korab1 Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 witam, staję przed wyborem samochodu, a że nie chcę już za bardzo mocy silnika, tylko jakość dźwięku. i tu nasuwa się pytanie, jaki samochód? na wstępie mówię, mam 3,5tys i autko musi być sedanem 4/5drzwi. co moglibyście polecić ? myślałem nad passatem B3, temprą, mareą. co jeszcze będzie w miarę ciche w kabinie podczas jazdy? a co do sprzętu to pewnie na przód pójdzie zestaw odseparowany Helix, blue (nie dark blue) 165mm. radio jeszcze nie określine, ale pewnie jakieś starsze Alpine. nad wzmakiem jeszcze nie myślałem. Do modów. temat nie jest stricte car audio, chodzi o wybór samochodu do zrobienia najoptymalniejszego zestawu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cursor Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 W B3/B4 mimo, że to jest sedan nie ma dużego problemu z przebiciem się do wnętrza(tylna półka to tylko gruby kawałek dykty, a pod nią nie ma zamkniętej blachy, tylko szkielet z kilkoma dużymi otworami) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Owca126 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 korab1, Clio I 5 drzwiowe Ale widzę że dość w sedany idziesz. Volvo 440/460 w miarę wygląda pod kątem audio, radio wysoko co sprzyja funkcjonalnosci (jak w B4), seryjnie wygłuszone poprawnie (nie drzwi oczywiście). Bagaznik w razie czego spory, no i to liftback czyli masz "miękka" półkę. Więc z dystrybucja basu nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo986 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 escort , mondeo no a jak chcesz mocy to probe 2.2 takie moje typy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zola Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 temprąNo kolego ja mam temprę tylko że w kombi Ładnie i przyjemnie sie robi CA. Fajne auto ale niestety dość podatne na polskie dziury w drogach...wahacze,końcówki stabilizatora,drążków kierowniczych idą w stosunku takim : 2 max 3 zmiany oleju 1 zmiana wszystkich pierdół w zawiasie,obojętne ori czy zamiennik wysiada wszystko tak samo ( ale ceny przystępne xD),polecam sprawdzić blachę w podwoziu (progi w okolicach wszystkich kół),nadwozie ocynk i rudej nie uświadczysz nawet tam gdzie blacha jest porośnięta mchem xD (właśnie stoi u mnie taka na części od 4 lat i blacha jak nowa ) Poza tym to nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.