Skocz do zawartości

Sprzęgło do AUDI A4 AFN 110 KONI 1.9


K@mil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w dieslach VW /AUDI.

z kołem dwumasowym jak wiadomo i jego zmiennymi masami wyważającymi nastepuję / nierównomierna praca wału korbowego

w związku z czym zaczyna pojawiać się luz, silnik pobiera olej a nie spalony olej zapierdziela katalizotor, cofają się spaliny -> rośnie ciśnieni i temperatura w turbinie ,

Zainwestuj troszke w paliwo zatankuj diesel V pover Shell on przeczyszcza silnik ale trzeba z 3/4 pełne zbiorniki wyjeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainwestuj troszke w paliwo zatankuj diesel V pover Shell on przeczyszcza silnik ale trzeba z 3/4 pełne zbiorniki wyjeździć
to chyba tylko po to, aby poprawić sobie nastój...bo wątpliwym wydaje się fakt, aby miało to jakiś wpływ na pracę/oczyszczanie silnika ale jak to ktoś kiedyś napisał...efekt placebo bywa niesamowity :)

ps. dobrze, że poprawiłeś to z tymi pompowtryskami :oczami:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi tylko o sugestię, jakoby po awarii koła dwumasowego często występowała awaria pompowtrysków (ja się z tym nie spotkalem, na forum vw też nie jest o tym głośno) tylko musisz wziąć pod uwagę fakt, że kolega K@mil ma silnik AFN, a jak powszechnie wiadomo ten silnik jest jeszcze starszej generacji i nie występowały w nim pompowtryski :)

A co do moich faworytów...cóż, jestem świadomy wad silników VW ale również i ich zalet, akceptuję ten bilans i jestem zadowolony, że takowy silnik posiadam (AWX na owych pompowtryskach) nie wydaje mi się, żeby był bardziej awaryjny czy kapryśny od innych :rotfl:

 

[ Dodano: 2010-04-18, 13:18 ]

a co do paliwa to nie placebo ,tylko fakt jak to dwusuwa zalejesz Shell V power z wydechu zaczyna wylatywać nagar ,oczywiści enie natychmiast

i w każdym ale widziałem silnik jeżdzony tylko na V power od wnętrza ( i nagaru oraz osad nie była prawie wcale ) ale takie testy to robiłem jeszcze 10 lat temu ,kiedy bawiłem się 2-suwami

nie porównuj proszę silników dwusuwowych do diesli... bo to chyba nie ma sensu...ja osobiście nie widziałem żadnych wiarygodnych testów potwierdzających Twoją teorie o zbawiennych działaniach paliwa v-power... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że paliwo to tylko dodatek , co do silników to nie mam wiedzy na temat typów , chciałem jedynie powiedziec o pompowtrysku ponieważ silniki robione są pod Poznaniem i z tąd może problemy z tymi silnikami, ale jeżeli chodzi o oszczędność i moc to pompowtryski zdecydownie są na 1 miejscu,

a wiem też że na Polske wypuszczone zostało dużo modeli posiadające wdy fabryczne skrzyni biegów i bloku silnika.

ponieważ kolega pracuje w serwisie VW i ma baze danym które numery silników maja wady stąd te przeceny na VW rok i 2 lata temu.

i właśnie jeden znajomy nabył VW Caddy w promocji i po 5000 km reklamował skrzynie później 2 /3 razy pompowtryski padly także do 20 000 km

auto było 6 razy reklamowane tylko to miałem na myśli wypowiadając się o pompowtryskach /

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie problemy z pompowtryskami powodowane są w największym stopniu przez jakość lanego do baku paliwa (są na to wrażliwe jak znakomita większość nowoczesnych Diesel'i) ale z kolei nie ma co popadać w skrajności, lanie v-power od Shell'a nic nie zmieni, raczej nie wlewanie paliwa niepewnego pochodzenia może okazać się zbawienna :) dla mnie ich największą wadą jest, pożal się boże kultura ich pracy i głośność ale dynamika i oszczędność pozwalają mi to zaakceptować

 

przepraszam za off topic i obiecuję, że więcej nie będę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...