snoopdoggydogg Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 mam taki problem mialem podlaczony wzmak pod suboofer i wszystko mi dobrze grało teraz podlaczyłem wzmacniacz pod 4 glosniki i na postoju wszystko gra ale gdy uruchomie samochod to wraz z zwiekszeniem obrotów glosniki coraz to glosniej piszczą , kupilem nawet jakis filtr przeciwzakloceniowy i jest tak samo , moze ktos wie o co w tym chodzi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszen Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 jak masz kable poprowadzone? i co to za wzmak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sanders156 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Wiem tyle ze zaklucenia byly caly czas , czy miales podlaczonego suba czy glosniki to one byly z tym ze sub nie przepuszczal tych czestotliwosci bo sa za wysokie , twoj problem to najprawdopodobniej bledy w instalacji , zle przeprowadzenie kabli badz slaba ich jakosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 snoopdoggydogg, wytargaj kabel sygnałowy, albo podłącz inny i puść luzem przez samochód(nie pod tapicerkami) i zobacz czy problem będzie dalej występował. Prawdopodobnie wina leży po stronie aplikacji przewodów - zasilające obok sygnałowych. Najlepiej by je było puścić osobnymi progami. Jeśli są osobno może to być wina braku ekranowania przewodu sygnałowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 jak masz kable poprowadzone? i co to za wzmak?kable jedne z audisona a drugie to nawet niewiem , a wzmak na którym są zakócenia to crunch bmx804 kable są puszczone w jednym progu koło siebie aha i zakłócenia są na włączonym silniku , jak auto jest wyłączone to wszystko dobrze gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszen Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 tych kabli nie masz puszczonych zbyt blisko komputera,alternatora itd?? ilu masz ekranowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nerxu Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 a kable od aku jakie leca ?nie za cienkie .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 tych kabli nie masz puszczonych zbyt blisko komputera,alternatora itd?? ilu masz ekranowe??ilu masz ekranowe tzn ? ;da kable od aku mają 20mm przekroju , tylko ze mam jeden kabel od aku puszczony i pozniej jest rozdzielka na dwa kable z tego jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szerszen Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 ekran lepiej przekazuje sygnal do wzmaka oraz chroni przed zakloceniami...najlepiej jakbys mial podwojnie ekranowe...jak masz samochod nafaszerowany komputerami to tym bardziej i trzymaj kable rca rowniez zdala od kabli glosnikowych... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 samochód to megane coupe z 99r to raczej elektroniką nie jest nafaszerowany a kable od glosników idą od wzmaka w bagazniku do półki a wiec koło sygnałówek nie idą , czytałem tez ze moze byc cos z masą , że jak ją puszcze od aku to zakłócenia znikną , niewiem czy jest w tym jakis sensno i tez to ze kable zasilajace oraz dwie sygnałówki idą w jednym progu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kori Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Nie zawsze zakłucenie pochodzi od kabli, czasem może to by wina wzmacniacza. położyłem wszystkie sygnałówki na zewnątrz auta i dalej było zakłucenie. przeżuciłem wzmak do innego auta i dalej to samo, więc to może by wina wzmaka jeśli sygnałówki ok, podstawiłem 2 wzmak i po problemie. Można by spróbowac z filtrem na zasilenie ew opornikiem/kondensatorem na alternatorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 dam sygnalówki na zewn auta , sprawdze ten wzmak w innym aucie i sprawdze go jak sam gra , jak nic nie pomoze to bede go musial sprzedac nic innego nie pozostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balcer Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 kable zasilajace oraz dwie sygnałówki idą w jednym progu Prawie napewno jest to przyczyną Do tego dochodzi ekran sygnałówek, a raczej jego prawdopodobny brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Jakie masz radio? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 19 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 pioneer deh-p7000ub Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Pioneer powiadasz ... to poszukaj tematów o "upalonej masie na RCA" i zacznij od sprawdzenia tego zanim zaczniesz rozkopywać autko w celu zmiany kabli RCA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejjeremy Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Mialem taki sam problem co masz teraz, rozwiazaniem bylo puszczenie kabli drugim progiem, oprocz muzyki teraz nic nie słychac.Powodzenia i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 zrobilem inaczej pozamienialem wzmachole , ten co mialem pod suba dalem na glosniki i na odwrot , zakłocenia są dalej ale slychac je slabo , sygnałowki osobnymi progami lecą ale to nic nie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Ale dalej są ... Jesli pionek okaze sie sprawny stawiam na "słabe" sygnałowki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 20 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 radio raczej jest wporzadku , bede musial skołowac sygnałówki lepsze i wtedy bede wiedzial co i jak , ale mi sie wydaje ze ten wzmak crucha jest daremny ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 radio raczej jest wporzadku Raczej? Sprawdzenie "upalonej masy RCA" zajmuje 3 minuty i to z wyjęciem radia kokpitu , a więc o ile wywalenie kasy na nowe sygnałówki i strata kilku godzin na rozbebeszenie auta w celu podmiany nie jest problemem , to zrób to a potem ... i tak pewnie poprawisz masę na RCA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snoopdoggydogg Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 radio raczej jest wporzadku Raczej? Sprawdzenie "upalonej masy RCA" zajmuje 3 minuty i to z wyjęciem radia kokpitu , a więc o ile wywalenie kasy na nowe sygnałówki i strata kilku godzin na rozbebeszenie auta w celu podmiany nie jest problemem , to zrób to a potem ... i tak pewnie poprawisz masę na RCA jak mówisz ze 3 minuty to mozna sprawdzic ino musze jeszcze wiedziec jak sie sprawdza "upalonie masy RCA" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kori Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Wystarczyło napisac krótkie zdanie a nie produkowac się 2 razy z cytatem.Masę sprawdza się następująco: Rca wciskasz do gniazda tylko bolcem a na Masę RCA podajesz masę z obudowy radia, jeżeli wycie ustompi oznacza że masa jest "upalona"Upalona- nie do końca bo albo obłamie się lut/kabel na skutek podłączania/obruszania gniazda RCA lub powstanie zimny lut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 21 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2009 Wystarczyło napisac krótkie zdanie a nie produkowac się 2 razy z cytatem. Jest to już na forum , więc warto użyć opcji "szukaj" ! Upalona- nie do końca bo albo obłamie się lut/kabel na skutek podłączania/obruszania gniazda RCA lub powstanie zimny lut. No właśnie że nie... UPALONA to upalona i robi się to przez kombinacje z masą wzmacniacza(odłączenie podczas racy ) lub za słabym stykiem masy wzmacniacza ... wtedy wzmacniacz "ciągnie" masę poprzez RCA i na płycie głównej radia UPALA się przewężenie ścieżki właśnie masy idącej na RCA ... to że to się tak robi jest TYLKO I WYŁĄCZNIE wina użytkownika radia ! Serwis gwarancyjny kiedyś to naprawiał a teraz kasują 50zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.