Skocz do zawartości

zakłócenia na wzmacniaczu


Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem mialem podlaczony wzmak pod suboofer i wszystko mi dobrze grało teraz podlaczyłem wzmacniacz pod 4 glosniki i na postoju wszystko gra ale gdy uruchomie samochod to wraz z zwiekszeniem obrotów glosniki coraz to glosniej piszczą , kupilem nawet jakis filtr przeciwzakloceniowy i jest tak samo , moze ktos wie o co w tym chodzi .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem tyle ze zaklucenia byly caly czas , czy miales podlaczonego suba czy glosniki to one byly z tym ze sub nie przepuszczal tych czestotliwosci bo sa za wysokie , twoj problem to najprawdopodobniej bledy w instalacji , zle przeprowadzenie kabli badz slaba ich jakosc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

snoopdoggydogg, wytargaj kabel sygnałowy, albo podłącz inny i puść luzem przez samochód(nie pod tapicerkami) i zobacz czy problem będzie dalej występował. Prawdopodobnie wina leży po stronie aplikacji przewodów - zasilające obok sygnałowych. Najlepiej by je było puścić osobnymi progami. Jeśli są osobno może to być wina braku ekranowania przewodu sygnałowego :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz kable poprowadzone? i co to za wzmak?

kable jedne z audisona a drugie to nawet niewiem , a wzmak na którym są zakócenia to crunch bmx804

kable są puszczone w jednym progu koło siebie

aha i zakłócenia są na włączonym silniku , jak auto jest wyłączone to wszystko dobrze gra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ekran lepiej przekazuje sygnal do wzmaka oraz chroni przed zakloceniami...najlepiej jakbys mial podwojnie ekranowe...jak masz samochod nafaszerowany komputerami to tym bardziej :D i trzymaj kable rca rowniez zdala od kabli glosnikowych...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochód to megane coupe z 99r to raczej elektroniką nie jest nafaszerowany a kable od glosników idą od wzmaka w bagazniku do półki a wiec koło sygnałówek nie idą , czytałem tez ze moze byc cos z masą , że jak ją puszcze od aku to zakłócenia znikną , niewiem czy jest w tym jakis sens

no i tez to ze kable zasilajace oraz dwie sygnałówki idą w jednym progu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zawsze zakłucenie pochodzi od kabli, czasem może to by wina wzmacniacza. położyłem wszystkie sygnałówki na zewnątrz auta i dalej było zakłucenie. przeżuciłem wzmak do innego auta i dalej to samo, więc to może by wina wzmaka jeśli sygnałówki ok, podstawiłem 2 wzmak i po problemie. Można by spróbowac z filtrem na zasilenie ew opornikiem/kondensatorem na alternatorze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radio raczej jest wporzadku

 

Raczej? Sprawdzenie "upalonej masy RCA" zajmuje 3 minuty i to z wyjęciem radia kokpitu , a więc o ile wywalenie kasy na nowe sygnałówki i strata kilku godzin na rozbebeszenie auta w celu podmiany nie jest problemem , to zrób to a potem ... i tak pewnie poprawisz masę na RCA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radio raczej jest wporzadku

 

Raczej? Sprawdzenie "upalonej masy RCA" zajmuje 3 minuty i to z wyjęciem radia kokpitu , a więc o ile wywalenie kasy na nowe sygnałówki i strata kilku godzin na rozbebeszenie auta w celu podmiany nie jest problemem , to zrób to a potem ... i tak pewnie poprawisz masę na RCA :D

jak mówisz ze 3 minuty to mozna sprawdzic ino musze jeszcze wiedziec jak sie sprawdza "upalonie masy RCA" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło napisac krótkie zdanie a nie produkowac się 2 razy z cytatem.

Masę sprawdza się następująco: Rca wciskasz do gniazda tylko bolcem a na Masę RCA podajesz masę z obudowy radia, jeżeli wycie ustompi oznacza że masa jest "upalona"

Upalona- nie do końca bo albo obłamie się lut/kabel na skutek podłączania/obruszania gniazda RCA lub powstanie zimny lut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło napisac krótkie zdanie a nie produkowac się 2 razy z cytatem.

 

Jest to już na forum , więc warto użyć opcji "szukaj" !

 

 

Upalona- nie do końca bo albo obłamie się lut/kabel na skutek podłączania/obruszania gniazda RCA lub powstanie zimny lut.

 

No właśnie że nie... UPALONA to upalona i robi się to przez kombinacje z masą wzmacniacza(odłączenie podczas racy ) lub za słabym stykiem masy wzmacniacza ... wtedy wzmacniacz "ciągnie" masę poprzez RCA i na płycie głównej radia UPALA się przewężenie ścieżki właśnie masy idącej na RCA ... to że to się tak robi jest TYLKO I WYŁĄCZNIE wina użytkownika radia ! Serwis gwarancyjny kiedyś to naprawiał a teraz kasują 50zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...