Skocz do zawartości

Kenwood Kac-923 Mostkowanie


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!
Jestem laikiem w tej dziedzinie i mam nadzieje, ze ktoś odpowie na moje pytanie..nie chce zepsuc wzmacniacza ani subwoofera ;/
Wiem juz, ze mostkowanie polepszy granie tego zestawu i doczytalem w instrukcji kenwooda co i jak ale nie potrafie doczytac nigdzie czy jak zmieniam ustawienie z TRI-MODE na BRIDGE to musze tez zmienić w miejscu "SPEAKER" ustawienie z 4ohm na 2ohm?
Jeśli sie to komuś przyda to subwoofer to JBL 1000w (250 rms).
Z góry dziekuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bridge - połączenie mostkowe. 

Speaker - To jest opcją jaką można podpinać w trybie stereo ( 4 lub 2 ohm)

Nawiązuje to do opcji - w połączeniu 4ohm - mostek pracuje na 8ohm.

Opcja 4ohm jest opcją Bridge czyli mostek - pracuje na 4ohm

 

"when the impedance of connected speakers is 4ohm set the switch to the left. When the impedance is 2ohm or the output is bridge type set the switch to the right"

jeśli impedancja podłączonych głośników jest 4ohm ustawić przełącznik w lewo. Gdy impedancja 2ohm lub wyjście jest typu bridge ustawić przełącznik w prawo 

 

Polecam poradnik pdf strona nr. 11 Manualslib.com http://www.manualslib.com/manual/286574/Kenwood-Kac-823.html?page=11#manual

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie.. Ma pracować na 2ohm. 

Praca 2 kanałów szeregowo, czyli 2+2 ohm czyli szeregowo 4ohm.

Połączenie mostka pracuje w kanale Lewy+ i "-" który jest prawym kanałem z ujemną wartością napięcia - połączenie szeregowe.

Zasadniczo w większości tak pracują wzmacniacze stereo, ale tutaj kenwood po prostu korzysta wtedy tylko z separacji sygnału, nie wprowadzając zbędnych "śmieci" z kanału prawego - toru wyjścia.

Kiedyś nie stosowano jakiś separatorów kanałów toru audio w mostku, prosta elektronika - mniej problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji