Skocz do zawartości

Dobor zawieszenia


Korca
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawiecha jest wiec puki co to skupiam sie na czym innym.

Nie siedze w temacie a jest wiele firm, rodzajow rozporek. Nie wiem na jakie patrzec, jakie sa godne zaaplikowania ,a ktore to sit.

Zdecydowalem sie na przednia gorna i tylnia. Moze ktos poleci konkrety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zawiecha jest wiec puki co to skupiam sie na czym innym.

Nie siedze w temacie a jest wiele firm, rodzajow rozporek. Nie wiem na jakie patrzec, jakie sa godne zaaplikowania ,a ktore to sit.

Zdecydowalem sie na przednia gorna i tylnia. Moze ktos poleci konkrety?

Np. Wiechers, OMP itp. Unikaj chinoli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dawno temu w hondzie civic vti miałem sprężyny superspring dodatkowo podcięte -60 i było twardo brachol paska b5 miał całe zawieszenie gwintowane FK i było dosyć komfortowo. Teraz do subaru imprezy na wiosnę wrzucę eibach kit pro bo bardzo dużo ludzi poleca że naprawdę są dobre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty weź najpierw złóż tego gruchota

 

Prosze nie zasmiecac tematu :P Brakuje tylko taicerki bo nie moge znalezc, reszta juz w srodku ;) Tak, tak, piecyki juz tez :D

Zbieram graty zeby znajomi mieli co z nim robic jak jestem za granica :P

 

brachol paska b5 miał całe zawieszenie gwintowane FK i było dosyć komfortowo.

 

Inne zawieszenie, wielowahacz- bylo juz wspominane o tym w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiagnac?

Chyba przez rozporki, dzialanie twardszego zawieszenia nie bedzie mialo takiego negatywnego wplywu na konstrukcje samochodu jak bez nich. Wtedy autko jest sztywniejsze. Takie jest moje rozumowanie choc moge byc w bledzie.

Ale w koncu bez powodu tego nie zakladaja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak negatywnej zmiany geometrii zawieszenia. 

 

http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-before.gif  http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-after.gif

 

http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-corner-before.gif  http://ultraracing.my/v1/wp-content/uploads/2015/02/strut-bar-corner-after.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Pany.

Mam maly problem. Dupa siedzi za wysoko i nie wiem czy mozna skrecic gwint juz zamontowany w aucie. Gdzies wyczytalem, ze nie mozna a instrukcji do swojego egzemplarzu niestety nie posiadam.

mozna skrecac zawias gdy autko stoi na wlasnych 'nogach'?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...