Skocz do zawartości

Lanzar 15"


Misiek91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Jestem że tak powiem nowy na tym forum. Patrzyłem się i nie znalazłem satysfakcjonującej mnie odpowiedzi :)

 

To zacznę od początku.

 

Niedługo będę szczęśliwym posiadaczem BMW 525. Tak przeglądam forum, allegro etc i w oko wpadł mi głośnik lanzara 15 calowy, poczytałem troszkę i powiem że mi odpowiada ;d. Muzyka jaką preferuję to amerykański rap.

 

Prosił bym o pomoc przy projekcie skrzyni ( niby nie zaleca się zamkniętej do tego głośnika), od razu mówię że nie znam się za bardzo na sprzęcie, tak że prosił bym o wytłumaczenie "łopatologicznie" ocb.

 

I jeśli można to jaki wzmacniacz byście pod to polecili.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model - Lanzar MAXP154D

 

Details

Black Non-Pressed Paper Cone

Specially Treated Foam Edge Suspension

Stamped Steel Basket w/Hex Key Input Terminal

Bumped Vented Motor Structure

Custom Designed Rubber Magnet Boot

2.5'' Dual Layer High Temperature Kapton Voice Coil

100 + 100 oz. Heavy Double Stacked Magnet Structure

2000 Watts Peak Power

Dual 4 Ohms Nom. Impedance

Fs: 30Hz, Qms: 5.0, Qes: 0.90, Qts: 0.75, SPL: 89(dB), Vas: 6.02(Cuft)

Mounting Depth:7.64"

 

Auto w sedanie, a jeśli chodzi o cene głośnika to około 400 zł i tyle samo na wzmacniacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci powiem ze ten glosnik nic specjalnego, warto byloby rozejrzec sie za czym innym :hyhy:

 

[ Dodano: 2009-09-23, 10:09 ]

kup sobie ta yakuze 15" z allegro, pewnie z 300zl zaplcisz i bedziesz mial lepszy glosnik niz ten lanzar, pozniej jak kupisz to sie dobierze do tego wzmak i skrzynke.

 

chyba ze upierasz sie przy tym lanzarze ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yaku 15" juz do mnie jedzie ;D