mastah22 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Wrzuce w sumie altek na stół w pn ale może ktoś juz spotkał sie z taka akcja? Mianowicie: Vag 1.9 tdi, Bosch 120A Raz na jakiś czas zapaliła sie kontrolka ładowania ale koles miał problem z sprzegiełkiem... Durny ja nie zmierzyłem czy było ładowanie wczesniej, wymieniłem sprzegiełko na nowe ale łądowania nie ma... Na wypietej wtyczce jest napiecie na wzbudzeniu na jednym z pinów a drugi odpowiedzialny za kontrolke jest ok bo po zmasowaniu kontrolka sie zapala. Generalnie kontrolka sie nie zapala ale ładowania nie ma, szczotki sprawdzalem i wizualnie są... ŁAT DA FUK goin on, bo ja sie troche gubie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaczorJunior85 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 A obrotomierz działa normalnie? I co to dokladniej za auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Tak normalnie, Audi a4 '99 fl 1.9 tdi 110kunia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkgustav Opublikowano 16 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Na wypietej wtyczce jest napiecie na wzbudzeniu na jednym z pinów a drugi odpowiedzialny za kontrolke jest ok bo po zmasowaniu kontrolka sie zapala. Diody sprawdź. Obudowa sie nie grzeje po odpaleniu silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastah22 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2014 Dobra nie wytrzymalem pozyczylem sasiada pasiura i podmienilem regulator bo tak czulem po dlugich przemysleniach... Dobrze trafilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Zawsze trzeba od najprostszego elementu zacząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Witam panowie nie będę zakładał nowego tematu. Mam problem z passata b5 1.8 20v adr mianowicie czy silnik odpali z uszkodzonym czujnikiem walka rozrzadu (ten na głowicy od strony rozrządu)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Może nie na temat ale po co w dwoch tematach zadałeś to samo pytanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Bo dopiero później znalazłem ten moja pomyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rex Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 To chyba czujnik na pasku rozrządu ?Nie odpali . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 są tam dwa walki rozrzad jest na wałku wydechowym a ten czujnik jest na walki ssacym. A jest możliwość sprawdzenia go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 A komputer co mówi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 vectra B z uszkodzonym czujnikiem wałków rozrządu odpalała ale kichała i check engine na blacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SadeXo Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 VW odpali bez problemu, najważniejszy jest ten czujni na wale korbowym. Bez tego na Walku jedynie wrzuci błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Jest błąd 00515 g40 ale podobno na nie odpalonym silniku zawsze ma ten błąd, a mam problem z tym autem bo kupiłem z zerwanym paskiem rozrzadu Glowica poszła na śmietnik kupiłem 2 założyłem i chodził wtedy na 3 cylindry po zmierzeniu ciśnienia na 3 było 0 Glowica poszła do regeneracji, założyłem ją pale i nic. Nie wiem za co mam się zabrać, miał może ktoś taki problem ? A jest możliwość że benzyna wyplukala olej z pierścieni i przedostaje się do miski ? Bo daje benzyna z oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 A korbowody proste ? Jak poszedł pasek to może któryś być krzywy. Tez mi się wydaje ze powinien odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonek Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 00515 g40 faktycznie wywala na wyłączonym silniku. Pompa podaje paliwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Pompa podaje Auto chodziło na głowicy przed regeneracją i miało ponad 10 barów może coś jest nie tak z pierscieniami korowód nie były sprawdzane Panowie auto odpalilo. Trzeba było na holu pociągnąć na 2 i odpali pozdrawiam serdecznie i dzięki za zainteresowanie się zagadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t00m3q Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 No i masz zamiar za każdym razem na holu odpalac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Odpali ale nie będzie miał mocy pełnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek260 Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Na pych z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Już odpala normalnie nabiera mocy powoli, jeździ normalnie i nie ma problemu z odwołaniem widać że rozrusznik było dla niego za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demondemidi Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 Ople nawet z uszkodzonym czujnikiem wału odpalają... Trzeba kręcić 5 minut i lata w awaryjnym ale odpali ;)A bardziej w temacie... W swoim robiłem obie głowice i odpalił za pierwszym razem... Może 4 obroty wałem poszły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZoHaN Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Ja nie wiem czemu mój nie chciał odpalic. Ibize kiedys też skladalem i odpaliła za 1 razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonek Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Wygląda na zapowietrzenie układu paliwowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.