crazy_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam tak jak w temacie jak podłaczyc ten zaworek blow off? mam zamiar wkreci go w rure od intercooler ale gdzie podlaczyc węzyk przed czy za przepustnica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Za przepustnicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 czyli wystaczry ze wkrecam go w tą rure i podlaczam wezyk za przepustnicą i bedzie działac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Sam zawór umieszczasz przed przepustnicą, ale wężyk podciśnieniowy za nią.Podciśnienie, które się wytworzy po zamknięciu przepustnicy, otwiera zawór i upuszcza nadmiar powietrza z dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crazy_88 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 spoko bo na filmiku znalazlem taki motyw ze zawor jest na rurze widocznej w filmie podejrzewam ze to rura do intercooler od sprezarki moglbym podobnie zrobic?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolo Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Przepustnica zamyka droge spręzonemu powietrzu, które nadal tłoczy rozpedzone turbo. Gdziekolwiek bova załozysz tam bedzie ok byle przed przepustnicą, wężyk z góry dajesz na podciśnienie i wio. Pamietaj tez o dobraniu odpowiedniej sprezyny w srodku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Zastanawiam sie tylko skąd biora podcisnienie np w silnikach mpower bmw. Tam jest 6 niezależnych przepustnic na kazdy kanał dolotowy i nie bardzo jak sie dostać za nieA co za problem połączyć cienkimi wężykami wszystkie 6 kanałów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ige Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Jesli chodzi o dobierania sprezyny to zalezy jaki bov, w wiekszosci nowych nic nie trzeba dobierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Owca126 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Pamietaj tez o dobraniu odpowiedniej sprezyny w srodkuChyba, że ma dwu tłoczkowy jak wspomnial ige, A co za problem połączyć cienkimi wężykami wszystkie 6 kanałów? Albo po prostu podłączyć pod jeden kolektor, będzie ciut dłużej otwierał ale raczej o dziesiąte części sekundy nie chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.