Skocz do zawartości

Radio i głośniki do 500 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na początku zaznaczę, że jestem zielony w tematach car audio. Szukam radia i głośników, samochód - Audi A4 B5 Sedan (przed liftem).

Auto jest wyciszone na drzwiach i w bagażniku.

Tak jak w temacie, mam do wydania maksymalnie 450-500 zł na radio i głośniki.

Czekam na jakieś propozycje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć naj lepiej jakieś foty jak to wygląda. Co by nie było że jakiś poprzedni właściciel zrobił byle jak. Bo jak źle drzwi zrobione to i na przewodnikach za grube $ nie zagra poprawnie. Na pewno dystanse mdf pod głośniki muszą byc. Chyba ze sa? Teraz kilka pytań.

1. Czy sprzęt ma być nowy?

2. Czy planujesz wzmacniacz?

3. Czy głośniki mają grać pod samym radiem?

4. Czy będzie subwoofer?

5. Jaka muzykę preferujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć naj lepiej jakieś foty jak to wygląda. Co by nie było że jakiś poprzedni właściciel zrobił byle jak. Bo jak źle drzwi zrobione to i na przewodnikach za grube $ nie zagra poprawnie. Na pewno dystanse mdf pod głośniki muszą byc. Chyba ze sa? Teraz kilka pytań.

1. Czy sprzęt ma być nowy?

2. Czy planujesz wzmacniacz?

3. Czy głośniki mają grać pod samym radiem?

4. Czy będzie subwoofer?

5. Jaka muzykę preferujesz?

Niestety fote mam tylko jedną, bo jakiś czas temu to robiłem i to tylko bagażnika, ale na drzwiach jest podobnie.

post-23793-0-91975500-1536341111_thumb.jpg

1. Raczej tak.

2. Nie wiem ile to da, jak mówiłem wcześniej - jestem laikiem w tych tematach.

3. Nie rozumiem pytania.

4. Nie.

5. Raczej rap / coś z basikiem 

Wiem, ze to raczej nie będzie niewiadomo co, bo budżet mocno ograniczony ale zawsze coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach