Skocz do zawartości

Magnat zamiast w Logic7 w zakupionym e65


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miesiąc temu kupiłem auto bmw e65 juz z zamontowanym wzmacniaczem Magnat zamiast oryginalnego Logic7 który spalił się poprzedniemu właścicielowi.Wygląda tak jak na zdjęciu. Nie znam się na tym i nie mam pojęcia dlaczego jeden kanał jest odłączony. Drugie pytanie to czy wznacniacz nie jest słabej jakości a tym samym nie pogarsza jakości dzwięku?http://vpx.pl/i/2013/07/10/20130710_223200.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne. Z tego co wiem do logic 7 powinno byc co najmniej 6 kanalow (tweeter, srednie i basowy - wszystko x 2). Na pierwszy rzut oka jest 2 razy za malo. Moze byly wlasciciel podlaczyl lewą i prawą strone do tych samych koncówek. Sprawdz czy balans dziala.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz sprawdzę czy działa balans, ale czy nie wiem czy dam radę zrobiź zdjęcie od strony głośników bo przykręcony jest na samym dole. Poprzedni właściciel dał do jakiegoś "speca" i jak to on rzekł, zrób tak aby grało :)


Balans działa i odkryłem że nie działa głośnik w lewych drzwiach przednich, poniżej zdjęcie od strony okablowania wzmaka

http://vpx.pl/i/2013/07/11/20130711_091852.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś zrobił ci z 6 kanałów..4 kanały..:) Widać jak byk że są po podłączane po dwa głośniki pod jeden kanał..do tego te kable zasilające..

Na twoim miejscu oddałbym autko na poprawkę instalacji komuś kto ma pojęcie. 

I zamiast tego Magnata wstawiłbym coś ambitniejszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz sprawdzę czy działa balans, ale czy nie wiem czy dam radę zrobiź zdjęcie od strony głośników bo przykręcony jest na samym dole. Poprzedni właściciel dał do jakiegoś "speca" i jak to on rzekł, zrób tak aby grało :)

Balans działa i odkryłem że nie działa głośnik w lewych drzwiach przednich, poniżej zdjęcie od strony okablowania wzmaka