Skocz do zawartości

problem z kondensatorem


yolmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj podpinalem instalke w nowym miejscu w bagaju i wkoncu znaalzlem miejsce zeby dolaczyc do instalacji kondensator ktory kupilem ze hmm 4 miesiace temu i lezal w kartonie. Dzisiaj wkoncu go wpiolem no i najpierw ladowanie przez zarowke. przytykam i zarowka sie zapala i sie swieci ,swieci, swieci , swieci ... w nieskonczonosc :] postanowilem podpiac miernik i ladowac i sie okazuje ze idzie do 1,8V i koniec na zapalonym silniku tak 2,2V. Czy to tak powinno byc ? mi sie wydawalo ze powinno do napiecia aku isc czyli 12,6 V(w moim przypadku) Fakt iz moj aku nadaje sie do wymiany ale na odpalonym silniku by raczej poszlo dalej :cwaniak: ? Ogolnie bez kondzia wszystko gra. Jak odlacze zarowke to od razu napiecie idzie w dol ... czy to wina (nowego!) kondensatora czy co.... dzieki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem tak ze masa była słabo podpieta i na kondensatorze miałem 4V nic wiecej ile sie nacudowałem to nie będe opisywał ale sprawdz jedno mase kondensatora. Powinno pomoc :]

 

kable zasilajace mialem odpiete to sprawdzajac je miernikiem mialem 14,4V na odpalonym silniku, jak to podpinałem pod kondzia wtedy było 4V i nic wiecej :cwaniak:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...