LEju_THC Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Witam Na wakacje planowalem zmiane samochodu, jednak po przejzeniu kilkuset ogloszen stwierdzilem ze w pieniadzach jakie posiadam ciezko bedzie znalezsc jakas fajna furke( tzn nie zajezdzona). Przyszedl mi natomiast pomysl usprawnienia mojego Uniacza a dokladnie to wymiana silnika na jakis wiekszy Orientuje sie ktos moze jaki najwiekszy silnik wchodzi do Uniacza bez "ogromniej" rzezby??? Z tego co czytalem to napewno wchodzi 1,2 8v/16v i 1,4L. Jaki silnik bylby odpowiedni do takiego samochodu zeby sie juz jakos odpychal?? Napewno znajdzie sie ktos kto stwierdzi ze taki zabieg nie ma sensu ale jesli za te pieniadze mam kupic jakis sportowy samochod ktory swoje najlepsze lata ma juz za soba to dziekuje...Takze jakby ktos mial jakies rozeznanie w tym temacie ewentualnie zajmowal sie swapami w innych samochodach bardzo prosze o wypowiedzi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Moze turbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Emil, nie wiem co w tym takiego smiesznego przeciez sa uniaki turbo jak i punta gt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 No i właśnie dlatego zaproponowałem Ci turbo nie miał byś dużo rzeźby chodz tego nie wiem poszukaj może jest jakieś forum uniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 No takie turbo nie bylo by glupie ale raczej ciezko dostac taki silnik w dobrym stanie. A jednak jesli chodzi o jednostki wolnossace to juz wybor jest wiekszy i latwiej trafic cos dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Czego nie robi się dla pasji Poszperaj na allegro na pewno coś ciekawego znajdziesz :oczami: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Jestem ciekawy jaki budzet obie wyliczyles na nowe auto skoro uwazasz ze nic fajnego nie ma i lepiej zrobic swap szczegolnie ze to nie jest tak taania zabawa a z doswiadczenia wiem ze nie kalkuluje sie taka inwestycja w samochod , bo przy odsprzedazy wiekszosc ludzi patrzy z niechecia na samochody modyfikowane , Tak jak mowie nie wiem jaki jest twoj budzet ile bys dostal za swoj obecny samochod ale biorac pod uwage ze juz za 5000-6000 zł mozna kupic naprawde dynamiczne brawo TD lub JTD to albo budzet masz bardzo niski albo za duze wymagania , Ja osobiscie bym odradzal swap bo uno ani ladne wewnatrz ani zewnatrz nie jest a kosztem paru tysiecy zł zmienic mu silnik...... jeszcze gdyby to miala byc sztuka dla sztuki .... projekt z typu zobaczmy jak mocno mozna zmodyfikowac zwykly miejski samochodzi i pruba wmontowania jakiegos V6 + gruntowna przerobka hamulcy , zawieszenia , skrzyni , + moze klatka i na tor to bym jeszcze zrozumial..... ale wydac nie malo siana i tylko zmienic silnik nie widze sensu szczegolnie ze nie chcesz wiekszej przerobki wiec co dasz 1,6 16V 100km , a skrzynie tez wymienisz ?? Hamulce ?? Nie wiem czy zawieszenie przednie jest dostosowane do wiekszej masy silnika , a jak nie to kolejna przerobka ?? Twoja sprawa i rozumiem ze nie raz robi sie cos dla fanu ale tak jak napisalem za 5-6 tys mozna miec juz takie autko jak bravo ktore i jest ladne zewnatrz i wewnatrz a bravo z silnikami diesla wlasnie jezdzilem i musze powiedziec ze jak na ta moc to odejscie potezne + niercale 200km/h na autostradzie to duzo fanu jak za ta kase Oczywiscie sa tez inne auta w tej cenie np. m,azda 323 ( tez mialem ) golf 3 ( rowniez mialem ) ale bravo bylo najfajniejsza zabawka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Leju_thc, do uniacza bez zmian w spawach wsadzisz silnik 1,4 jednostak 1,4 turbo znana z punta pasuje bez problemow i zawiecha pozostaje wada tych silnikow jest trwalosc i niestety dosyc szybko sie sypia bo sa zaniedbywane wiec znalezienie takiego silnika graniczy z cudem ale jest to jedyny silnik ktory jest godny do swapa kazda inna jednostka jest mniej oplacalna w porownaniu przyspieszenia i mocy max co wsadzisz ale z drobna zmiana zawiechy i poszerzenia błotników to silnik 1,6 od stilo sieny lub marea brava mowa o silnikach fiata gdzyz zawiecha i kompatybilność jest w miare mozliwa przy czym przy tych silnikach juz masz zabawe z elektronika ciekawszym rozwiazaniem i wykonalnym ale drozszym jest wsadznie B16A2 z hondy silnik o pojemnosci 1,6 jest gabaretowo mniejszy od fiatowskiego i ma 160 kucy technicznie do wykonania kosztowo tu juz musisz miec z 10 tysi Pamietaj Swap nigdy nie jest oplacalny i czasami trezeba isc na kompromisy natomist jesli jestes pewny ze podloge masz cala ( co w Uno jest raczej mlo prawdopodobne ) ale zalozny ze nie nasz nigdzie rdzy szukaj 1,4 turbo z punto 1 badz tipo w brytani mozesz dorwac taki okaz (cale auto ) za 800 funtow max w dobrym stanie na swap nic ci wiecej nie potrzeba pamietj ze koszty ci zawsze dojda typu nowe czesci i koszty nie przewidziane z wydakami nie mowiac o mechanicznych rozwiazaniach bo nie wiem na ile jestes pewny swoich mozliwosci ale widok auta w lusterku i mina kierowcy zawsze jest bezcenna moja propozycja zanim zacznisz szukc dawcy wykonaj takie czynnosci : - wejdz pod auto i zobacz stan podlogi do progow ( jak masz cale to chyba masz jedne z nielicznych Uno ktorego rdza nie zjada jak opla corse ) usiadz spokojnie z kartka i przlicz koszty koszt silnika skrzyni calego nowego ukladu wydechowego zawieszenia koszt opdnowienia turbiny ( w przypadku 1,4 T )koszt nowych czesci zawieszenia ( wahacz juz kosztuje od 150 zł w gore nie 70 jak douno fire ) koszt naprawy hmulcy i swap do danej wersji koszt instalacji elektrycznej pompy pliwa chyba ze chcesz wymieniac za jakis czas koszt sprrzegla rozrzadu bo nie ma sensu potem tego rozbierac i tak masz wyjete co wykonasz sam a na co musisz zatrudnic mechanika jego koszty zakup dawcy lbo calego auta lubkupno samych czesci a teraz podstwowe czesci ktore potrzebujesz a nie decydujesz sie na zakup calego auta dawcy : silnik skrzynia sanki zawiecha stacyjka + kluczyki pompa paliwa pompa wspomagania ( jest inna ) zawieszeni kompletne przod i tyl uklad dolotowy uklad wydechowy turbina komputer sterujacy wiazki kabli i w chust drobnych czesci ktore zazwyczaj si eprzyjadaj z innego auta jak np zegary itp zycze w przypadku dążenia do celu duzo przespanych nocy i glebkiego portfela ale nie ma lepszej zabawy jak samemu zbudowac auto Jak cie nie zniechecilem to pisz na GG jestes z moich stron wiec nawet mozna sie spotkc i ocenic co jest warte i czy jest sens robic takie auto czy szukac czegos innego 5000-6000 zł mozna kupic naprawde dynamiczne brawo TD lub JTD to albo budzet masz bardzo niski albo za duze wymagania nie wiem jakim szmelcem jezdziles ale jesli myslisz ze za 5-6 tys kupisz bravo jtd w dobrym stanie to wez sie trzepnij w glowe za w dobrym stanie bravo JTD z 98 roku trzeba dac 10-12 tys ale tego raczej nie znajdziesz na allegro czy otomoto tam znajdziesz bravo z 2000 za 7 tsi za brava z 1,9 JTD z 99 roku znajomy dal 14 tys ale jest to auto ktore jezdzi a nie ze po zakupie trzeba ladowac kase fiat nie jest dla kazdego i nie kazdy egzemplarz jest cenny ja swoje 1,4 z 96 roku smialo moge wolac 8-9 tys jest to auto przeinwestowane co smieszniejsze auto posiada gwarancje ASO na zawieszenie silnik skrzynie elektronike komputer i co z tego ze moj rocznik mozna kupic za 2 tys pln kup potem wlozysz kolejne 6 zeby jezdzilo niestety to sa juz stare auta i juz tylko maniacy je kupuja lbo osoby ktore chca dobic i nowe kupic niestety moje auto pozostaje juz ze mna do konca swoich dni albo je zajerzdze albo ulegnie smierci naturalnej moze to glupie ale taka jest prawda ze Fiata sie kocha albo nienawidzi , jak ktos ulegnie jego czarowi ma juz przerabane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEju_THC Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Animek, jesli chodzi o stan samochodu to podloga jest zdrowa. Ogolnie to samochod jest z 2000r wiec rdza pewnie nie zdazyla jej zaatakowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 nie wiem jakim szmelcem jezdziles ale jesli myslisz ze za 5-6 tys kupisz bravo jtd w dobrym stanie to wez sie trzepnij w glowe za w dobrym stanie bravo JTD z 98 roku trzeba dac 10-12 tys ale tego raczej nie znajdziesz na allegro czy otomoto tam znajdziesz bravo z 2000 za 7 tsi Głupie komentarze sobie odpusc a ze ty nie wiesz gdzie szukac samochodow w dobrym stanie to nie znaczy ze nikt tego nie wie.......TD z 98 roku w stanie igla kupilem za 5000zł + opłaty i przez 2 lata jezdzil bez problemowo nawet jak TIR we mnie wjechal to samochod z odpalil na tkniece i wygramolil sie z rowu i od tego czasu jedzi bez problemowo wiec az taki szmelc to nie byl 12tys za JTD 98 no nie wiem sam ostatnio przyprowadzilem golfa 4 2001 TDI w tej kasie wiec za bravo tyle bym nigdy nie dal..... piszac 5-6tys mialem na mysli TD ktory w bravo sprawdza sie doskonale pod wieloma wzgledami..... Proponuije zebys dopuscil do siebie mysl ze nie jestes alfa i omega w kazdym temacie i sa ludzie ktorzy tez maja pojecie w tej tematyce......Odemnie to tyle bo nie mam zamiaru sie napinac na forum bo tez nie jestem najmadrzejszy w tym temacie a swap do uno uwazam za nie oplacalny z powodow ktore zawarlem w pierwszym poscie a ty robiac dokladna liste elementow do wymiany przy swapie wytlumaczyles dobrze jakie koszty trzeba poniesc i jaki samochod juz mozna za ta kase kupic..... chyba ze ktos lubi sie bawic w takie dziwne zabiegi a wiem ze sa tacy ludzie bo moj sąsiad wpakowal w sieciento ponad 10tys tylko po to zeby miec satysfakcje tylko ciekare z czego.... ze seryjny tanszy samochod go objezdza ??? Ja tego nie rozumiem..... sens w modyfikacjach widze wtedy gdy samochod baza jest tego wart i ma potencjal wpakowac 10tys zeby miec 100km to nie lepiej kupic samochod taki jak to przykladowe bravo TD za 6tys w 4 wpakowac w chip tuning + kapitalke silnika ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NooD Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 no ba za 5-6 tys można mieć peugeota 306 w dobrym stanie, jak się ma oko to można dużo samochodów znaleźć w dobrym stanie w dobrych pieniądzach, tylko trzeba mieć chęci i czas a swap się nie opłaca, gdyż trzeba dużo kasy wydać (silnik, remont tego silnika bo nie ma perełek i jeszcze pewnie dużo wyjdzie przy montażu tu czegoś brakuje tam ... ) Koszt swapu to coś około 2-3k - plus hamulce by się przydało wymienić, bezpieczeństwo na 1 miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 sanders156, podales przyklad JTD i piszemy konkretnieo tym modlu wiec mi nie wyskakuj teraz ze miales na mysli TD roznica jest spora w utrzymaniu danego modelu jak i ceny auta wiec w skroecie kupic JTD za 5-6 tys bravo w dobrym stanie to jak trafic w totka i nie spinam si etylko daje konkrety o ktorych mam pojecie jesli nie mam na dane posty nie odpowiadam co do swapa jak w kazdym przypadku jest nieoplacalny i zawsze sie dostaje po dupie przy sprzedazy auta ale to sa uroki tuningu ale wyobraz sobie teraz swoja mine kiedy spod swiatel przegania cie Uniacz a ty zostajesz o 3-4 dlugosci pod swiatlami wlasnie dla takich momentow warto swapowac auto ale nigdy nie kosztem ze kupisz dwa auta i dasz je do warsztatu aby ci je zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 ak jak mowie nie wiem jaki jest twoj budzet ile bys dostal za swoj obecny samochod ale biorac pod uwage ze juz za 5000-6000 zł mozna kupic naprawde dynamiczne brawo TD lub JTD Ok moze faktycznie za ogolnie napisalem ale wyobraz sobie teraz swoja mine kiedy spod swiatel przegania cie Uniacz a ty zostajesz o 3-4 dlugosci pod swiatlami wlasnie dla takich momentow warto swapowac auto Zgodze sie ale..... ale ile trzeba by wpakowac w uno zeby byl taki efekt.... nie lepiej kupic samochod juz z podstawami i zamias swapu dokoptowac troche konikow , mysle ze takie przykladowe bravo TD mozna by do 130-140 koni nie wielim kosztem wzmocnic a to juz sporo w takim autku...... Ok powiesz ze to juz nie ten efekt.... to fakt ostatnio maluch mnie porobil ..... dlaczego nie wiem ale na 1000m nie bylem w stanie sie do niego zblizyc przeciagajac kazdy bieg do 5500 obr poprostu bylem bezbronny a pozniej wkurwio..... a wlasciciel pewnie mial wielkiego banana ale tego juz nie bylem w stanie zobaczyc bo na 1000m o jakies 200m mnie zrobil Poprostu chcialem doradzic troche bardziej...... praktyczne rozwiazanie bo jednak fajnie miec samochod ktory jakos wyglada jest w miare wygodny i ergnomiczny wewnatrz...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 swap nigdy nie byl i nie jest praktyczny natomiast jest to najlepszy sposob na dlugo trwaly efekt operacji plastycznej jakim jest przyklejenie banaba do geby przyklady cenowe ludzi ktorzy robili swap koszt przerobki marea z 1,8 na 2,0 t 220 kucy to koszt dawcy okolo 4 tys calego auta mehanik bo komus sie nie chcialo koszt dodatwkow okolo 7 tys wartosc auta okolo 6 tys koszt przerobki BRAVA na 2,0 z 1,4 dawca anglik 2500pln nowe czesci 1100mechanik 3tys z mocy 75 kucy ma 150 tkie autko rodzinne wartosc auta okolo 4,5 -5 tys tipo swap na 1,4 T dawca 2500 anglik caly nowe czesci 700 zł calkowity koszt 3200 zł i 4 miesiace w garazu zbraku czasu grzebania nad kumpla autem wartosc auta 3 tys ?mina goscia w e46 na swiatlach z2,5 lita bezcenna wiec za 4 tysiace zrobi sie swap ale samemu i trzeba trafic dobre auto dawce jak ma sie to wykonac u mechanika to juz zupelnie nie oplacalna sprawa co do grzebania w TD czy JTD ja na oleju to frytki smarze i tyle nie jestem zwolennikiem olejarzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Animek, dobrze prawi. moim zdaniem jak robić swapa to do odpowiedniego autka np. golf I , trabant, Garbus czy BMW E30 . i robić autko od początku do końca. zabawa tania nie jest ale robienie samemu przy autku to mega frajda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 niestety moje auto pozostaje juz ze mna do konca swoich dni albo je zajerzdze albo ulegnie smierci naturalnej moze to glupie ale taka jest prawda ze Fiata sie kocha albo nienawidzi , jak ktos ulegnie jego czarowi ma juz przerabane Pozwol ze wybuchne smiechem... TEgo fiata zostawiasz zaewne dlatego ze nie przebolejesz mysli ze juz tyle wlozyles a cena rynkowa jest tak niska.... Ale trzeba to nazwac "miłoscia" bo co by powiedzieli postronni ? Zamiłowanie mozna miec do jakiegos kalsyka/ oldtimera a nie do wspolczesnej konstrukcji, badzmy powazni... Wiem ze sie teraz oburzysz bo sam przez etap w którym obecnie tkwisz przechodzilem i mialem podbobne zdanie, ale po czasie zawsze wygrywa zdrowy rozsadek , pewnie sam do tego dojdziesz... Co do swapa UNO to chyba nie najmadrzejsza opcja.... Leju_thc, nie masz rdzy w roczniku '00 ? To szybko sie pozbywaj zanim jeszcze znajdziesz kogokolwiek kto da za Uno jakies pieniadze... Mam na podwórku UNO 1.7diesla 99rok, jeszcze kiedy troszke ponad rok temu ciotka latala JEDYNE drzwi z rdza nie prezentował sie zle. Teraz mimo ze to DIESEL od naprawde porzadnej kobiety, wszstko robione na czas, kazdy szmer wychwycony, nigdy nie pozalowana ani złotówka, nkt tej kupy rdzy za 1200zł nie chce... Tez kupiłem i mam zgnilca, ale wiem ze ja do tego auta w bacharke nie doloze nic, nie bede robił czegos co za rok i tak wyjdzie w nastepnym miejscu...Przestalem "kochac" auta, nie warto. zdecydowanie mniej nerwów kosztuje znalezienie sobie innego hobby... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 a ja kupiłem Traba i robię go dla siebie, broń boże z myślą o sprzedaży. zostanie u mnie póki będzie miejsce w garażu i czas na niedzielny lans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Pozwol ze wybuchne smiechem... TEgo fiata zostawiasz zaewne dlatego ze nie przebolejesz mysli ze juz tyle wlozyles a cena rynkowa jest tak niska.... Ale trzeba to nazwac "miłoscia" bo co by powiedzieli postronni ?to wybuchaj smiechem i smiej sie do rozpuchu BBM juz po woli zostaje youngtimerem z uwagi na HGT wiec jego blizniacze kontrukcje Coupe i Barczeta tez sie powoli staja mam prosbe nie porownuj bravy do Uno to tak jak bym ciebie porownal do Kaczynskiego wyrywasz zdania z kontekstu i myslisz ze wiesz wszystko nie doczytales sie ze posiadam tez escorta tyle ze z silnikiem cosword jest to bardziej znane i lubiane auto ale pozostaje dlatego ze jest to pierwsze auto ktore kupielm nie ukrywam ze ten szajs rdzewieje i koszty przerosly zakup juz 5-6 szt to ze masz gruchoty i rdza je zjada a kazdy przejazd przez kolejiny powoduje atak serca czy przezyjesz to wcale sie nie dziwie ze nie kochasz auta ktore ma ciekawa linie i jest z toba od kilku lat Tez kupiłem i mam zgnilca, po co kupiles zgnilca gdzie twoje CA podnosi dwukrotosc auta trzeba bylo kupic auto z ocynku jak np bravo i miec spokoj z blacharka widac ze nalezysz to tych co fiata nienawidza wiec zakup szmelcwagena albo opla lub inny szajs niemiecki i powiedz rdzy smacznego bo fiat od 95 r wszystkie nowe auta z nowych lini wprowadza ocynk a przypadku szwabow tylko czesc blach jest z ocynku natpomiast w zadnym do tej pory nie ma podlogi z ocynku poza miejscami gdzie jest zawieszenie mozemy sie sprzeczac ze ffiat to fiat tamto masz sztrucla to go nie chcesz ja mam dobe auto w ktore wlozylem sporo zmienilem lakier wlozylem skore zaiweszenie ustawielm po swojemu silnik jest w idealnym stanie itp a koszty hmm jak bym policzyl to wyjdzie z 7 tysi rocznikowo auto warte okolo 5 w dobrym stanie 9 wiec gdzie tu przeplacilem ?? 95% sam wykonywalem roboty w swoim aucie a ty za wszystko musisz bulic i to cie wnerwia ze po pierwse kupiels najgorsza wersja fiata jesli chodzi o blache natomiast 1,0 fire w uno jest prekurosoerm wielu innych silnikow innych marek niedosc tego jest do tej pory najmnij awaryjnym silnikiem i najbardziej ekonomicznym do pojemnosci 1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Oj biedaku... Nie mam hebla i nie staraj sie pojezdzac bo mnie to nie rusza i niczego nie wskórasz a ewidentnie sie starasz... 95% sam wykonywalem roboty w swoim aucie a ty za wszystko musisz bulic i to cie wnerwia Hehe i kto tu pisze bzdury, ja tam nie snulem podejrzen i nie wrózyłem z kart... Skad wiesz ze płące komukolwiekj za naprawe auta? kupiels najgorsza wersja fiata jesli chodzi o blache Twoja szklana kula powiedziałą Ci tez ze go kupiłem? Bo ja tego nie napisałem... 1,0 fire w uno jest prekurosoerm wielu innych silnikow innych marek niedosc tego jest do tej pory najmnij awaryjnym silnikiem i najbardziej ekonomicznym do pojemnosci 1300 Odstaw te dragi... po co kupiles zgnilca gdzie twoje CA podnosi dwukrotosc auta trzeba bylo kupic auto z ocynku jak np bravo i miec spokoj z blacharka Miałem auto z ocynku i nie takiego "pseudoocynku jak Twoja brava czy baravo, przesiadłem sie na wiekse wygodniejsze i lepsze auto a to ze gnije to mnie wali i nie zamierzam sie tym przejmowac, ale to juz napisałem tylko ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem... posiadam tez escorta tyle ze z silnikiem cosword A to ciekawy silnik, ale raczej chodzi Ci o coswoth'a co? I co najwazniejsze, bede miał mozliwosc i kase albo zmienie hobby to tez wróce z sentymentu do mojego pierwszego powaznego auta, ale nauczyłęm sie nie bredzic o "miłosci" do kawałka blachy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Hehe i kto tu pisze bzdury, ja tam nie snulem podejrzen i nie wrózyłem z kart... Skad wiesz ze płące komukolwiekj za naprawe auta?czyli proste nie naprawiasz masz super auto z serii zrob to sam istny Adam Słodowy pozazdrościć Twoja szklana kula powiedziałą Ci tez ze go kupiłem? Bo ja tego nie napisałem...wyrazasz sie w sesie do Una ciotki ze go rdza zjada potem piszesz ze Miałem auto z ocynku i nie takiego "pseudoocynku jak Twoja brava czy baravo, przesiadłem sie na wiekse wygodniejsze i lepsze auto a to ze gnije to mnie wali i nie zamierzam sie tym przejmowac, ale to juz napisałem tylko ze masz problem z czytaniem ze zrozumieniem...to pochwal sie jakim super ocynkiem jezdziles lepszym od fiata a nie pitolisz tylko A to ciekawy silnik, ale raczej chodzi Ci o coswoth'a co?Cosword jest przyjeta spolszczona nazwa mam ci pokazac mandat wystawiony na COSWORD przez policjanta z Warszawy nikt sie nie czepia jeden chodzi na rybki inny na cipki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Cosword jest przyjeta spolszczona nazwa mam ci pokazac mandat wystawiony na COSWORDCosworth to nazwa własna firmy, a takowych się nie spolszcza, a to, że trafiłeś na policjanta analfabetę, to już nic nie poradzę. to wybuchaj smiechem i smiej sie do rozpuchu BBM juz po woli zostaje youngtimerem z uwagi na HGT wiec jego blizniacze kontrukcje Coupe i Barczeta tez sie powoli stajaDobre, prawie spadłem z krzesła.Bliżej Uno turbo do youngtimera niż bravo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 to pochwal sie jakim super ocynkiem jezdziles lepszym od fiata a nie pitolisz tylkohehe audi b3 która w 87 miała juz podwójny ocynk, wtedy fiat klepal silniki do motopomp bo ówczesne budy wyjezdzaly zgnite z fabryki jak ople lat 90'... Ale cóz, tego mozesz nie wiedziec skoro Brava to youngtimer...Zmieniłem auto potrzebowalem wiekszego... czyli proste nie naprawiasz masz super auto z serii zrob to sam istny Adam Słodowy pozazdrościć Mówie Ci zmien dilera bo ten Cie niezle ładuje w ch... Mam auto które robie włąsymi rekoma, zreszta kazde robilem sam... Mozesz zazdroscic jesli poprawi Ci to nastrój...bez dopiski jakie auto wiec ciagnac zdanie chodzi ci o UNO Hmm akurat Una bym nie kupił, jedyne fiaty które sa wogóle godne uwagi to 127, 128, 131/132 oraz 125, reszta niech woza sie inni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ja kiedyś na mirafiori miałem ochotę. ale ciężko trafić sensowny egzemplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Animek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Bliżej Uno turbo do youngtimera niż bravoBravo HGT a trafic dobry egzemplarz jest ciezko Cosworth to nazwa własna firmy, a takowych się nie spolszcza, a to, że trafiłeś na policjanta analfabetę, to już nic nie poradzę.caly czas mowie o spolszeczeniach przyjetych przez nas ( wymowa ) moze teraz zrozumiesz co am na mysli audi b3 wybacz 5 lat w serwisie audi zostawia zboczona psychike wiec nocomment Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 wybacz 5 lat w serwisie audi zostawia zboczona psychike wiec nocommentMozliwe, nie mowie ze nie zawsze da sie trafich hebla, niezaleznie od marki... No a na serwisy jezdza jednak heble zazwyczaj wiec sie nei dziwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.