Kamil1991 Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Ok dziękuje bardzo za liczną pomoc także jutro w godzinach wieczornych najpoźniej wstawie te wszystkie dane bo teraz już za późno troszkę jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bury22 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Kolego na te watty żeby nie mybło spadków daj minimum 35mm2 a najlepiej 50mm2 . Ten piec i sub pociągna duuużo jak im dasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BrianGtx Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Zwłaszcza przy takiej impedancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dokonałem pomiarów i tak to wygląda u mnie.(właczony silnik na wolnych obrotach) Akumulator - 14.50 VPiecyk - 14.49 V Alternator-> aku = 14.54 VAku-> karoseria = 14.50 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dareek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 A zapodałeś przy tym jakąś nutę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Nie... Kurde ale ze mnie kre.... Zrobie pomiary jeszcze raz później:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dobry jesteś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawciuMarki Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 ale zmierzył wrtości jak by nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
italiano1980 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zwłaszcza przy takiej impedancji.Moim zdaniem tutaj jest odpowiedz..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dan124 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Zamiast poznać podstawy lub wywnioskować z wypowiedzi lepiej płodzić posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Dokonałem pomiarów ponownie silnik pracował na wolnych obeotach i słuchałem muzyki. Radio przygłoszone na 50 z 62 stopni regulacji bass na radiu na -6 standard he. Wartości się dość wahały chyba od rodzaju muzyki bo jak przywalał bass to więcej spadało:) Takie miałem wrażenie... Dodam iż swiatła mijania tez włączyłem:) Akumulator - 13.40-13.90 VPiecyk - 12.90-13.40 V Alternator-> aku = 13.50-14.10 VAku-> karoseria = 13.40-13.90 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jaki masz altek w Golfie? Jeśli są spadki poprawia sie wszystkie punkty połaczeniowe, popraiwa sie kable aku-altek, aku - masa, masa-silnik, aku-CA. masa-CA itp. Jeśli to nie pomoże wymienia sie alternator na wiekszy. Na kablach nie tracisz zbyt dużo prądu wiec ja stawiam na słaby altek albo skorodowane połączenia. Golf 3 ma już troche latek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wymienić kable aku->silnik, aku->masa nie będzie problem ale już altek->aku nie wiem czy sam to zrobie. Nie chce za bardzo grzebać w altku bo nie chce zrąbać... A w takim wypadku nie pomogłby wymienić kable aku-> silnik, aku->masa dać przekrój 35mm2 na zasilanie aku->piec i/lub kondensator? np taki?? AUDIOMEDIA CAP4FHOLLYWOOD ENERGETIC 6-FARRAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cober Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Nie musisz wymieniać. Możliwe, że trzeba jedynie przeczyścić dobrze styki i skręcić. Kondek nie jest źródłem prądu a jedynie buforem. Sprawdz dokładnie jaki tam altek siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jak on tego nie sprawdził i pewnie nawet nie wie za bardzo gdzie szukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 OK postaram się sprawdzić altek. Bedzie na nim jakiś sybol czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karuzel506 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Altec w golfie 3 jest bodajrze 90A ale nie pamietam dokladnie bo golfika mialem pare lat temu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Mechanik który mi robi z autem powiedział, że mam 90A altka. Słuchajcie, przewód z aku do silnika mam 20mm2 (tak na oko wygląda w porównaniu do mojego 16mm2) a z aku do karoserii mam chyba 10mm2 lub mniejszy. Zamierzam teraz po kolei zrobic tak. Wyczyścić powierzchnie stykowe w aku->silnik, wymienić na minimum 20mm2 kabel aku->karoseria oraz jak to nie wystarczy to dać zasilanie z aku do pieca na 35mm2. ps myślicie, że 20mm2 starczy na mase aku->karoseria i silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Ja bym dał 35mm2 ale ja mam pierdolca na punkcie grubości przewodów ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Wiesz przewody na klemie do silnika mam 20mm2 (tak sądzę) także temu też chciałem dac taki na aku->karoseria bo nie da się tego przewodu co idzie z aku(klemy) do silnika wyciągnąć gdyż jest jakoś zrobiony na stałe u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobrak Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 U mnie też był na stałe przy klemie i jakoś magicznie już nie jest na stałe tylko na śrubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B@rtek Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 No to kładz 20mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stochus Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Alternator swoje przeżył ;)poza tym ma tylko 90a i to przy maksymalnym ładowaniu, a nie wiemy jakie jest jego zużycie.wzmacniacz swoje "zjada" (gdzie światła? nawiewy? radio?)moja wróżba- ujemny bilans + jakieś tam minimalne spadki na przewodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil1991 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam to znowu ja:) Otóż poprawiłem moją instalację tak jak pisaliście i teraz mam przewody zasilające (+ , -) o przekroju 35mm2, przewód z akumulatora do karoserii 35mm2, przewód akumulator silnik 35mm2 oraz podłączony kondensator 4faradowy i niestety dalej swiatła mrugają. Co teraz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raflip Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 A alternator co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.