Skocz do zawartości

Alternator i akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

zakładaj nie przejmuj się tym tak jak pisałem wyżej 2 pin idzie do ecu i informuje go o obciążeniu alternatora  ja też go miałem w poprzednim i teraz go nie mam i nic się złego niedziele , jedynie jak wejdziesz w program vag com vcds to pokaże ci w zakładce silnik brak sygnału z alternatora czyli od obciążenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alternator w końcu sam musiałem założyć(dobrze że znajomy ma ogrzewany garaż) mechanik hmm jak by to powiedzieć po prostu wziął stary alternator i zawiózł do naprawy, uszkodzony był wirnik koszt na gotowo 350zł :mur1: reasumując całość mnie wyszła 650zł-ręce opadają. Ważne że 220A śmiga aż miło i nie musiałem podkładać podkładek pod kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kolego ostro Cie skasował, w Łodzi regeneracja alternatora tak jak do mojego JTD to koszt ok 200zł na gotowo już, bez roboty zdjęcia, tzn. demonujesz i montujesz sam. Za tyle to mogłeś kupić nówkę. Odnośnie alternatorów dużych i małych aku to chyba tez nie jest do końca "zdrowe" tak jeździc z dużą "prądnica" i małą "baterią".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...