wojciu94 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 WitamPotrzebuje więcej prądu. Każdy na tym forum pewnie przerabiał ten temat i rzuci dobrym słowem Mam civica 6g i altek 75A na 3 piny. Czy każdy inne alternator na 3 piny mi podejdzie? Od czego jest 3-ci pin? Pierwsze dwa domyślam się że jest to plus oraz minus.a aukcjach są 3 pinowe altki 120A od bet i czy zaaplikowanie takiego będzie dobrym rozwiązaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0mp4tybiln7 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 W kazdym silniku masz inne mocowania altka. Jesli juz to musisz szukac od tego samego auta np. wersje z bogatszym wyposażeniem (klima etc.) maja mocniejszy altek ale te samo auto nie znaczy ze bedzie mialo takie same mocowania, popytaj na forum civica moze ktos przerabial tam temat kilka kliknięć w google. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exacto Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 szukaj tych samych lub bardzo podobnych by łatwiej przerobić na np. iparts.pl tam masz rysunki techniczne budowy altka i mocowanie. Dużo różnicy nie odczujesz, jak już zmieniać to porządnie na min. 200A. Pamiętaj, że altek np. 120A potrafi max tyle wyprodukować, ale to nie znaczy, że tyle produkuje cały czas na biegu jałowym czy podczas jazdy. Do tego dochodzi stan takiego alternatora. Przeróbka z golfów, audi - tam masz powyżej 180A altki. Big3 do tego i wtedy jest po co to robić. Dochodzą jeszcze customy, ale wątpię abyś chciał pakować tyle kasy w sam alternator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu94 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 mocowanie nie gra roli, bo to można samemu przerobić. Czyli lepiej szukać 180A minimum. A jak jest z tymi pinami jak to podłubać żeby zadziałało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0mp4tybiln7 Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 3 pin to zapewne kontrolka ladowania dla kompa, przerobic mocowanie potrafisz a widzisz wiecej jak 2 kable to sie gubisz..Znajdz co masz za model altka i wpisz w google i powinienes znalesc schemat podlaczenia kostki.. W Twoim przypadku (6gen) mozesz miec tez montowany "czujnik" który kontroluje czy nie ma zbyt wysokiego poboru prądu (cos w ten desen) btw. Wydaje mi sie ze jak by zmiana mocowan byla tak prosta to nikt by nie szukal odpowiedniego altka tylko pakował 1 lepszy z brzegu co ma wiecej A, ale takie moje zdanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exacto Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Mocowanie trudniejsze od tych pinów, w każdym altku można zmienić regulator napięcia z wtyczką co masz w aucie swoim Mocowanie da się owszem zrobić, ale weź to ustaw aby koło szło w osi całego osprzętu. Altek od Touarega bodajże, ten okrągły bez mocowań, dorabiasz łapy pod swoje i wkładasz. Przerabiałem temat, szukałem miesiącami alternator i tylko wsadziłem o jakieś 40A większy z innego modelu opla bo tylko ten pasował i był najmocniejszy. Nie chciało mi się bawić z tym bo jest kupa roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu94 Opublikowano 15 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dzięki za porady Panowie Będę szukał od Touarega lub opla, bo oplowskich właśnie jest dużo na aukcjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.