Tribal Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 Podepne się do tematu czy mogę zamontować altek od diesla do benzyniaka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Cześć. Orientuje się ktoś jak wygląda sprawa większego alternatora do Audi A3 8L 1.9 130KM ASZ? Podobno z Passata B6 2.0 podchodzi bez żadnych kombinacji 180A zaś 220A z A6 3.0 tylko trzeba zmieniać regulator napięcia. Ktoś może wie jak znaleźć taki regulator? Jakie ma numery? No i czy ten 180A z Passata faktycznie podchodzi bez żadnych przeróbek. Obecnie mam ori 120A bodajże Boscha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 taki pasuje p&p tylko trzeba zmienić sprzęgło i wspomniany regulator, możliwe że możesz przełożyć z swojego http://mk-auto.pl/alternator-059903019f-12v-220-a-p-175.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Dzięki za informację co do 220A a wspomniany 180A z Passata podchodzi p&p bez zmiany regulatora i sprzęgiełka tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 rozstaw łap mocujących jest prawie taki sam, sprzęgiełko trzeba zmienić by pasek "szedł" prosto a jak wygląda sprawa z regulatorem to musisz już sam obadać. Jeśli regulator ma 2 pin-y powinno działać, jeśli 1 będzie trzeba prawdopodobnie zmienić tu masz na fotkach pokazanehttps://www.facebook.com/pg/sqplsociety/photos/?tab=album&album_id=1942787055980268jest też opis ale musiałbyś sobie pomóc translatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Ok wszystko jasne. Sprzęgiełko jak i regulator może podjedzie z mojego a w razie czego jakoś się tam dobierze. Dzięki raz jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intolerance Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Kolega ma 1.9 tdi arl i wsadzil do golfa alternator 180A p&p. Jan w swojej octavii rowniez zmienilem na ten z passata jednak bez rzezby sie nie obeszlo. Co do 220A nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiiLZone Opublikowano 12 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Tak też mi pisał jeden znajomy ze do golfa ten 180 podchodzi p&p więc i do mojej też powinien podejść a jak nie to się coś tam wykombinuje. 180 będzie ok. Z tym 220 więcej zabawy a nie jest mi konieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi997 Opublikowano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2017 Witam,chciał bym właśnie wsadzić do mazdy mocniejszy alternator,że by nie było spadków.czy jest ktos wstanie mi pomoc bo nie mogę na allegro znaleźć.fajnie by było jak by miał z 200amper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.