Skocz do zawartości

Jak to wszystko podłączyć? - Audio/Video w Alfie GT


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Na początku chciałbym zaznaczyć, że jestem zielony w kwestii car audio, nie jestem żadnym audiofilem i bardzo liczyłbym na pomoc.

 

Auto, w którym zamierzam dłubać to Alfa Romeo GT.

 

Do zamontowania mam:

 

- Radio Peying 9905

- Kamere cofania w ramce

- Antene TV

- Antene GPS

 

 

Zdaję sobie sprawę, że to Radio nie jest najwyższych lotów, jednak udało mi się je dorwać (nowe - za 200zł) - nie pytajcie jak :)

Alfa ma bardzo słabą widzialność do tylu, tak więc zdecydowałem się też zamontować kamerę cofania.

 

Ogólnie z tym problemu nie będę miał, jednak schody zaczynają się ciut później to znaczy:

 

- Sterownia z kierowcy - dzwoniłem do sklepu car audio, otrzymałem informację, że nie potrzeba żadnego konwertera, radio ma "kable- wyjście" na sterowanie z kierownicy. Jak to podłączyć aby wszystko działało?

 

- Alfa wyposażona jest w fabryczny system BOSE, ze wzmacniaczem i głośnikiem niskotonowym w bagażniku. Czy te radio będzie kompatybilne z BOSE?

 

Dziękuje za pomoc :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie z kierownicy - jak to zrobić w trzech prostych krokach:

1 Wyjmij z pudełka (lub pobierz ze strony importera) instrukcję obsługi.

2 Otwórz ją na stronie 34

3 Postępuj zgodnie z zawartymi tam informacjami 

 

Dasz radę wierzymy w Ciebie  :hyhy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok :)

Jeden temat z głowy :)

 

 

Pytanie nr - czy te radio bedzie wspolpracowalo z system BOSE?

Dzwoniłem do różnych firm, które montują radia - i każdy coś inne mówi. Ceny za uslugę to od 200-500zł.. za montaż całości.

 

Ktoś coś mówił o sygnałach, wzbudzaniu wzmacniacza BOSE - a jak to na prawdę jest?

 

Mam straszny mętlik w głowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BOSE może być sterowany przez CAN, a może być też sterowany normalnie plusem...