error Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Witam . Podczas grania , w mojej golfince lewe tylne nadkole , bardzo 'faluje' czyli rusza sie wraz z basem , i przy tym wydaje straszny brzek. Dzwiek nadkola jest mega 'wiesniacki' i az wstyd głosniej grac . Prawe błotnik nie rusza sie tak i nie gra tak , gdyz jest tam wlew paliwa i ten błotnik jest stywniejszy. W srodku tego zbytnio nie slysze , ale na zewnątrz słychać to z daleka xD Zamierzam wygłuszyć bagaż + te nadkola soudalem , moje pytanie jest takie czy to zaradzi temu strasznemu hałasowi ? A może trzeba w inny sposób usztywnić ten błotnik. Postaram się wrzucić filmik z tego ale coś mi koma nie wyczytuje komp a właśnie jadę do pracy i nie mam czasu grzebać Najbardziej widoczne falowania./drgania są widoczne w miejscu zaznaczonym czerwonym prostokątem.http://img44.imageshack.us/img44/8778/aaaba.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ache Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Mi sie wydaje, ze Soudal bedzei za miekki, jesli chodzi o samo usztywnienie.. Ja mam tak samo u siebie w drzwiach W sobote najprawdopodobniej bede wspawywal 2 mm plaskowniki w drzwi, zeby usztywnic troche powierzchnie na okolo glosnika.. Mysle, ze tez powinienem jeszcze troche wiecej basu i kopa uzyskac z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomer1980 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Kumpel kładl mate bimast bomb-pomogło a miał ten sam problem. Jak wspomniał Ache, SOUDAL tutaj nic ci nie pomoze, lepiej by juz było zalac żywicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryszard13 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Przyczyna może tkwić że poszycie zewnętrzne błotnika nie jest dobrze połączone lub rozklejone ze szkieletem i wzmocnieniem wewnętrznym, rozebrać plastiki wewnątrz i sprawdzić.Sama mata nic tu nie pomoże, należy wypełnić lukę miedzy tymi elementami to się usztywni.Jeżeli to jest przyczyną? Bo na to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raadek Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 ja kiedyś w aucie tez miałem z tym problem.O dziwo ta sama strona i też G3.Wsadziłem tam gąbkę i kłopot znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Wydaje mi się powód tkwi w konstrukcji, ogólnie już wcześniej zauważyłem ze ten błotnik z tej strony jest taki ruchliwy początkowo myślałem ze jest jakiś inny zamontowany jakaś podróbka, ale później dowiedziałem się ze to tak oryginalnie. Spróbuje wypełnić to miejsce jakimś materiałem, zależy co znajdę. Jeśli to nie pomoże myślałem także właśnie nad dospawaniem jakiegoś plaskowniczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj Darecki Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 Zerknij jeszcze na tłumik końcowy , nad nim znajduje się blacha aluminiowa ( osłona termiczna ) ona też potrafi strasznie brzęczeć . PozdraVWiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error Opublikowano 9 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Na pewno sprawdzę także i przy tym tłumiku. Lecz z tylnym błotnikiem tez musze cos zrobic gdy go docisne wtedy juz nie brzeczy . Wypelnilem luke pomiedzy tapicerka/plastikami i blacha/rama. Ale niestety trudno jest sie dostac do samej zewnetrznej warstwy błotnika , żeby wypełnic luka pomiedzy tym nadkolem i rama ktora znajduje sie własnie pomiedzy błotnikiem a tapicerka, ta wlasnei rama czy niewiemjak to nazwac zastawia dosjcie do tej przestrzeni. Moze troche to nie zrozumiale napisałem ,ale nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuuudlaty Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Najpierw soudal na usztywnienie (lub coś ze stingera/vibro/dynamat itp.) później dopchnąć piankę która nie ciągnie wody, np. http://www.allegro.pl/item807683129_apama_...lc_gr_20mm.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Tylko jest tam ciężki dostęp , jest tylko maly otwór .Dzięki niemu da rade wszystko zrobić ?PS. Ściągałem wszystkie plasticzki i te maty w bagaju. Szukałem jakiegos wiekszego dostepu . Bo przez ten mały ciężko się jest dostać. Nie wiem czy taki sam jest w pasku ? Chyba ze robiłeś tez to w gofrze ? Po wypłacie zakupuje materiał, jeszczy starczy funduszy to odrazu na przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nekci1985 Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 A moglbys wrzucic fote tego boczka od srodka, chyba ze dasz rade to ogarnac matami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
error Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Robiłem zdjećia tego moją n73, ale wyszly slabej jakosci. I zamierzam dziś zrobić przy świetle dziennym , moze odbiore cyfrówke wtedy napewno beda dobrej jakosci. Jesli wrócę wczesniej z pracy rozbiore boczek i podeśle foty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.