Skocz do zawartości

Podłączenie car audio


Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie :)

 

Pisze tutaj jako totalny laik. Przeczytałem FAQ i różne tematy dotyczące instalacji ale niestety nie znalazłem informacji na temat mnie interesujący. A mianowicie posiadam auto jakim jest vectra c choć temat nie tyczy się samego auta, a instalacji car audio. Vectra posiadała fabryczne radio jak i cały osprzęt. Niestety któregoś pięknego wieczoru, komuś nie spodobało się moje wnętrze i zniszczył radio deskę fotele itd. Zaznaczę że nie jestem fanem słuchania muzyki na full. W zupełności wystarczało mi to co miałem. I tutaj pojawia się mój problem. Jako że temat car audio jest mi obcy proszę was o pomoc :) dostałem od znajomego oto takie graty aby sobie to poskładać:

 

Pioneer AVH-X2500BT

Rodek R680A2

U-dimension el comp 6

Alpine SGB-1244BP.

Kable glosnikowe sygnałów zasilające bezpieczniki i inne rzeczy mam kupione.

 

I teraz coś czego nie ogarniam w ogóle a mianowicie jeśli mam takie klocki to czy glosniki podłączam pod zwrotnice czy je pomijam? Czy strojenie robię przy pomocy radia czy wzmacniacza? Czy puszczam 2pary sygnalówek czy trzy? I od wzmacniacza 2pary do zwrotnic czy jedna i dopiero od zwrotnicy rozdzielam na tw i wf? Mam nadzieję, że czegoś nie poplątałem w moich wypocinach ;)

 

Ps. Tak mógłbym się zapytać tego znajomego ale niestety w tej chwili pływa gdzieś na statku(marynarz) i raczej kontakt z nim jest deko utrudniony przez 3miesiace...

 

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 


Kable głośnikowe sygnałów zasilające bezpieczniki i inne rzeczy mam kupione

Rozumiem że przejściówkę Opel - ISO też masz

 

 


czy głośniki podłączam pod zwrotnice czy je pomijam?

jeśli masz zwrotnice to je wykorzystaj

 

 


Czy strojenie robię przy pomocy radia czy wzmacniacza

jak na sam początek - czytaj wyżej

 

 


Czy puszczam 2pary sygnalówek czy trzy?