darus84 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Dopiero dzis zajrzalem na filmik i jakos nie moge oprzec sie wrazeniu, ze po wlaczeniu suba cisnienia brakuje Choc to teoretycznie nie mozliwe bo pewnie hertz swoje potrafi a RF tez do ułomków nie nalezy... To wrażenie to pewnie wina mikrofonu nagrywającego w aparacie... Ciśnienie jest i to spore (uszkodzony zamek w klapie np.) Ale te 10v na napieciu jest nie do przyjecia przeciez... To drastyczny spadek, a na zapalonym motorze jak sie przedstawia sprawa wahań ?... Barkuje Ci tam buforka, chocby z 20AH... Nie wierze ze bys gdzies tam w zabudowie nie znalazl na takiego miejsca Co to za CC ?? 900?? Moze by podpasowac altek z jakiejs sieny czy punto i wrzucic madrzejsze aku? Co tam teraz masz? Serie? Co do spadku na filmiku : Po 1 : Kręciłem to na sporym mrozie. Po 2 : Autko stoi już od paru tygodni z garage nie odpalane, a ciągle sie sprzęt odpala, coś testuje ustawia , dużo ludzi przychodzi posłuchać i tak to jest właśnie... Co do bufora to myślałem nad czymś takim... mam wola przestrzeń po kole zapasowym (koła brak). Narazie mam założony kondensator... Kabelki mam grube (50mm2) CC to niestety 700... http://localhost/strefa/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif A alternator z opla Calibry 100A. Na seryjnym jak odkręciłem to silnik przygasał... A teraz na odpalonym aucie nie ma mocnych żeby były spadki. W sumie to RF jest nie za bardzo obciążony (Hertz 1 cewka 4 ohm i pewnie więcej jak 300RMS nie ma) aha a aku to 55 Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.