Skocz do zawartości

Mosconi gladen one 130.4


Ke92ny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy i proszę o pomoc.

Jakiś czas temu mój wzmacniacz wyłączał się przy zwiększeniu głośności mimo to grał bardzo dobrze. W końcu przestał grać całkowicie poszedł do naprawy zostały wymienione końcówki mocy. Wzmacniacz działa niestety nie jest ustawiony a dla mnie to zbyt trudne. Czy mógłby ktoś mi rozjaśnić po co są czarne przyciski?  czy białe przełączniki są dobrze ustawione? Czy ma znaczenie w które wejścia są wpięte biało czerwone wtyczki? Dodam że przy tych ustawieniach za bardzo słychać głośniki z przodu a za mało subwoofery wzmacniacz nadal przy większej głośności potrafi się wyłączyć. Pokrętło oznaczone strzałka będę musiał przyciszyc ponieważ podczas jazdy bez radia w głośnikach słychać gwizd. Do wzmacniacza są podłączone głośniki przód i dwa subwoofery pod siedzeniami. Zależy mi na odpowiednim ustawieniu.

Proszę o pomoc i z góry dziękuję pozdrawiam.

IMG20230602190248.jpg

IMG20230602190321.jpg

IMG20230602190339.jpg

IMG_20230602_190750.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ogarnąłem wszystko jak w instrukcji wpisując w tej aplikacji 130W i 4 Ohms wychodzi 22,80V Tyle ustawić na wyjściu na fronty i subwofery? Ile ustawić Hz żeby było optymalnie? I czy uda mi się tym sposobem pozbyć gwizdu silnika z głośników? Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ustawiłeś Gain-Level na teoretyczny max wzmacniacza ale czy twoje głośniki mogą ją przyjąć? 

Który masz zestaw? Gladen One czy Extreme? 

Zwykły to 4 x 100W rms /3 ohm

Extreme ma inne woofery 150W rms /2ohm 

I nie zapomnij o filtrach hpf-lpf. Jak masz je ustawione? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to sprawdzić bo niestety nie ja kupowałem zestaw był on już w aucie prawdopodobnie to jest one. Tak ustawiłem maksymalnie . Na fronty dałem lpf a na subwofery hpf i grało to nawet fajnie bez żadnych zakłócen tak jak chcialem. ale tylko na zapłonie ponieważ na odpalonym był świst podejrzewam że to masa w radiu próbowałem robić to kabelkiem jak było na forum ale iskrzyło i charczalo w głośnikach i nawet nie sprawdziłem bo nie chciałem czegos uszkodzic. Radio fabryczne. Auto i tak idzie do elektro.echanika więc spytam czy uda się z tym coś zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...