Skocz do zawartości

Przenośne głośniki do telefonu


K@mil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka!

 

 

Panowie mam problem!

Iwona wpakowała mnie w doradzenie koleżance głośników przenośnych do telefonu.

Nie mam doświadczenia z przenośnymi głośnikami (dla mnie to kiepska sprawa).

Może coś doradzicie?

 

 

http://www.megamedia.pl/bezprzewodowy-glosnik-przenosny-jbl-flip-2.php
Potrzebne są mi do streamowania muzyki ze Spotify z telefonu (płatna wersja) i podłączenia do komputera. Będę przenosić tylko po mieszkaniu ewentualnie na balkon ale nie dalej, więc raczej wszędzie mam kontakty. Z góry dziękuję za doradzenie

 

 

Co proponujecie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem okazje włączyć u kolegi w sklepie "Tubkę" Zalmana model ZM-S500. Jest to niewielki głosniczek w tubie, z akumulatorem, wejsciem na karte microsd, wejsciem na jacka. Strasznie głośny ten malec i mocne uderzenie :D Dobra jakość wykonania, solidny i masywny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bose SoundLink Mini co prawda nie mialem go osobiscie, ale mialem okazje go posluchac i wydawał bardzo mile dzwieki jak na takie maleństwo :)

 

Mozesz troche o nim poczytac i zwrócic na niego uwage (jesli koszt nie jest za wysoki-w granicy 700zł) bardzo fajny sprzet zapadł mi w pamieci ale jak dla mnie był zdecydowanie za drogi wiec kupilem sprzęt z nizszej półki..

 

Recenzja głosnika Bose mini:

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/bose-sound-link-mini-recenzja-glosniki-mobilne.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam JBL Charge.

Sam jestem na etapie zakupu tego przenośnego cuda.

Okres działania na accu , dzwięk i głośnośc potrefią zaskoczyć nie jednego - po za tym wygląda na solidnie wykonany.

Na "alledrogo" można go kupić juz za 419zł...

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji