ROBSONBERCIK Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Hello.Panowie nie popadajcie ze skrajności w skrajność :-)Bo zaraz powstanie teoria że trzeba specjalne rury kłaść na ten kabel. Sam kabel zasilający o ile nie jest jakimś badziewiem ma już sporą izolacje.Zwykły peszel na pewno dopełni dzieła. Ważne jest tutaj samo poprowadzenie takiego kabla ,jego odpowiednie przymocowanie ,wykorzystanie wnęk lub już istniejących mocowań. Oraz ominięcie miejsc w ktorych przewód by " pracował" razem z zawieszeniem np. przy belce lub wachaczu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymek32 Opublikowano 20 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 Jak i nie za blisko układu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borkosia66 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Zgodnie z podpowiedzią jednego z Kolegów z forum Megane zdemontowałem akumulator ,obudowę i filtr powietrza.Gumki nie zdemontowałem za dużo kabli i izolacji .Wywierciłem otwór z lewej strony przepustu patrząc z samochodu .Wyszedłem za zakolem koła gdzie nie ma żadnych instalacji .Dziękuje .Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.