Skocz do zawartości

Bravo by Wolf


Wolf
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Auto przygotowane przez CASKP, potem Radek zmieniał mi wzmacniacze na inne a ostatnio sam dłubię. Od dłuższego czasu (kilka lat już) w niezmienionej formie, do ubiegłego tygodnia kiedy to wskoczył Mosconi Zero4. 

 

Auto to Fiat Bravo 2 gen.

post-2109-0-20534800-1467498196_thumb.jpg

 

Na początek wyjęcie wszystkiego prócz deski rozdzielczej:

post-2109-0-80135700-1467498197_thumb.jpg

 

Całość auta wytłumiona i wygłuszona miksem mat stp, dynamat, pianki k-flex, pasta brax'a.

Dach:

post-2109-0-44710000-1467498198_thumb.jpg post-2109-0-28424400-1467498199_thumb.jpg

Podłoga:

post-2109-0-47535700-1467498201_thumb.jpg post-2109-0-99465100-1467498201_thumb.jpg post-2109-0-44713700-1467498202_thumb.jpg post-2109-0-96661900-1467498202_thumb.jpg post-2109-0-91410600-1467498204_thumb.jpg post-2109-0-42300500-1467498205_thumb.jpg

Podszybie:

post-2109-0-08178400-1467498373_thumb.jpg

Drzwi tył:

post-2109-0-78963400-1467498214_thumb.jpg post-2109-0-22700800-1467498595_thumb.jpg post-2109-0-67002300-1467498595_thumb.jpg

 

Drzwi przednie:

post-2109-0-94146700-1467498205_thumb.jpg post-2109-0-38598900-1467498206_thumb.jpg post-2109-0-86300500-1467498206_thumb.jpg post-2109-0-39656500-1467498207_thumb.jpg post-2109-0-90630300-1467498207_thumb.jpg post-2109-0-44075100-1467498208_thumb.jpg post-2109-0-88481200-1467498208_thumb.jpg post-2109-0-36520800-1467498209_thumb.jpg 

 

I brax na swoim miejscu:

post-2109-0-14115500-1467498214_thumb.jpg

 

Instalacja w peszlach, dokładnie zamocowana i poupinana

post-2109-0-29436900-1467498200_thumb.jpg post-2109-0-88109700-1467498200_thumb.jpg

Kable zasilające to brx'y 35mm^2, ekranowane:

post-2109-0-16580000-1467500297.jpeg

 

Instalacja pod maską:

post-2109-0-92276400-1467500633_thumb.jpg post-2109-0-39579700-1467500634_thumb.jpg post-2109-0-81582000-1467500634_thumb.jpg post-2109-0-35715200-1467500635_thumb.jpg post-2109-0-87152900-1467500635_thumb.jpg

 

Drobnica Audisona:

post-2109-0-67366200-1467500333_thumb.jpg

 

Tak to wygląda z przodu, kiedyś było Nakamichi CD700

post-2109-0-55535300-1467498327_thumb.jpg post-2109-0-58750400-1467498329_thumb.jpg 

 

a od dłuższego czasu ODR

post-2109-0-40715100-1467498358_thumb.jpg

 

Słupeksy z TLR, drzwi z matrix'em 2.1 i 6.1PP:

post-2109-0-54526300-1467499496_thumb.jpg post-2109-0-85446900-1467499494_thumb.jpg

 

Bagażnik przyjmował różne formy, generalnie nigdy nie był do końca zrobiony. Od zawsze o zasilanie dbają kondensatory Brax'a i stacja zasilająca Helix XXL.

Ze wzmacniaczy, na samym początku był Xtant 603:

post-2109-0-11148000-1467500436_thumb.jpg post-2109-0-63578000-1467500436_thumb.jpg post-2109-0-05578600-1467500437_thumb.jpg

 

Potem wskoczył Brax x2400 i x1000:

post-2109-0-66461400-1467499493_thumb.jpg

 

Potem Brax X4, ale brak fot.

 

Bardzo długo (do dziś w sumie) jeździły ze mną oriony HCCA (po sztuce 225R na średniaki i wysokotonowe, sztuka 250R na midbasy i 275R na subbas). Ale bez subbasu jeździłem ostatnie kilka lat, do ostatniego tygodnia kiedy to zrobiłem szybką wrzutkę Mosconi Zero 4 na midbasy i subbas. 

 post-2109-0-55656200-1467498362_thumb.jpg post-2109-0-45847100-1467498369_thumb.jpg

 

Auto miało iść do sprzedania ale jednak narazie nie palę się z tym. 

Narazie auto mi służy jako poligon doświadczalny pod setup do nowego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello.

Profesionalna robota .

 Ale to zrozumiałe  po wykonaniu uznanych   M.C.    of Car Audio.

Odkupić tak wytłumione  i przygotowane  auto - marzenie nie jednego na tym forum.

Co do samego grania to  powiedz proszę które z zestawień sprzętów pasowały Ci profilem brzmienia i dlaczego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prędzej czy później będzie do sprzedania.

 

Narazie wziąłem się za niego bo stał w garażu ostatnie 3 miesiące. 

Wyjazd po takim postoju skończył się tym że znalazłem kawałki sprężyn zawieszenia (z przednich kolumn), wspomaganie działa tak że po 15-20 minutach je tracę - jest elektryczne, zachowuje się tak jak by coś łapało temperaturę i przestawało działać - przekaźnik jakiś czy co? Tak samo pływak w zbiorniku się zawiesił, na szczęście dojechałem do stacji ale wlałem ~55 litrów a to znaczy że rzeczywiście już opary były w zbiorniku. Także myślałem że auto nie wymaga wkładu do sprzedania a potem jak by ktoś kupił to byłyby wąty coś czuję. Tak to jest z tymi używkami.

 

Więc zamówiłem nowe graty do zawieszenia, komplet sprzęgła jakąś drobnicę zużytą i narazie nim jeszcze trochę polatam. 

 

Wracając do CA... różne setupy, było to tak dawno że już trochę ciężko coś konkretnego napisać. 

Np. połaczenie TLR'a i SA50 dało bardzo ciekawe brzmienie - jasne, krystaliczne, fajnie wybrzmiewające. Normalnie kopułki typu TLR czy TN51 są trochę matowe, gienek to zmienił. Ale znowu nie pasowało to do reszty komponentów. Tak samo było z Audio Art 100HC i 50HC. 100HC na wooferach robił mega robotę (brzmienie pełne, napompowane, dynamiczne) ale znowu na średnich Matrix 2.1 zrobił średnicę której nie dało się słuchać w systemie aktywnym (mega szorstka, kłująca w ucho). Nie słuchałem długo tego setupu - nie załapało na wejściu i odpuściłem. I wtedy zamontowałem stadko od Oriona (2x 225R i 1x 250R) i to było to... mimo że dół nie był taki jak audio art (ale bardzo podobny) a góra jak z SA50 to jednak całościowo zagrało to na bardzo przyjemnym poziomie, równo. Wzmacniacze HCCA niewiele wnoszą od siebie w profil brzmienia - tak ja je odebrałem jak zapakowałem u mnie. Jak bym je jakoś miał określić to napewno dynamika jest na pierwszym miejscu. Poprostu niewnikając w detale i zachwyty nad każdym z aspektów dobrego grania oddzielnie, one poprostu zrobiły muzykę która dawała bardzo dużo frajdy ze słuchania. I to bez subwoofera.

Z Brax'ów najlepiej wspominam X4, nawet chciałem wrócić do X4'ki ale w starciu z Mosconi Zero 4 który kupiłem za mniej więcej połowę używanej X4 jednak zdecydowałem że narazie wezmę mosconi (z czystej ciekawości). X4 bez żadnego wstydu daje radę w każdym paśmie, mosco dopiero ćwiczę. Ale TLR na górze, matrix 6.1pp na dole i to pędzone z X4 to jedno z lepszych połączeń jakie miałem w aucie.


Szacunek za profesjonalne podejście do sprawy,
Ciekawe tylko jak to sobie pogrywa, czasy skupienia itp :)
myślę że na pikniku będzie można się przekonać

 

Na piknik się nie wybieram - za mało czasu. Żeby podgonić coś w bravo to dzisiaj o 6 wstałem przed rodziną i cichaczem zwiałem do garażu. 

 

Ruda zjadła kawałek auta (podszybia), na szczęście to wymienny element:

post-2109-0-87313300-1467543252_thumb.jpg

 

Więc przy okazji pojechałem całe podszybie matą i na to k-flex kauczukowa pianka.

Pewnie jeszcze wytłumię maskę i nadkola tak żeby był komplet. 

 

A przód z TN51 tak w tej chwili wygląda

post-2109-0-61342600-1467543245_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wnikając w detale, jest to jedyne ognisko - oglądałem podwozie - zdrowe, progi, drzwi też. 

To zgniło bo woda spływała wprost w mocowanie uszczelki pod maską i zawsze tam było mokro. 

Na szczęście to wymienny element i już po sprawie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolf, dzięki za foty.

Tamten element leci u wszystkich. I nic więcej:D

Zapraszam na nuovabravoklub.pl, Załóż swój temat, parę szczęk opadnie przy fotorelacji tej inwestycji czasu, wiedzy i dukatów.

Sorry za ot.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...