Korca Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Wiec kupie jakis gwint z sredniej polki. Dzieki za rozjasnienie sytuacji ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gricu1994 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Jak już kupisz, włożysz i pojeździsz to napisz tu i zdaj relacje, bo niedługo też szykuje mi się wymiana zawieszenia, a chętnie poczytam opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie ma ptoblemu ;)Do tego przy okazji nowe hamulce. Wieksze tarcze i zaciski. Silnik ma za soba prawie 400k km wiec byc moze, ze bedzie swap. Ale o tym to juz nie mam nic pojecia. Przewody tez musze zmieniac? I jaki jest koszt takich juz mozliwych hebelkow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 ja bym Ci polecił gwint MTS, niedrogi, twardy też nie jest więc komfort pozostaje i doregulujesz wysokośc jak Ci sie pdoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 9 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Nie Ty pierwszy go polecesz. Moze sie na tego skusze, tym bardziej ze cena za nowke bardzo przyjazna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 a ja mimo wszystko polecił bym dobre sprężyny z dobrymi amortyzatorami np St Suspensions + Bilstein B8. prowadzenia bardzo na + i w miarę komfortowo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Do tego przy okazji nowe hamulce. Wieksze tarcze i zaciski.w twoim mk 4 już masz 288 z przodu i 232mm, następne większe to 312/ z r32/s3. Jednak sama wymiana pociągnie za sobą dalsze koszty: pompa, przewody w oplocie itd. Myślę że porządne "cywilne" tarcze i klocki powinny wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 w twoim mk 4 już masz 288 z przodu i 232mm, następne większe to 312/ z r32/s3. Jednak sama wymiana pociągnie za sobą dalsze koszty: pompa, przewody w oplocie itd. Myślę że porządne "cywilne" tarcze i klocki powinny wystarczyć.Tutaj akurat się ne zgodzę, Pompa jest w każdym taka sama jedyna różnica to ABS/ESP, Silniki 1.9 miały tarcze w rozmiarach przód 280/288/312,( r32 ma hamulce p.334, tył 256) tył 230/238. Przy swapie na 288/312 z 280 czeka cie zmiana zwrotnic ponieważ są zintegrowane z jarzmami czyli koszta ( 100zł szt zwrotnica ok 350zł zaciski z jarzmami + łożyska + tarcze + klocki), 288 na 312 (tarcze + jarzma + klocki) i 334 (tu raczej koszty nie osiągalne ponieważ same zaciski to koszt ok 1300zł + sensowna tarcza komplet 1500zł), z tyłem już nie jest tak ciekawie zmiana na 256 wentylowane to spory koszt i poszukiwania o ile zaciski jest wmiare łatwo dostać to jedyne pasujące jarzma przy przednim napędzie miała Skoda Octavia RS 1.8 T bardzo ciężki temat lecz do załatwienia zaciski + jarzma koszt ok 500/600zł. Przewody zostają te same we wszystkich wersjach. Tyle z mojej strony są to pewne info ponieważ sam to przerabiałem i nie jest to wyssane z palca Co do gwintu MTS to jest ta sama połka co TA technik. Jeżeli nie jesteś pewien co chcesz to kup używany TA i Mts można wyrwać za 500zł z niewielkim przebiegiem. Jak jakiś problem Z goferem to wal smiało 3x auto rozbierałem i składałem do ostatniej śrubki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malutki Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Tutaj akurat się ne zgodzę, Pompa jest w każdym taka sama jedyna różnica to ABS/ESP, Silniki 1.9 miały tarcze w rozmiarach przód 280/288/312,( r32 ma hamulce p.334, tył 256) tył 230/238.fakt, mój błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Pantol89, mało wiesz o hamulcach ;)tanio można dostać nówki sztuki jarzma TRW pod 256 na tył od seata toledo z silnikiem 2,3 V5. kiedyś nawet kupiłem cały komplet z demontażu takich hebli za 200zł? także jak się chce to się wszystko da.jedyny problem z 256 z tyłu to, że felga minimum 16" bo 15 nie wejdzie już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Pantol89, mało wiesz o hamulcach ;)tanio można dostać nówki sztuki jarzma TRW pod 256 na tył od seata toledo z silnikiem 2,3 V5. kiedyś nawet kupiłem cały komplet z demontażu takich hebli za 200zł? także jak się chce to się wszystko da.jedyny problem z 256 z tyłu to, że felga minimum 16" bo 15 nie wejdzie już.Dobrze wiedziec bo juz dlugo szukam a tylne hamulce gina przy kole 18 i wyglada jak by ich nie bylo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Pozwolę sobie na podpięcie do tematu. Mam seryjną zawiechę , tak naprawdę ani miękka ani twarda. Twardość jako twardość mi odpowiada i nie chcę utwardzać , ale irytuje mnie zbyt mocne przechylanie na łukach. Wymyśliłem sobie , że włożenie grubszych stabilizatorów od S4 poprawi ów zachowanie. ( W polonezie podobnie zrobiłem i było ok ) Czy ktoś robił podobny mod we spółczesnym ciężkim aucie ?Czy ogólne zachowanie samochodu nie zmieni się na minus ( niekoniecznie w takim samym ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 a myślaleś o tuejach poliuretanowych w wahacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pantol89 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Nie koniecznie w s4 jest grubszy stab. W a3 stab jest 24mm a w s3 tylko 16. Troszke powinno sie poprawic lecz nie wiem czy bedzie to widoczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 gazownik, ja u siebie zamontowałem grubsze stabilizatory i jest tam jakiś minimalny efekt na +, nie wiem czy też założenie górnej rozpórki na kielichy nie polepszy trochę prowadzenia.możesz poszukać tylnego stabilizatora ale może to skutkować nadsterownością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tony_tr Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Przechylanie w zakrętach faktycznie jest mało komfortowe... Ja u siebie je zniwelowałem zakładając sprężyny Eibach Pro Kit oraz nowe amortyzatory. Pływanie w zakrętach to w moim modelu auta bolączka. Raz miałem okazję prowadzić te same auto znajomego i po przesiadce z mojego ze zmodyfikowanym zawieszeniem, jak wszedłem w zakręt to miałem wrażenie jazdy jakimś statkiem kosmicznym Poliuretan myślę, że zasadniczo nie zmieni pochylania w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gazownik Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Mam seryjną zawiechę , tak naprawdę ani miękka ani twarda. Twardość jako twardość mi odpowiada i nie chcę utwardzać , ale irytuje mnie zbyt mocne przechylanie na łukach. Wymyśliłem sobie , że włożenie grubszych stabilizatorów od S4 poprawi ów zachowanie Nie bardzo mam czas na rozpisywanie się. Szybkie podsumowanie moda z cytatu. Twardość ogólna zawieszenia + 15 % niestety....Twardość martwy policjant +5 % ( dziwi mnie to gdyż powinno być bez zmian , ale nie jest , być może stało się tak za sprawą nowych gum )Przechył nadwozia - 40%Komfort ogólny -10% Ale generalnie zadowolony jestem. A że kij zawsze ma 2 końce , nie od dziś wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 W w124 zmieniałem stabilizator i byla poprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Zawieszenie juz jest (niestety jeszcze w pudle ). Czytalem, ze przy okazji wypadalo by zainwestowac w rozporki.Przednia gorna, dolna i tylnia. Nie wiem czy dolna cos zmieni bo sanki same w sobie sa dosc solidne, ale co z pozostalymi? Warto? Jak tak to jake? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 jakie auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korca Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 To co w temacie, golf mk4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpinio Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 górna na 100% da pozytywny efekt.dolna niekoniecznie.tylna da delikatną poprawę, przeważnie nie zauważalną dla większości. piszę z własnych doświadczeń w samochodzie o podobnym zawieszeniu (ibiza 6L) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vincent Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Zainwestuj w zawias typu KW v2 inox. Ja mam chinola tuningarta i po za tym, że mam glebę to w sumie nic więcej A auto mam bardzooo nisko w zestawie z 205/40/18 w naciągu. A co do rozpórek to warto szczególnie przednią. Cały komplet jak poskładasz też da dobry efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygastg Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja miałem u siebie swego czasu przednią górną rozpórkę i czuć było lepszą sztywność,nawet mimo tego że gwint był najwyższych lotów.Dlatego myślę ze jak jest możliwość to warto zamontować taki zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinD Opublikowano 2 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2015 Najwiekszą korzyść czyć przy przedniej górnej. Tym bardziej na utwardzonym zawiasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.