Skocz do zawartości

skoda octavia 1 fl woofery na przód


Rekomendowane odpowiedzi

poszukuję dobrych wooferów do skoy octavii 1 fl w przednie drzwi. posiadam zamontowane dystanse mdf oraz wygłuszone drzwi dynamatem plus jakaś gąbka ( zakładał mi to kolega po fachu). na wooferki chce przeznaczyć do 700 zł . oczekuję dobrego basu tak aby nie kusiło mnie do montażu subwoofera, chce tylko sam przód. wzmacniacz który posiadam to HARMAN KARDON CA 280 oferujący moc 2x 160 w rms 2 ohm, 2x 110 w rms 4 ohm. poiadam też inny wzmacniacz jakim jest hertz 2x100 w rms 4 ohm, 2x 150 w rms 2 ohm. co polecicie albo macie na sprzedaż ? mogą być używane z dobrej ręki i który wzmacniacz będzie lepszy? nie znam się, ale słysząc np: nagłosnienie z e46 harman kardon, a 2 zestawy hertz esk 165 to hertze są lepsze, ze wzmacniaczami nie wiem jak jest. mam okablowanie, tylko poszukuję wooferków, tweetery mam od diory gds 1607, polecono mi je na innym forum car audio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musisz szukać zestawu (olej ten tweeter diory), który gra dołem. Ja poleciłbym zestaw odseparowany Morel Tempo.

Jeśli byś się decydował na nie, to unikaj sklepu na allegro z Koszalina.

 

P.S. Piszę z telefonu, więc przepraszam za ewentualne błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tych nie słuchałem, zwykłe w moim poprzednim samochodzie potrafiły zagrać dość nisko, jak na woofer.

Wersja ultra jest chyba poza budżetem, ale jakaś świeża używka leży na alle.

 

 

P.S. Piszę z telefonu, więc przepraszam za ewentualne błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam się nad audio system radion 165 , 150 w rms mają, ale nie słyszalem ich nigdy. morel tempo 6 słyszałem, jeszcze nie słyszałem tylko rockford fosgate (modelu nie pamietam) kolega ma zestaw z USA, chce za niego 600 zł, u niego 1 zestaw przebija się przy subwooferze re audio 1000 w rms, jak usłysze to mam nadzieje ze wybiore coś.

Odnośnik do komentarza