K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 konkretniejsza walute odlozona Miałem kupować coś za 8 tysięcy później za 10 teraz już jest 14 hah No cóż.... Zobaczę co się znajdzie jeszcze ciekawego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 To zależy czy Kaziu w szopie był trzeźwy gdy podjeżdżał z tyłem Ramy na szczęście w oryginalne , miałem okazję dokładnie się przyjrzeć jak środek wybebeszałem Na szczęście Niebawem powoli zacznę jeździc na jakieś "jazdy próbne" zobaczymy co mi będzie odpowiadało... Najlepsza opcja, bo auto ma być wygodne dla Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 heh za 14 tys to niestety paska b5 w tdi zadbanego nie bedzie i amen. nawet w niemczech bedzie ciezko. trzeba sie liczyc na 400 tys km i wiecej (poczytaj bezwypadkowe.net). ja jak szukalem po mobilu czy autoscoucie czy tez ogloszeniach salonow w niemczech paska 2003/2004 rok lub audi a4 2003 tdi w jakims tam wypasie to 95 % ma juz 200 tys i wiecej i kosztuja 7500-8500 tys ejro (mowie o autach z pelna dokumentacja, sprawdzone zrodlo - salon lub autohaus z wewnatrzna gwarancja, max 2 wlascicieli ). takie sa realia i widac tym samym kontrast tego co sie u nas sprowadza do kraju przez handlarzy. trzeba liczyc srednio te 30-40 tys przelotu rocznie jesli uzytkowane bylo prywatnie. leasing czy firma to i 90 tys bywa spokojnie. ja bym ew jeszcze poczekal z pol roku i dozbieral hajsiwa. co do opla to nie wypowiem sie nt vectry b. bo nie jezdzilem. wg mnie wnetrze paska jest toporne i slabo wyposazone ale w naszym kraju budzi podziw. fakt sa to solidne auta ale tylko pewna reka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 heh za 14 tys to niestety paska b5 w tdi zadbanego nie bedzie i amen. A ile trzeba byłoby dać?? Chyba jednak będzie Vectra.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave_19 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 kamil policz: dasz 14 tys za auto + wszelkie oplaty. robi sie 16. dasz ubezpieczenie , tablice i robi sie prawie 17. wymienisz kilka pierdólek i masz spokojnie 18, nie daj boze rozrzad odrazu robic to ci braknie 19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 K@mil, w TDI za dobrą sztukę musiałbyś dać pewnie z 18-20 kołaa Vectry B nie polecam bo to toporny samochód. Jeżdżę czasami ojca vectrą i jest to dla mnie mordęga.Zresztą przejedź się Vectrą obadaj ją w środku a później przejedź się Hondą/Toyotą. Może części eksploatacyjne droższe ale przyjemność z jazdy dużo większa.Tylko za 15 tysięcy japończyka w miarę młodego nie kupisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 A może audi 80 B4 kombi TDI? Wprawdzie są to lata paska b4, ale jest to wygodne i trwałe auto. Ruda pojawia się tylko w momencie jak auto ma wypadkową przeszłość.Wnętrze niewiele różni się od audi A4 B5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek679 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Każdy chwali co swoje;) Ja jak narazie zrobiłem 40 kkm Laguną i jestem bardzo zadowolony, ciężko o wygodniejsze autko w tych pieniądzach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol180 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Trochę mnie nie było i dopiero teraz widzę ten post.Mój tata jest posiadaczem Passata B5 w TDI motor 90KM i powiem że starszemu udało się zejść do 4.5l ON na trasie (mi się jeszcze nie udało tak zejść). Jeśli chodzi o ekonomie to ten silnik jest zarąbisty, ale czasem brakuje mu mocy do wyprzedzania (chodzi mi o szybkie zebranie się). Komfort jest zarąbisty, dobrze wybiera nie równośći w nawierzchni i szczerze mogę polecić to auto. Mój tata chce sprzedać to auto bo planuje nowszy kupić ale nie ma kupca na auto Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Każdy chwali co swoje;) Ja śmigam polonezem i oprócz tego, że jest mułowaty bierze olej to chwale sobie, bo nic nie robię w nim... Aby gaz olej i śmigam Tylko już zaczyna się sypać, rdza itp silnik też lada moment pójdzie spać! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 motor 90KM Słyszałem, że to za słaby motor do kombiaka. A ile dał za niego? I za ile chce sprzedać??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol180 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 AAA kombiak Sorry za niedoczytanie...Tata ma sedana 98 rok cena wywoławcza 17 800 zł do uzgodnienia. Dobrze wyposażony mam chyba zdjęcia na fotosiku. Musze sprawdzić dla pewności... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 90KM to nawet dla passka w sedanie za malo, mniej dynamiki niz w twoim poldku by bylo K@mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 K@mil, Pomysl tez o tym ze czesci do opla sa naprawde tanie mowie ci ze za termostat do vectry dalem 35zł przeciez to smiech i to nie jedyna czesc tak tania a silniki DTI sa wcale nie gorsze niz TDI 2.2 pali okolo 7-8litrow w miescie ale wiem ze 2.0 mozna latwo podbic o 20 koni a ubezpieczenie mniejsze bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 hmmm Tesc ma paska b5 1.6 z lpg w kombi. Wersje sprzed liftu, dosc uboga i tak tez moim zdaniem wyglada to auto... W audi b3 miałem pojemniejszy bagaznik niz tam, jest bezwypadkowy a trzeszczy i piszczy kazdy element w srodku. Plastiki-tandeta troszke lepsza niz z daewoo.I tak tak nie gnije jak moja omega ale za nic bym ich nie zamienił porownujac komfort podrózowania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Powiem szczerze, że V40 kombi też wpadło mi w oko:I ceny chyba tańsze http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C10/41/91/C10419102_5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 90KM to nawet dla passka w sedanie za malo, mniej dynamiki niz w twoim poldku by bylo K@mil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 V 40 to hybryda... Dziwne połączenie które jak dla mnie nie pasuje do tego aby firmowac ten samochód znaczkiem volvo... Akurat jesli myslisz np o TD to diesel to Renówka, plyta podłogowa Carisma, budka Volvo. Swoja droga designem wnetrza v40 akurat odstrasza moim zdaniem.... b5 duzo ładniejszy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Dokladnie pasek nie jest rewelacyjny , vectra ma dosc miekkie zawieszenie ale bardzo dobrze trzyma sie drogi , jest tez bardzo zwrotna dzieki temu ze spora czesc ukladu kierowania jest z omegi ale najlepiej jezeli podzwonisz po umawiasz sie z ludzmi co sprzedaja te samochody i przejedziesz sie nimi bo samochod trzeba poczuc ja juz prawie kupowalem 406 po lifcie ale jednak vectra byla lepsza lepiej sie w niez czulem , nissanem primera tez sie przejechalem ale to nie bylo to a pasek b5 moze dlatego ze to klekot to zle mi sie jechalo bo raczej uznaje tylko benzyne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja tam nie twierdze ze Viki czy omega bedzie lepsza,bo to chyba kwestia indywidulanego podejscia. Uwazam tylko ze b5 jak i wiekszosc aut grupy VW nie sa warte sswych cen... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K@mil Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Viki Tylko w kombi wygląda tył jak stary telewizor kineskopowy Kwadratowa strasznie.... Wiem, że wyglądem nie powinienem się kierować, ale kurde muszę zobaczyć te auta na żywo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 do dzis nei moge patrzec na dupe mojej omegi Moje b3 wygladało z profila jak "tampon"... I mam jeszcze kilka innych zboczen... Ale ja wyszedlem z zalozenia ze cos za cos. Nie mialem na merca to kupilem rownie wielkie auto, a blacha- cóz trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 no bo co jak co ale design kombiakow oplowskich jest beznadziejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wasyl Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Nigdy nie kupię auta ze stajni VW, ale tylko dlatego, że oferują to samo co opel, tylko za o wiele wyższe pieniądze. Porównując auta na które stać mnie (samochody z lat 90) no to sorry winetu - wolę astrę GSi 16v z gazem niż golfa vr6 z gazem albo najmocniejszego TDI - bo i szybsza i mniej pali (nie mówimy o tdi z oczywistych względów ) i tańsza i lepiej pomyślane konstrukcyjnie i lepiej się prowadzi, a pieniążki, które zaoszczędzę przy kupnie włożę w konserwację blachy (bo to, że astry z lat 92-94 gniją to akurat fakt, nie mit) i będę miał zajebisty, kultowy już samochód i w ogóle A co do "dzisiejszych" samochodów, to tak: (ta sama kasa, sedan w dieslu oba auta)http://allegro.pl/item857821443_vw_passat_...sedan_igla.htmlhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10964345 Oba auta szukane przez wpisanie w szukajke właśnie sedan, diesel, do 17 tysi Wolę Omegę z tych dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUBU Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Wasyl, ale poszukiwany jest kombiak a pozatym 100KM w omedze to pomylka -.-' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.