Skocz do zawartości

Zaadaptowanie glosnikow logic7 z Range rover


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z racji tego ze znajomy ma takiego rozbitka i moge te glosniki kupic za czapke sliwek.Zastanawialem sie czy nie warto wykorzystac sredniotonowych do dopelnienia zestawu , morel tempo 6.I napedzic je sony xm3520.Problem polega na tym ze nie znam ich impedencji.Producent nie podaje.Np w bmw (gdzie te glosniki sa rowniez stosowane) podawana jest impedencja 2 ohm,ale tam one sa spiete z tweeterami bez zwrotnicy.Wiec niektorzy twierdza ze maja 4 a inni ze 2 ohm.Nie che zepsuc tego xm,Dlatego zakladam temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ze nie mam do konca tego ustawionego.Pedze te morele, xm10020 i alpine 9835r.Ale na kolana mnie one nie powalaja.Chociaz wiem ze jest zapas w ustawieniach.Mialem podjechac do jednej osoby z forum.Ktora mi to wstepnie ustawiala.Ale jakos nie ma okazji.Drzwi wyklejone matami stp.Rodzaj drzwi fabrycznie zamkniet, solidna blacha..Inna kwestia ze te tweetery z tych moreli pod wyzej wymienionym sprzetem strasznie sa natarczywe.Trzeba rowniez ten tweeter przyciszyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do niedawna jeździłem z coaxami z Logic7 z Land/Range rovera na słupkach.

Głośniki jak mierzyłem to średniak i tweeter miały impedancję 4ohm. Wysokie to ten sam harmann kardon znany z forum. Średniak w moim przypadku miał membranę polipropylenową

 

Często zdarzały się też średniaki z membranami alu.

 

 

Najczęściej różne impedancję miały subwoofery w podłodze(w range roverze chyba w klapie). W BMW 7 miały np. 4Ohm, w E60(seria 5) i E90(seria 3) miały 2Ohmy

 

Skoro Twój kolega ma rozbitka to po prostu zdemontuj głośniki zmierz zwykłym multimetrem. Po rezystancji cewki można domniemać jaka jest impedancja znamionowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt ze nie mam do konca tego ustawionego.Pedze te morele, xm10020 i alpine 9835r.Ale na kolana mnie one nie powalaja.Chociaz wiem ze jest zapas w ustawieniach.Mialem podjechac do jednej osoby z forum.Ktora mi to wstepnie ustawiala.Ale jakos nie ma okazji.Drzwi wyklejone matami stp.Rodzaj drzwi fabrycznie zamkniet, solidna blacha..Inna kwestia ze te tweetery z tych moreli pod wyzej wymienionym sprzetem strasznie sa natarczywe.Trzeba rowniez ten tweeter przyciszyc.

W sposób o którym mowisz tylko utrunisz sobie strojenie, scisz sobie tweetery, w tempo nie jest to takie trudne...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Tempo, które nie powala Cię na kolana i chcesz przeskok na 3 drogi i to jakoś ogarnąć ? Powodzenia :)

Sprzetu sam nie bede ustawiac.

W sposób o którym mowisz tylko utrunisz sobie strojenie, scisz sobie tweetery, w tempo nie jest to takie trudne... :)

Masz jakies pomysly na przyciszenie tych tweeterow?Mozna aktywnie,podlaczajac inny wzmacniacz.Ale w seryjnej zwrotnicy nie ma chyba regulacji,albo sie myle.

Do niedawna jeździłem z coaxami z Logic7 z Land/Range rovera na słupkach.

Głośniki jak mierzyłem to średniak i tweeter miały impedancję 4ohm. Wysokie to ten sam harmann kardon znany z forum. Średniak w moim przypadku miał membranę polipropylenową

 

Często zdarzały się też średniaki z membranami alu.

 

 

Najczęściej różne impedancję miały subwoofery w podłodze(w range roverze chyba w klapie). W BMW 7 miały np. 4Ohm, w E60(seria 5) i E90(seria 3) miały 2Ohmy

 

Skoro Twój kolega ma rozbitka to po prostu zdemontuj głośniki zmierz zwykłym multimetrem. Po rezystancji cewki można domniemać jaka jest impedancja znamionowa

Dobrze rozumuje ze ta imedencje,mierzy sie ustawiajac multimetr na ohmy.I przykladam plus do plusa i minus do minusa multimetra.I mierze wtedy gdy glosnik jest odpiety od instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...