Skocz do zawartości

Bmwe46 subwoofer + wzmacniacz


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam prośbę. Jestem w trakcie długiego procesu budowania Car Audio. Mam bmw e46, sedan, że schowkiem na narty. Wyciszylem drzwi oraz na wstępie wymieniłem fabryczne radio na DEH- x5800bt. Nie jestem audiofilem ale chciałbym uzupełnić w aucie bas i wymienić głośniki na lepsze. Teraz zastanawiam się jaki wzmacniacz i subwoofer zagra u mnie? Kwota jaką chciałbym przeznaczyć na subwoofer i wzmacniacz razem to max 1000zl. I teraz pytanie czy taki Peiying Alien Py-ba250x będzie okej czy jednak lepiej osobno wzmacniacz i pasywny subwoofer? Jeśli chodzi o wzmacniacz to nie znam się na nich, wiem tylko że chciałbym i skrzynie, i kiedyś głośniki też podpiąć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, nikt u mnie nie ma CA zrobionego ze znajomych. I nie mam doświadczenia w tym temacie, tylko co w necie poczytałem. Ale to też posty z przed roku np i modeli pełno innych się pojawiło pewnie w sklepach. Stąd wyszedłem z prośbą czy możecie może zaproponować jakiś zestaw wzmacniacza i subwoofera? Może w tej cenie mógłbym kupić używany sprzęt taki jaki Wy macie? A ja już bym na spokojnie w między czasie na aukcjach sobie szukał używek. Dodam że leci głównie u mnie Rap. Rzadko jakieś nuty klubowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzy do nas w dział sprzedam jeżeli chodzi o używki. Fajne klocki tam są...

Firm produkujących CA jest pełno np.

-excursion

-powerbass

-Udimension

-Rodek

-Helix

-Hifonics

-MicroPrecysion

-DLS

-Hertz (uwaga na podgrupy)

-Brax

-rockford

-emphasera

-infinity

-Orion

I wiele wiele innych...

Lub sklep np http://www.caraudiosklepy.pl/

Zajrzy może tam coś znajdziesz dla siebie

PS. Nie mam na celu robić reklamy.

 

W becie przerobiles drzwi pod 16-tki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przerabialem nic osobiście, i też nie wyglądają by były przerabiane, bądź tego nie widzę