Grzegorz.D Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Czy da sie zamienic uklady - niewiem. Co do moich alternatorow to roznia sie numerami ale nowy pochodzi z 3.0TDI Audi a ja posiadam B6 1.9 TDI 03r. wiec az taka wielka roznica nie powinna byc a przynajmniej tak mi sie wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 zakładaj nie przejmuj się tym tak jak pisałem wyżej 2 pin idzie do ecu i informuje go o obciążeniu alternatora ja też go miałem w poprzednim i teraz go nie mam i nic się złego niedziele , jedynie jak wejdziesz w program vag com vcds to pokaże ci w zakładce silnik brak sygnału z alternatora czyli od obciążenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Podłączaj wzbudzenie od kontrolki ładowania i żyj szczęśliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 nic nie musi zmienić bo wzbudzenie jest pod 1 pinem w przypadku jak wkładasz alternator do samochodu z grupy vag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 alternator w końcu sam musiałem założyć(dobrze że znajomy ma ogrzewany garaż) mechanik hmm jak by to powiedzieć po prostu wziął stary alternator i zawiózł do naprawy, uszkodzony był wirnik koszt na gotowo 350zł reasumując całość mnie wyszła 650zł-ręce opadają. Ważne że 220A śmiga aż miło i nie musiałem podkładać podkładek pod kółko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszLDZ Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 To kolego ostro Cie skasował, w Łodzi regeneracja alternatora tak jak do mojego JTD to koszt ok 200zł na gotowo już, bez roboty zdjęcia, tzn. demonujesz i montujesz sam. Za tyle to mogłeś kupić nówkę. Odnośnie alternatorów dużych i małych aku to chyba tez nie jest do końca "zdrowe" tak jeździc z dużą "prądnica" i małą "baterią". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 źle napisałem sory. 220A kosztował mnie 3stówy i to co mechanik zrobił 350zł. Co do akumulatora w przyszłym miesiącu ląduje AGM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian2933 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wrażenia po zmianie raczej na + jakie masz ładowanie ile V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz.D Opublikowano 8 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Jeszcze nie mierzyłem ale zaczęła się zapalać kontrolka z ESP, muszę podpiąć pod vagai zobacze co powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.