Korca Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zawiecha jest wiec puki co to skupiam sie na czym innym.Nie siedze w temacie a jest wiele firm, rodzajow rozporek. Nie wiem na jakie patrzec, jakie sa godne zaaplikowania ,a ktore to sit.Zdecydowalem sie na przednia gorna i tylnia. Moze ktos poleci konkrety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zawiecha jest wiec puki co to skupiam sie na czym innym.Nie siedze w temacie a jest wiele firm, rodzajow rozporek. Nie wiem na jakie patrzec, jakie sa godne zaaplikowania ,a ktore to sit.Zdecydowalem sie na przednia gorna i tylnia. Moze ktos poleci konkrety?Np. Wiechers, OMP itp. Unikaj chinoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 kupuj sztywną rozpórkę, bez śruby rzymskiej.na dobrą sprawę można samemu sobie pospawać z grubościennej rury bezszwowej jak ktoś ma trochę zdolności manualnych i spawarkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirtyweekender Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Moze ktos poleci konkrety? http://gorny-sport.pl/news.php - Koszt ok 200zl. Jakosc i wykonanie pierwsza klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zdolnosci i sa, ale czasu, materjalu jak i spawary brak..Dzieki za info! Na aukcjach wiekszosc byla z sruba a ceny w granicach 400-500 pln.. A tu za pol ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zdolnosci i sa, ale czasu, materjalu jak i spawary brak..Dzieki za info! Na aukcjach wiekszosc byla z sruba a ceny w granicach 400-500 pln.. A tu za pol cenyty weź najpierw złóż tego gruchota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepke_23 Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja dawno temu w hondzie civic vti miałem sprężyny superspring dodatkowo podcięte -60 i było twardo brachol paska b5 miał całe zawieszenie gwintowane FK i było dosyć komfortowo. Teraz do subaru imprezy na wiosnę wrzucę eibach kit pro bo bardzo dużo ludzi poleca że naprawdę są dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 ty weź najpierw złóż tego gruchota Prosze nie zasmiecac tematu Brakuje tylko taicerki bo nie moge znalezc, reszta juz w srodku ;) Tak, tak, piecyki juz tez Zbieram graty zeby znajomi mieli co z nim robic jak jestem za granica brachol paska b5 miał całe zawieszenie gwintowane FK i było dosyć komfortowo. Inne zawieszenie, wielowahacz- bylo juz wspominane o tym w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltosz Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 A co kolega chce osiągnąć wystawieniem poszczególnych rozporek? I co osiągnie wg. Polegających? Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 9 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Osiagnac?Chyba przez rozporki, dzialanie twardszego zawieszenia nie bedzie mialo takiego negatywnego wplywu na konstrukcje samochodu jak bez nich. Wtedy autko jest sztywniejsze. Takie jest moje rozumowanie choc moge byc w bledzie. Ale w koncu bez powodu tego nie zakladaja ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Brak negatywnej zmiany geometrii zawieszenia. http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-before.gif http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-after.gif http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-corner-before.gif http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-corner-after.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jeżdżę na MTS-ie jakiś czas i jestem zadowolony.Fakt, jest twardo, ale jakiś komfort jazdy pozostał. powadzenie o niebo lepsze. Na zakrętach nie wynosi, autko jak przyklejone.Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Pany. Mam maly problem. Dupa siedzi za wysoko i nie wiem czy mozna skrecic gwint juz zamontowany w aucie. Gdzies wyczytalem, ze nie mozna a instrukcji do swojego egzemplarzu niestety nie posiadam.mozna skrecac zawias gdy autko stoi na wlasnych 'nogach'? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankus Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Ogólnie zaleca się skręcenie gwintem na uniesionym kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Sam pomysl... Masz aluminiowy gwint i aluminiowa nakretke ktora cisnie dodatkowo sprezyna... Jak bedzie latwiej nia krecic ? Na docisnietej czy odciazonej sprezynie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 13 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Wszystko jasne. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.