ruf_us Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam wszystkich!Mam taki problem kiedy przekręcam kluczyk i zaczynam odpalac auto słychac rozruch a potem prace silnika, dodawanie gazu-GWIZDCo zrobilem: sprawdziłwm mase w pioneerku, kable poprowadziłem: sygnałowe po jednej stonie zasilające po drugiej. Co zauważyłem aha może najpierw coś o sprzecie jednostka centralna Pioneer DEH 9800Bt wzmacniacz Lanzar Vibe 431 i Sony XM_SD12X jesli podłaczę tylko przód do Lanzara i suba do soniego jest ok ale jeśli dołączę tył do lanzara juz wtedy podczas pracy słuchac ten gwizd, nie mogę już sobie z tym poradzic awięc proszę magików car_audio o POMOC! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 pamiętaj że wzbudzenie (ten cienki kabelek co zazwyczaj idzie przy RCA) musi iść po drugiej stronie niż kable sygnałowe! To jest najczęstszą przyczyną! Jeżeli tak właśnie masz to musisz przerzucić go na drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disaster3 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 pamiętaj że wzbudzenie (ten cienki kabelek co zazwyczaj idzie przy RCA) musi iść po drugiej stronie niż kable sygnałowe! To jest najczęstszą przyczyną! Jeżeli tak właśnie masz to musisz przerzucić go na drugą stronę. a to dlaczego ? skoro producenci czesto robia kable RCA wlasnie z kablem sterującym (wzbudzajacym) remote. Ja tego nie rozdzielałem i nic mi nie gwizdze., zasilanie puszczone jedna strona, glosnikowe srodkiem, RCA z remote druga strona. Pozdr.,disaster3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 disaster3, a ja tak miałem! Czyli gwizd był jak podłączyłem wzbudzenie dołączone do RCA, jak przełożyłem inne-drugie wzbudzenie drugą stroną - gwizdu nie było!Zatem daje przykład z autopsji! Skoro tak było to musi coś w tym być! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtxfun Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Najczestrza przyczyna jest puszczenie zasilajacych i sygnalowych tym samym progiem, ja mam u siebie puszczone innym, testowalem puszczanie srodkiem i na zewnatrz kabli(sygnalowych), czyszczenie masy i miejsca w ktorym jest podlaczona, zmienianie jej w inne miejsce, nic nie pomoglo, az wkoncu przeczytalem ze mozliwe ze jest w radiu upalona masa, co objawia sie oprocz gwizdem, brzeczeniem lekkim w glosniku i tjb "czytaniem plyt", dlatego na dniach biore sie za to edit: w pionerach jest to bardzo czesty objaw czyt. upalona masa w radiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 hmm sam już nie wiem wiec tak: masa była upalona bo wczesniej był straszny huk z głośników wiec podlutowałem kawałek kabelka do masy RCA i połączyłem do obudowy radia, teraz gdy silnik nie jest włączony to kiedy wycisze na maxa radio słychac ciche stukanie-cykliczne ale wystarczy podkrecic minimalnie radio i nic juz niesłuchac...dziwi mnie jeszcze kiedy podpinam jedna pare głośników do wzmacniacza to gwizdu niesłuchac ale kiedy podłączę druga pare lub suba to juz wzbudza sie ten gwizd... A moze niedokładnie podlutowałem te mase, dokręciłem kabelek który przylutowany został do masy przewodu RCA do śrubki która jakby łaczyła sie z kablem od wejscia antenowego radia... [ Dodano: 2009-09-18, 18:36 ]pamiętaj że wzbudzenie (ten cienki kabelek co zazwyczaj idzie przy RCA) musi iść po drugiej stronie niż kable sygnałowe! To jest najczęstszą przyczyną! Jeżeli tak właśnie masz to musisz przerzucić go na drugą stronę. to tez sprawdze chociaz ta kolego Twoja pewnosc rodzi nadzieje ze bedzie juz ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchacz786 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Miałem ten sam problem w moim pionku p88rsII radio było na gwarancji wiec je oddałem. w ksiazce gwarancyjnej wpisali wymiana bloku zasilania. od tego czasu wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Co za kable sygnałowe? Jesli masz problem z swistem nie bedzie łatwo i stosując pósrodki nie pozbedziesz sie ich. Podstawa to DOBRY sygnał... Jesli ogólnie instalacja auta nie powoduje kłopotów tego typu to sygnał powiedzmy moze byc "przecietny". Jesli natomiast masz klopt to nie cuduj tylk zainwestuj w dobry ekranowany sygnał...Miałem ten sam problem, na półsrodkach typu Stinger PRO swist leko ucichł ale dopiero druty DLS'a i Oelchlbacha zlikwidowały problem... Kolejne pytanie, jak sa przymocowane wzmacniacze? czy ich obudowy maja kontakt z masa samochodu? pamiętaj że wzbudzenie (ten cienki kabelek co zazwyczaj idzie przy RCA) musi iść po drugiej stronie niż kable sygnałowe! To jest najczęstszą przyczyną! Jeżeli tak właśnie masz to musisz przerzucić go na drugą stronę. pamietaj ze to nie jest kabel stworzony do przekazywania 12v To nie jest wzbudzenie to przewód słuzacy do łączenia masy wzmacniacza z obudowa radioodtwarzacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 mastah22, chodzi mi o kabel REMOTE! U mnie wina leżała własnie w bezpośrednim położeniu z sygnałami, po przerzucenia na drugą stronę ,,świstu" nie było ni hu hu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 18 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 1. mam samochód opel vectra b i wzmacniacze są umiejscowione na tylniach oparciach od strony bagażnika wkrętami 2. rozważę kupno dobrych przewodów RCA, tylko nie wiem ciągle dlaczego jest wszystko ok jeśli podłączam przód do Lanzara, suba do soniacza i jest cisza żadnych gwizdów a jak podłącze tylko tył do lanzara lub przepne suba do lanzara to pojawia się ten gwizd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Odkrec wzmaki od oparcia i sprawdz czy problem wciaz istnieje W moim OPLU nie jeden wzmak z racji petli masy wykazywał juz takie tendencje. Obecny GZ takze, dlatego został "odizolowany" od budy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Odkrec wzmaki od oparcia i sprawdz czy problem wciaz istnieje W moim OPLU nie jeden wzmak z racji petli masy wykazywał juz takie tendencje. Obecny GZ takze, dlatego został "odizolowany" od budy" a pod siedzeniami tylnimi mam mase wzmcniaczy, to moze to wszystko jest zbyt blisko? Dzisiaj sprawdze i odkrece ale wydaje mi sie ze jak Lanzarek i sony były w bagazniku to było to samo pytanie: czy sruby moga sie stykac z metalowymi czesciami czu moze dac jakas podstawke drewniana i dopiero przykrecac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 W skrócie masz ograniczyć ilość punktów styku masy dawaj na tej deseczce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
massiv88 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 czy sruby moga sie stykac z metalowymi czesciami czu moze dac jakas podstawke drewniana i dopiero przykrecac? nie można przykręcać wzmaków bezpośrednio do budy! Najpierw zainstaluj jakąś drewnianą płytę i na to wkręć wzmaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 ok dostosuje sie do uwag i poprowadze wszystko jeszcze od nowa, ale co do radia masa jest napewno zjarana moze dlatego jest ten efekt skwarek nawet na wyłączonym silniku, kabelek podlutowałem do obudowy radia, bez tego radio strzela jak na poligonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hehepack Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 pionki tak mają, wystarczy go rozebrać i zewrzeć bezpiecznik masy rca. 5 minut roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 a jak go zlokalizowac czy mozesz mi pomoc w lkalizacji tego bezpiecznia a moze posiadasz jakas fote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 a moze posiadasz jakas fote http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic...4f167b9fa239e5f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Najbardziej zbliżony Pioneer do Twojego w jakim robiłem masę to był DEH-P75BT. Tam na elce masz napisane jak zlokalizować ten bezpiecznik. Będzie on na 100% typu SMD. Szkoda, że nie zrobiłem foty tego modelu:/ jak rozkręcisz to może cyknij dobre zdjęcie i wrzuć. Ogólnie nie polecam takiej prowizorycznej naprawy masy na RCA bo może Cię to sporo kosztować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 20 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 wiec te wszyskie zakłócenia są zapewne winą tej upalonej masy bo faktycznie przedtem byłoi wszystko dobrze zadnych swistów, gwizdów i zakłócen itp, ten patent z kabelkiem od RCA w strone obudowy widocznie nie pomaga w moim przypadku w 100% wiec sprubuje zlokalizowac ten bezpiecznik SMD jak dam rade to sprubuje poprawic te sciezkę a jesli nie to do warsztatu [ Dodano: 2009-09-20, 12:30 ]powalla, miki87, dzieki za foty [ Dodano: 2009-09-20, 14:07 ]hmm mysle czy ta próba z tą masa da efekt zupełnej ciszy i braku tego cichego tykania ,cyklicznie powtarzającego się. Przy włączonym radio tego niesłychac a przy muzie z cd-eka tak, a może faktycznie oprócz tej masy może cos poszło w bloku zasialnia i warto isc do magika audio zeby to sprawdził...poprostu nie chce nic zkopac wiecej...poradźcie a i jak tylko zrobie fotke pionka to zapodam narazie dziekowac wszystkim [ Dodano: 2009-09-20, 15:40 ]http://images41.fotosik.pl/197/1ad4929ae09cd57bm.jpghttp://images47.fotosik.pl/201/129ff2fa9243d320m.jpghttp://images41.fotosik.pl/197/bf20d2ffb0628108m.jpgoto foty moze cos pomoga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz199 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Witam. Jesli mozna dolaczyc sie do tematu. Ja posiadam pionka deh30mp i mam taki sam problem jak kolega wyzej. Jesli podlacze przewodzik od masy czincz do obudowy radia zaklocenia znikaja. Nizej zdjecia mego radyjka i nie wiem czy dobrze zaznaczylem czerwonymi strzalkami bezpieczniki. Nie widze aby jakas sciezka byla przepalona. Powiedzcie czy wymienic je na nowe czy przylutowac jakis maly przewodzik?http://img87.imageshack.us/img87/4233/sdc10433af.jpg http://img87.imageshack.us/img87/9700/sdc10437h.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 mateusz199 uważaj z tym kabelkiem bo u mnie do tej pory mam problem lepiej prowizorki nie robic , a czy u Ciebie słychac bez włączonego silnika jakies nieczystosci oczywiście z połączonym RCA do obudowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz199 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 ruf_us aha to postaram sie gdzies kupic taki bezpiecznik i zrobic to porzadnie. A co do zaklocen to powiem tak. Na samym samym poczatku mialem podlaczenego suba a ze byly zaklocenia to zalozylem filtr i bylo ok. Kiedy przyszedl czas na przeni zestaw pod rca okzazlo sie ze i na przodzie tez sa zaklocenia i ten filterek juz nie pomaga. Zakloecnia slychac nawet przy wylaczonym silniku ale wtedy to slychac taki szum jakby wiatr wiał w aucie:) . Jak podlaczylem kabelek od masy czincz do obudowy radia nic nie slycahc jest bez szumow i jakich kolwiek trzaskow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruf_us Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 dzisiaj wyciągnąlem cała instalację z samochodu i podłączyłem do akumulatora wzmacniacz i jedna pare głośników w garażu i to samo mimo podłączania masy do obudowy, trzaski są ciche i delikatny szum co to moze byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki87 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Żółtą strzałką zaznaczyłem ten bezpiecznik masy. Jest on oznaczony symbolem FU = FUSE (bezpiecznik). Sprawdź miernikiem czy ma przejście. http://img121.imageshack.us/img121/6229/bf20d2ffb0628108.th.jpg Mateusz w twoim przypadku: http://img228.imageshack.us/img228/4233/sdc10433af.th.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.