K@mil Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Chyba tak ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Hardcorowo sie to składa, nie rozbierałem takiego turbo jeszcze ale mi mówili, że ciezko je sie regeneruje ze względu na tą zmienną geometrie. Radze ostrożnie i dokładnie to składać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
philsonic Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Karolo, nie ma tragedii. A to co Kamil robi to tylko czyszczenie kierowncy spalin a nie regeneracja Trzeba tylko tak wyczyscic zeby bez oporow wchodzila jedna czesc w druga i skrecic. Po zlozeniu musi smigac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 w dieslach VW /AUDI.z kołem dwumasowym jak wiadomo i jego zmiennymi masami wyważającymi nastepuję / nierównomierna praca wału korbowegow związku z czym zaczyna pojawiać się luz, silnik pobiera olej a nie spalony olej zapierdziela katalizotor, cofają się spaliny -> rośnie ciśnieni i temperatura w turbinie , Zainwestuj troszke w paliwo zatankuj diesel V pover Shell on przeczyszcza silnik ale trzeba z 3/4 pełne zbiorniki wyjeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Zainwestuj troszke w paliwo zatankuj diesel V pover Shell on przeczyszcza silnik ale trzeba z 3/4 pełne zbiorniki wyjeździćto chyba tylko po to, aby poprawić sobie nastój...bo wątpliwym wydaje się fakt, aby miało to jakiś wpływ na pracę/oczyszczanie silnika ale jak to ktoś kiedyś napisał...efekt placebo bywa niesamowity ps. dobrze, że poprawiłeś to z tymi pompowtryskami :oczami: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 VW zrezygnował z pompowtrysku przecież od 2009 niema już pompowtrysku , tylko CDI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 chodziło mi tylko o sugestię, jakoby po awarii koła dwumasowego często występowała awaria pompowtrysków (ja się z tym nie spotkalem, na forum vw też nie jest o tym głośno) tylko musisz wziąć pod uwagę fakt, że kolega K@mil ma silnik AFN, a jak powszechnie wiadomo ten silnik jest jeszcze starszej generacji i nie występowały w nim pompowtryski A co do moich faworytów...cóż, jestem świadomy wad silników VW ale również i ich zalet, akceptuję ten bilans i jestem zadowolony, że takowy silnik posiadam (AWX na owych pompowtryskach) nie wydaje mi się, żeby był bardziej awaryjny czy kapryśny od innych [ Dodano: 2010-04-18, 13:18 ]a co do paliwa to nie placebo ,tylko fakt jak to dwusuwa zalejesz Shell V power z wydechu zaczyna wylatywać nagar ,oczywiści enie natychmiasti w każdym ale widziałem silnik jeżdzony tylko na V power od wnętrza ( i nagaru oraz osad nie była prawie wcale ) ale takie testy to robiłem jeszcze 10 lat temu ,kiedy bawiłem się 2-suwaminie porównuj proszę silników dwusuwowych do diesli... bo to chyba nie ma sensu...ja osobiście nie widziałem żadnych wiarygodnych testów potwierdzających Twoją teorie o zbawiennych działaniach paliwa v-power... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 oczywiście że paliwo to tylko dodatek , co do silników to nie mam wiedzy na temat typów , chciałem jedynie powiedziec o pompowtrysku ponieważ silniki robione są pod Poznaniem i z tąd może problemy z tymi silnikami, ale jeżeli chodzi o oszczędność i moc to pompowtryski zdecydownie są na 1 miejscu,a wiem też że na Polske wypuszczone zostało dużo modeli posiadające wdy fabryczne skrzyni biegów i bloku silnika.ponieważ kolega pracuje w serwisie VW i ma baze danym które numery silników maja wady stąd te przeceny na VW rok i 2 lata temu.i właśnie jeden znajomy nabył VW Caddy w promocji i po 5000 km reklamował skrzynie później 2 /3 razy pompowtryski padly także do 20 000 kmauto było 6 razy reklamowane tylko to miałem na myśli wypowiadając się o pompowtryskach / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michas82lca Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 wg mnie problemy z pompowtryskami powodowane są w największym stopniu przez jakość lanego do baku paliwa (są na to wrażliwe jak znakomita większość nowoczesnych Diesel'i) ale z kolei nie ma co popadać w skrajności, lanie v-power od Shell'a nic nie zmieni, raczej nie wlewanie paliwa niepewnego pochodzenia może okazać się zbawienna dla mnie ich największą wadą jest, pożal się boże kultura ich pracy i głośność ale dynamika i oszczędność pozwalają mi to zaakceptować przepraszam za off topic i obiecuję, że więcej nie będę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo155 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 jasne że paliwo to podstawa ale tankował zawsze na dobej stacji i delikatnie jeździł , samochód naprawdę musiał byc z wadami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 A kiedyś kumpla 325 tds pracował na 5 cylindrach i po zalaniu do pełna vpower diesla + 2 butelki dodtaku STP ( całośc super wymieszana ), brakujący gar zaczął chodzić Na pewno taki zabieg nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.