprawne
  3. Dokładnie - większość lamp teraz jest pod stałym + a masa jest odłączana więc podpięcie pod lampkę bagażnika powinno rozwiązać temat
  4. Z opisu wynika że już masz jakąś rzeźbioną konfiguracje.Zacząłbym od identyfikacji co masz już włożone.I nie dawaj się łatwo omamić że wymiana wooferow pod siedzeniami da spektakularne efekty.Mówię to z perspektywy osoby która dużo szukała i ma na półce w garażu chyba jeszcze z 4 różne woofery do BMW (nie licząc tych które się przewinęły) Skoroemasz wzmacniacz tockeduna rozsądną droga to zakodowanie HiFi i podłączenie wzmacniacza przez high input. W BMW signal analogowy jest balasowany i mało który wzmacniacz do przyjmie.Jak woofery pod siedzeniami dostaną prawdziwa moc to rozwiną skrzydła
  5. To już całkiem nie rozumiem twojego pytania jak wygląda klema ibs. Czy chodzi ci może o zdjecie czy coś innego? W każdym razie na razie sytuacja wygląda dobrze, pewnie w weekend zrobię trasę to się okaże czy na stałe czy na chwilę pomogło. W każdym razie szum pochodzi z alternatora przy podniesionym napięciu ładowania. Odzysk energii podnosi napięcie do 14.7V ale bez szumu
  6. Klema ibs to w skrócie miernik napięcia i natężenia prądu + termometr + logika który wysyła te dane do modułu który już steruje alternatorem
  7. F10LCi roznice miedzy wskazaniami napiecia mam 0,1 do 0,2V , multimetr tez pokazuje te samo wartosc teraz wogole jestem zadziwiony bo IBS i DME twierdzilo ze akku jest 75%pelny a ja juz 14ta godzine laduje go pradem 3,8A i dopiero do 13,9V doszlo czyli byl pustawy Akumulator doładowany prostownikiem do 85% wg ibs. Ładowanie spadło do 14.2V. Zero szumu we wzmacniaczu. Akumulator ma dwa lata i chyba po prostu sito uznało że jest już leciwy i trzeba go wyższym napięciem traktować
  8. Wyłączony mam już s/s. Co ciekawe jak odzyskuje energię z hamowania to napięcie nie skacze tylko jest cisza. Wg instrukcji serwisowej napięcie ładowania powinni być 14.7V. A u mnie co kilkanaście sekund próbuje 'dobic' prądu podnosząc napięcie... Chyba kontrola regulatora też mnie czeka
  9. Tak tak. Nowy aku włożony pół roku temu. Klema ibs zakodowana pod nową baterie. AGM ponieważ auto ze start stop. Nie rozumiem tylko czemu co chwilę podnosi napięcie.... Może kwestia miejsca wpięcia wzmacniacza do klemy przed ibs..
  10. Szumi. Znalazłem przyczynę - szum pokazuje się w momencie jak napięcie instalacji w aucie przekracza 15V. Jak spada do 14.4 to cisza. Akumulator nowy AGM i klema dobiera takie napięcie ładowania.... Teraz tylko poszukam czy to normalne czy za wysokie już napięcie
  11. Masa podpięta prosto do akku. Nawet założone ferryty na kable zasilające. Szumi dalej
  12. Mała rada Jeśli chcesz zasilić przód przez wzmacniacz, zwłaszcza z filtrem górnoprzepustowym, to 1mm2 kable w zupełności wystarczą
  13. Wzmacniacz oddaje pewnie 5*10W RMS więc z dużym zapasem jest poza tym to tylko niecałe 2metry. Z ciekawostek, fabryczny wzmacniacz w wersji 600W (rms podobnej) i bezpieczniku 60A ma kabel 6mm2 Zresztą wzmacniacze obsługujące start stop już tak bardzo nie są wrażliwe na nie przewymiarowane kable. Zwłaszcza jak pracują w klasie D
  14. Odpal Google i poszukaj instrukcji obsługi. Na pewno było sporo modeli gdzie można było całkowicie wyłączyć końcówkę mocy więc od sprawdzenia tego bym zaczął Opcja #2 to to że radio grało przez wzmacniacz bo ktoś upalil końcówkę w radiu
  15. Można za niewielkie pieniądze upolować wzmacniacz (nowy) match'a 4*35w na przód i tył Zostaje 4*40w 2 ohm na subwoofer lub głośnik centralny (centralny działa nieźle jak go poprawnie skonfigurujesz) Dodatkowo masz wyjście RCA na kolejny wzmacniacz(e) Ale nawet najlepszy wzmacniacz nie zagra na lipnych głośnikach więc głośniki to podstawa plus ich porządny montaż Nie wiem jak wygląda to w C7 ale w starszych generacjach była to łatwa, prosta i niewielka ingenerencja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...