Skocz do zawartości

DNX-7230DAB czy INA-W910R


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Moja przygoda z CA zaczęła się dość dawno, kilka zabudów sobie zrobiłem z dobrym efektem. Dość dodać, że moja zabawka jest zbudowana na HX-D2 + przetworniki PROA, sub Helix i wzmaku u-dim seria RM. Także tematy CA nie są mi obce, natomiast zupełnie nie mam żadnego doświadczenia ze stacjami multimedialnymi.

 

Dlatego chciałem od razu Was poprosić o pomoc. Za 2-3 tyg stanę się posiadaczem auta poganiacza krów, czyli Dodge RAM 1500.

Ma on po małym cięciu deski miejsce na 2din. Mój wybór zacieśnił się do:
Kenwood DNX-7230DAB
Alpine INA-W910R

Proszę Was o pomoc w wyborze, gdyż półka cenowa zbliżona, a ja doświadczeń ze stacjami jak napisałem nie mam żadnych...

Oba sprzęty będą pracowały w konfiguracji z kamerą cofania (wymiary auta) i monitorem podsufitowym AUDIOMEDIA AMV158F. Zależy mi też na nawigacji.

Co do dalszej konfiguracji to jeszcze nie jestem zdecydowany, ale na pewno pozostanę przy bazie stereo bez układu wielokanałowego. Dużo wskazuje, że od strony dźwiękowej będzie to:
Przód
Excursion SX-6.3C lub Powerbass 2XL-60.3C
Tył (drzwi)
Powerbass 2XL-60C
Sub na pewno w zamkniętej obudowie i jesli się uda upchniętej pod przednimi fotelami lub pod deską rozdzielczą - pewnie 10", choć jak litraż pozwoli to może poeksperymentuję z 12"
RE AUDIO SL-10D4 albo SL-12D4 lub znany mi w pozytywach U-DIMENSION u-Dimension ProX-410 albo u-Dimension ProX-412

Co do napędu zestawu w graniu codziennym sprawdził mi się Powerbass ASA-1100.5x i pewnie przy nim pozostanę ze względu na dość przyjemne granie jak na samochód do pracy. Wydaje mi się, że stacja nie da takiej muzykalności, żeby pchać się z nią w wyrafinowane systemy ;)

 

Jeśli w stosunku do powyższego macie jakieś sugestie, zmiany, uwagi itp to czekam z niecierpliwością. Nie chciałbym rozciągać budżetu, bo powyższa konfiguracja i tak z materiałami montażowymi pewnie otrze się o poziom 14tys PLN.