D.W.W Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Napiszę pytanie tu, to może i się koledze przyda przy montażu. A pytanie jest takie - jak gerenalnie zamocowane są słupki w fiatach? I nie tylko w Fiatach - w obojętnie czym. Przypuszczam, że tutaj czy Siena, czy Bravo, czy Seicento - jeden kit. Raczej rozwiązania będą podobne. Chodzi mi o to, żeby przypadkowo przy zdejmowaniu tegoś słupka czegoś nie zepsuć. Po moich mękach z rozbieraniem deski rozdzielczej wiem, że jeśli w Fiacie nie wiesz, jak się coś zdejmuje - to bankowo przy zdejmowaniu tego zepsujesz parę plastikowych zatrzasków tak, że potem już nie będzie się to trzymało swojego miejsca. Z tego, co oglądałem wydaje mi się, że słupek z jednej strony jest wciśnięty pod uszczelkę, a z drugiej zahaczony za coś - nie wiem co. A może nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gilotyn@ Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Je się "wyrywa" tam są zatrzaski jak by to powiedzieć siłowo się to ściąga. Jak tak ściągałem w bravie/bravo i nic się nie działo, nic nie pękało. Jak chcesz to zrobię foty dziś wieczorem i dam na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W większości samochodów jest na zatrzaski. Jednak są specyfiki takie jak polonez gdzie słupki są na śrubki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxtz Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Najlepiej zdjąć najpierw uszczelkę a potem odpowiednio długim wkrętakiem podwadzać po kolei te "spinki"Tak jak pisał greg-si, w większości samochodów słupki są po prostu mocowane za pomocą tych "spinek" ale zdarzają się samochody w których producent użył do tego jeszcze jakiś wkrętów (np któryś VW tak miał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyku123 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 ja u siebie w unie mam tak że słupek zachodzi mi za uszczelki, za tą od drzwi i od okna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rusek90 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Ja w Escorcie też mam na zatrzaski (prawie identycznie jak w Fiatach) i po prostu przy nich (pod słupkiem przez całą jego szerokość) wsadzałem śrubokręt i próbowałem to podważać żeby wyskoczyło z zatrzasków i jakoś nic nie popękało chociaż jest takie dziwne wrażenie jakby miało go wywalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekos Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 W nowych samochodach są poduszki powietrzne w słupkach - to jest dopiero zagadka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg-si Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 rekos, żadna zagadka. Tam słupek jeszcze łatwiej schodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.